f o u r t e e n

1K 116 5
                                    

"Ya Soobin korku filmi izleyelim işte nolcak korkak mısın sen ya!?"

"Korkmazsın yani?" Soobin gerçekten aptaldı. Ben küçüklüğümden beri korku filmi izlemeyi severdim ve bir kere bile korkmazdım. Ama bu gece Soobin bizde kalıyordu ve benim planım gece sanki korkmuş gibi yanına gidip yatmak sabahta kendimi kurtarmak için korktum o yüzden geldim demekti.

"Korkmam ya hadi lütfen~"

☀️☀️☀️

Soobin yatmaya gideli yarım saat olmuştu ve uyumuş olduğunu düşündüğüm için planıma başlıyordum. Sessizce odadan çıktım ve Josephine'de uyanmadan kapıyı kapattım böylece her gece beni uyandırdığı gibi Soobin ile beni uyandırmayacaktı. Sessizce salona doğru yürüdüm ve Soobin'e doğru yaklaştım. Tam yanına yatıyordum ki Soobin çığlığı basıp saçımı çekmeye başladı.

"SOOBIN NE YAPIYORSUN BENİM BEN!" Soobin sesimi duyduğu zaman elini geveşetti ve cümlemi bitirdiğim de saçımı bıraktı.

"YA YEONJUN DELI MISIN SEN GECE GECE NE BOK YEMEYE GELIYORSUN SİNSİ SİNSİ, KATIL SANDIM SENI!" Bir de bana 'Korkmazsın yani?' diyordu aptal.

"YA BERABER UYUMAK ISTEDIM ONDAN GELDIM NE BILEYIM BEN SENIN BENI KATİL SANIP SAÇIMA ASILACAĞINI APTAL! BIR DE BANA KORKMAZSIN YANI DIYORSUN BEN AZCIK DAHA SESSİZ YAKLAŞIP YANINA YATSAYDIM DONUNA SIÇARMIŞSIN BE! BAĞIRMA AYRICA BANA!" Gecenin 1 buçuğunda deli gibi birbirimize bağırıyorduk. Neden mi? Yeonjun'un planı götünde patlamıştı.

"Yatmadan önce söyleseydin ya beraber uyuyalım diye ne bileyim ben!? Ayrıca korkmadım." Kim bilirdi okulun bad boy soğuk nevale berkcan misali olan Soobin'i uyduruk bir korku filminden etkilenip altına sıçacak!?! Kimin aklına gelirdi?

"Utandım işte of." Gülümsedi. Ama öyle bir gülümsedi ki gözlerinde gördüm gülüşünü.

"Ne sırıtıyorsun lan!?" Gülüşü daha çok büyüdü. Mutlu oldum ama işte çaktırmamaya çalışıyordum. Ona ne kadar aşık olduğumu görüp soğumasın benden. Tiktok keşfetimde hep öyle videolar vardı.

"Bilmiyorum da sende iyice keko olmaya başladın sert abi falan" Aptal Soobin. Ona baktıkça ağlayasım geliyordu çünkü çok tatlıydı.

"Ya sus tamam uyuyalım hadi lütfen." Naif bir şekilde gülümsedi ve cevap verdi,

"Sen nasıl istersen öyle olsun."

nerve problem | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin