|Ivona|
Sedela sam u hotelskoj sobi i posmatrala more koje se talasalo u zoru. Razmišljala sam o njemu, trncima koji još uvek počivaju duboko u koži, a prouzrokovani su njegovim dodirima. Duboko u sebi znam da sam ispravno postupila time što se nisam prepustila i poklekla pred izazovima. A opet, sa druge strane, osećam dozu kajanja zbog užitka koji nisam osetila, a imala sam priliku. Da li će mi se ukazati ponovo? Ili će njegov mačo ego već danas pronaći neku novu?
"Hejj, devojkoo!", Tamara je uletela u sobu i bacila se na krevet do mene.
"Hej", izgovorila sam gotovo nečujno, ne skidajući pogled sa neba koje je menjalo nijanse iz rozikaste u boju vanile. Bilo je predivno, opuštajuće, ali nedovoljno da u meni utiša kolebanja koja sam osećala zbog momka o kome znam samo da je zavodnik.
"Šta se dogodilo?"
"Hm... ništa..."
"Ivona, poznajem te..."
"Ne, stvarno, sve je u redu. A sada želim da čujem kako je prošlo sa Ognjenom."
"Ne verujem ti! Skrećeš temu i ne želiš da mi kažeš šta te muči. Hajde, izgovori to što ti je na umu, što te muči. Ko će ti pomoći, ako ja neću?"
"Daj, nemam nameru da te zamaram glupostima..."
"Progovori više..."
I tako sam joj ispričala sve detalje noći koju sam podelila sa vlasnikom očiju boje noćnog neba. Sve do tančina sam analizirala u glavi, dok sam govorila o njemu svojoj najboljoj drugarici. I ponovo sam došla do istog zaključka-nisam pogrešila, ali sam možda trebala pokušati.
"Hejj, pa čemu onda to kolebanje? Iv, potpuno je okej što nisi bila spremna da završiš sa njim samo nakon par sati poznanstva. I dopada mi se što si mu pokazala zube i stavila do znanja kako nisi kao sve ostale. Taj lik je zasigurno navikao na kombinacije i laka zadovoljstva. Ako zaista želi nešto s tobom, treba da se potrudi... Ti si ipak previše fina za sve ovo, nisi kao ja. Ja se igram sa momcima i vraćam istom merom za svaki njihov pogrešan korak. Jer sam takva, jer ne umem da se zaljubim, jer sve gledam kroz kratkotrajno zadovoljstvo. Ja sam takva, Iv, ali ti nisi. Ti nisi imala kada da izađeš iz onog kaveza i upustiš se u avanturu s momcima. A samom svojom pojavom zavrtiš njihov svet, istumbaš im hormone i okreneš život naglavačke. Iv, ti si samo previše dobra za nekog ko žene posmatra kao potrošnu robu. I ne treba mu dozvoliti da to pomisli. Ako mu je stalo, učiniće sve da dođe do toga što je pokušao sinoć."
Samo sam je zagrlila i osetila da imam nekoga ko sve moje nedoumice može odagnati u najkraćem vremenskom roku. I zato je volim više od svega ovozemaljskog. Moj spas u pravi čas.
"Hajde, lepotice, sad se sredi i idemo na plažu..."
"Hej, hej, nećeš mi tek tako pomutiti razum. Kako je bilo sa Ognjenom?"
"Moram priznati da je neverovatan i jako simpatičan..."
"Stvarno?"
"Čini mi se da ovo među nama neće biti klasična letnja šema."
"Juhuu..."
"Zanimljiv je i po prvi put mi nije bilo samo do odnosa sa nekim momkom, želela sam ga blizu sebe. Možda ga želim i dalje..." izgovorila je to kroz stidljiv osmejak na usnama.
Iskreno sam se obradovala. I njoj se napokon neko dopao, a da pritom nije kratkotrajno. Obično su svi najbolji za veče, a već sutradan ih ni ne primećuje. A ovaj momak u njoj budi želju da ga ponovo proba. Izgleda da ovo leto ima neke malo veće planove od onih koje smo imale.
***
Sišle smo na plažu i zauzele isto mesto kao i prethodnog dana. Osamile smo se, jer na plaži iz nekog razloga nije bilo previše ljudi. Zauzela sam mesto na ležaljci i počela sa čitanjem jedne od knjiga. Tamara je za to vreme uživala u vodi i društvu koje se skupilo nedaleko od nas.Nisam ni primetila da je neko seo na kraj moje ležaljke, jer se uvek isključim i uđem u neku novu dimenziju kada čitam. Opuštam se tako i nemam nameru da menjam taj ritual.
"Pored ovakvog momka, ona blene u knjigu. Prosto za ne poverovati."
Spustila sam knjigu i preko sunčanih naočara ugledala njegov neodoljiv osmeh i preplanuo ten. Zategnuti mišići i ožiljak, koji sinoć nisam primetila, mutili su mi razum.
"Nisam te primetila..."
"Zašto si sama?"
"Ko kaže da sam sama?"
"Pa, ja ovde ne vidim nikog..."
"Tamara je sa mnom."
"Tamara je devojka koja priča sa momcima?", pitao je gledajući u pravcu mora.
"Da, čekaj, to je tvoje društvo?"
"Da, moja ekipa..."
"Lepo"
"Vidim da ćemo se ovog leta preplitati na svim mogućim stranama."
"Hm?"
"Koliko vidim Ognjen i tvoja drugarica imaju ozbiljne planove za ovo leto, a kod nas u društvu uvek ima mesta za još po neku lepu devojku. Što bi značilo..."
"Što bi značilo?"
"Da ćemo ti i ja imati dosta vremena za nas."
"Zašto mi to "nas" zvuči tako prepotentno?"
Nasmejao se onim savršenim usnama koje su u meni budile milione uspavanih leptirića. Osećala sam se živom samim posmatranjem redova belih zuba i smejavica na tim obrazima. On je naprosto momak koji zrači nekim dobrim, ali pomalo tajanstvenim vibracijama.
"Malecka, ti baš voliš da me provociraš?"
"Ja? Ma, ne, čini ti se samo..."
"Ćao, društvo", izgovorio je Nikola, kada je prišao i smestio se na ležaljku preko puta nas.
"Ćao, Nikola"
"Vidim, nešto ste se osamili..."
"Gospođica se udubila u čitanje, pa sam rešio da je vratim u stvaran svet..."
"Aha... ja sam pobegao od ovih dole. Ognjen će me u top staviti, ako ga ne ostavim nasamo sa Tamarom. Dok mi je Miloš postao dosadan, svakog dana ga gledam, pošizeću..."
Počela sam da se smejem i bacila pogled ka moru, gde su Tamara i Ognjen razmenjivali nežnosti. Onda se i Tadija okrenuo, prateći moj pogled.
"Opa, vidi ti ovo dvoje. Ogi baš ne gubi vreme..." rekao je to poluglasno, sa primesom pritajenog besa jer i sam to nije mogao da uradi sinoć. I bilo mi je drago što mu to nisam dopustila. Šah-mat, Tadija.
|Tadija|
Posmatrao sam duge noge i baršunastu kožu koja je svetlucala od spreja za sunčanje. Minijaturni kupaći kostim je prikrivao samo neophodno, mada, više je otkrivao kada bolje razmislim. Za njenim telom ludeli su svi momci na ovoj plaži. Želeo sam da svakome od njih otkinem glavu. Ni sam ne znam zašto. Imao sam poriv da svima, a njoj ponajviše, stavim do znanja da je moja i da se niko drugi neće naći uz nju.
YOU ARE READING
Moje leto si
RomanceOna je isuviše svoja da bi bila nečija, dok je on alarmantno svačiji da bi bio njen. Šta će se dogoditi kada dve devetnaestogodišnjakinje iza sebe ostave pridike roditelja i nađu se na crnogorskom primorju? Jedna od njih će sve što je ikada mislila...