Beomgyu bize gelmiş, geldiğinden beri sessizce hiçbir şey söylemeden duruyordu. Onu konuşmak için zorlamak istemiyordum ama ağlayacak gibi durması beni daha çok meraklandırıyordu. Beomgyu'nun sorunları fazlaydı ve beni elim kolum bağlı durmak çok geriyordu.
Genel olarak hepimizin sorunları vardı. Beomgyu'nun ailesi sürekli kavga eder hiç susmazlardı. Hyunjin'in ailesi dersleri konusunda aşırı katıydı ve onunla bir kere bile normal bir konuşma yapmışlardı. Felix'in ailesi işkolikti ve sürekli şehirden şehire, ülkeden ülkeye giderlerdi. Tabii Felix'de peşlerinden sürüklenirdi. Benim ise zaten ailem yok gibiydi. Eşcinsel olduğum öğrenildiğinde kapı dışarı edilmiştim sonuçta.
"Beomgyu pizza söyleyeyim mi ister misin?" Geldiğinden beri ilk kez gözlerime bakmıştı. Başını 'hayır' anlamında salladığında somurttum. Yani evet dışarıdan bakıldığında çok iyi bir arkadaşlığımız yoktu ama aramızda ki bağ çok özeldi. "Beomgyu konuşmak ister misin?" Başını yine 'hayır' anlamında salladı.
Büyük ihtimalle ailesi yine kavga ediyordu ve o da sıkılıp bize gelmişti. Küçükken ne zaman kavga etseler bize gelirdi ancak liseye geçtiğimizde gelmemeye başlamıştı. O zaman da böyle oturur hiçbir şey yemeden, içmeden, konuşmadan dururdu.
"Bak şimdi bu konuşmayı sadece bir kere yapacağım o yüzden iyi dinle" Gözlerime bakıp dinlediğini gösterdiğinde devam ettim.
"Biliyorsun hiç bir zaman motive edebilen birisi olmadım. Ama üzülmeni hiç istemiyorum. Ailen kavga etti değil mi?" Başını onaylar şekilde salladı. "Ne zaman istersen bize gelebileceğini biliyorsun. Bu ev senin de evin. Ben, Felix, Hyunjin hep senin yanındayız. Her zaman içe kapanık oldun. Bize biraz açılsan daha iyi hissedeceksin." Gözlerime baktı ve sakince gülümsedi.
"Ama sende bize hiçbir şey anlatmıyorsun" Ne diyeceğimi bilemez bir şekilde durdum. Ne diyebilirdim ki? Haklıydı. Ben daha onlara doğru düzgün bir şeyimi anlatmazken ona böyle söylemem ironikti.
"O zaman ikimizde anlatmayalım ve pizza yiyelim" Hızlıca başını salladı. Ondan bazen nefret etsem de o benim arkadaşımdı. Ve ondan hiç bir zaman bıkmayacaktım.
"Lan fukaralar Yeonjun bize pizza söylüyormuş gelin tüm parasını sömürelim" Tamam hiçbir zaman kelimesini bazen yapalım.
Selam finale son 1 bölüm aglicm😞😞😞😞😞😞😞😭😭😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerve problem | yeonbin
FanfictionAptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie