Slmyineben
Gözlerim televizyon ve Soobin arasında gidip geliyordu. Beraber Dr. Strange'i izliyorduk. Televizyonda aşık olduğum, yanımda diğer aşık olduğum insan vardı. Yattığım yerden biraz doğrulup yüzüne dikkatlice baktım. Filmle zerre ilgilenmiyordu, boş boş bakıyordu.
"Soobin sen filmi izliyor musun ki?" Sesim kızar gibi değil de daha çok dalga geçer gibi çıkmıştı.
"Ya Yeonjun niye izliyorum ben şuan bu filmi?" Soobin gerçekten aptaldı. Beraber Spiderman'in filmine gittiğimizde Dr. Strange'i izlemediğini söylemişti ve bende ona bir ara beraber izleyebileceğimizi söylemiştim.
"Ya aşığım ben bu adama, ben aşkımı tazeliyorum hem de sen izlemiş oluyorsun işte daha ne istiyorsun?"
Soobin ile tanışalı çok olmamıştı ama ben buna rağmen ona şimdiden çok bağlanmıştım. Ama nedense içimde bir güvensizlik vardı. Sonuçta annem babam bile beni olduğum gibi sevmemişti ve ben onun beni sevmesini istiyordum. Bana göre bu biraz bencillikti. Her şeye rağmen ona kaba, şımarık, kötü davranıyordum. Onu çok seviyordum. Onu kedileri beslerken ve kedileri severken gördüğümde içime bir sıcaklık yayılmıştı. O gün ondan hoşlanmış gün geçtikçe de bu hoşlantı anlamsız bir aşka dönüşmüştü.
Elime kumandayı aldım ve filmi kapattım. Yerimden kalkıp yarı uzanmış Soobin'in bir nevi üzerine çıktım. Kalçalarım kasıklarının üzerinde, kollarım başının iki yanında, gözlerim gözlerindeydi.
"Yeonjun ne yapıyorsun?" Yüzümü tatlı bir tebessüm aldı. Onun beni sevdiğini sormadan nasıl anlayabilirdim? Gözlerinden mi? Hayır. O cidden poker face'ti ve yüzünden bir şey anlamak çok zordu. Hareketleri? Sanmıyorum. Aklıma son gelen seçenek; kalp. Aslında kalp ve aşk arasında pek bir bağlantı yoktu ama yine de bana göre seviyorsa hızlı atardı. Büyük ihtimalle sevişeceğimizi düşünmüştü ama ona daha vardı. Ellerimi başının arasından göğsüne, göğsünden de sırtına indirdim. Kafamı boynu ve göğsü arasına yasladım. Ona sarılır haldeydim.
"Kalbini dinliyorum Soobin çünkü nedensizce beni sevmediğine inanıyorum ve kalbinin bunu inkar etmesini istiyorum."
1K okunma olmuş bu arada çok mutlu oldum ağlcm
Bir de sey bölümleri niye atlayarak okuyorsunuz ben görüyorum okuyanlar var öyle😔😔👊👊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerve problem | yeonbin
Fiksi PenggemarAptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie