Pridigao se i pogledao u moje oči. Prodorno. Osećajno.
"Gde si odlutala?"
"Nigde, samo razmišljam o Tamari..."
"Veruj mi da su se snašli bolje od nas. I to što si izgovorila je laž."
"Odakle ti to?"
"Znam da to nije problem broj jedan."
"Kako znaš?"
"Lepo, a znam i šta te muči..."
"Još si i vidovit, divno..."
"Brine te ovo među nama?"
"Zašto bi me brinulo, pa među nama se ništa specijalno nije dogodilo..."
"A šta bi to trebalo da se dogodi da bi tatina princeza smatrala ovo specijalnim?", približio mi se potpuno.
"Kao prvo-nisam ničija princeza. Kao drugo-ništa ni ne treba da se desi."
"A sa onim mutavcem od malopre treba da se desi?", pitao je već iznervirano.
Bila mi je slatka ta naznaka ljubomore u tonu kojim se obraćao. A sa druge strane, neshvatljiva činjenica da se oseća ugroženim od strane momka koji je doslovno tri lige ispod njega. Kako?
"Zašto pričamo o njemu?"
"Zašto? Zato što te celo veče svlačio pogledom i samo tražio način kako bi te odvukao u krevet!"
"Šta i da jeste?"
"Ček, ozbiljno bi spavala s njim?!"
"Možda i bih. Čudno mi je kako si ispratio sve što se sa mnom dešavalo, imao si ti svoju zanimaciju." Ivona, glupačo! Bukvalno mi je izletelo samo od sebe. Ljubomorna ja.
"Hmm... znači, došli smo do toga", nasmejao se prigušeno, "samo mi je drugarica..."
"Je l'? Meni nije delovalo tako..."
"Kažem ti, samo drugarica, nemaš razlog za brigu..."
"Zašto bih ja brinula, izvini? Je l' deluje kao da brinem zbog tvojih kres kombinacija? Dečko, mnogo si poleteo... Rekla sam to isključivo jer si počeo da spočitavaš ono što sam ja radila. Mislim da to nije tvoja stvar..."
Gledao me pomalo pogubljeno, ali i besno...
"Ček, ček, nije moja stvar? Da se nisi malo zaigrala, lepoto?"
"Ne..."
Tada je završio na mojim usnama, i ponovo proširio ukus raja.
"Moja si i tačka!", rekao je to kada se odvojio od mene.
"Hm... samo ti se čini..." prošaputala sam to na milimetar od njegovih usana.
"Aha", uzvratio je istim tonom i nastavio omamljeno da uzima moje usne.
Uvukla sam ruku u njegovu kosu i prepustila se ogromnom užitku koji je prouzrokovao. Laganim pokretima ruku je mazio moj stomak, koji se ježio od vrhova prstiju. U tren oka se našao iznad mene. Rukom je prelazio preko butine i sve više povlačio haljinu nagore, dok usne nije odvajao od mojih. Gorela sam od dodira i bila sve bliže ivici ludila. Na kraju sam sama skočila u ambis njegovih igara. Sve se više približavao vešu i bio spreman da ga svuče sa mojih nogu. Osetila sam kada je totalno podigao tkaninu haljine i vrhovima prstiju okrznuo čipkaste rubove. Naježila sam se samo od jednog kratkog dodira. Šta će se desiti kada to stvarno učini onako kako namerava? Na tren se odvojio i osmotrio moje telo, obuzela me vrelina. Um je postao sporedna kategorija. Tako lako i tako brzo.
"Ovo ti neće trebati", šapnuo je i polako krenuo sa svlači haljinu sa mene.
Ostala sam u vešu pred njim, ali je stid izostao. Topila sam se od pogleda rasutih po potamneloj koži. Bio mi je potreban.
|Tadija|
Nikada mi se nije dogodilo da se samo od pogleda na nečije telo, a činjenica je da sam ih video mnogo, osetim živim i poželim da ga nikada ne ispuštam iz ruku. Ali je ona posebna. Dok je očima šarala svuda po mom torzu, želeo sam samo da je istog sekunda uzmem. Šta mi je uradila ova devojka? Opčinjeno i omamljeno, posmatrala je svaki moj pokret. Imao sam osećaj da se nečega pomalo plaši. Ali zašto? Nisam imao dovoljno vremena za razmišljanje, čekalo me previše posla. Ovoj devojci moram biti najbolji. Samo se najbolji pamti!
Spuštao sam usne niz njen vrat, preko ključne kosti, vrpoljila se samo od dodira mojih prstiju po golom stomaku. Klizio sam od njenih grudi, niz stomak, sve do gaćica. Otkopčao sam grudnjak i svukao ga sa nje. Izdahula je kada sam spustio usne na jednu bradavicu. Kunem se da je to kako se ona prepušta vrtlogu strasti sve što želim da gledam čitavog života. Nije mirovala, non-stop se mrdala i rukama prolazila kroz moju kosu.
"Mirna", šapnem joj, te svojom rukom zarobim njene na vrelom pesku.
Izluđivala me samom pojavom i time što sam ja želeo da izludim nju. Zaigrali smo se, priznajem. Ali je ovo bio jedini način da nas koliko-toliko prizemljim. Svaki uzdah koji se oteo sa tih usana me oduzimao. Imao sam plan da je dovedem do kraja i potom lišim konačnog užitka, a onda sam shvatio-što više odlažem, više mučim sebe, a nerealno je želim.
Fiksirao sam pogled na njenom. Čitao sam štošta u tim očima, a najviše da je spremna na ovo sa mnom. Nežno sam spustio usne na njene, a ona se predavala potpuno. Uživala je, znao sam šta radim. Nije da laskam sebi, ali i te kako sam umeo da je vinem do sedmog neba ove noći na primorju.
|Ivona|
Sa blagim osmehom na usnama, fiksirajući moj pogled na sebi, svukao je majicu i otkrio izvajano telo i sve ono što ga ukrašava, od tetovaža, pa do ožiljaka. Prelep je. I to je bila poslednja misao koju sam registrovala pre nego što me obuzela ludačka želja. Želja da on bude taj. Osećaj koji je preplavio moje telo kada su njegove ruke lagano sa mene svukle veš, bio je nešto neopisivo, gotovo nestvarno. Otvorila se preda mnom nova dimenzija. Drugačija. Veća. Ja sam bila neka nova. Slobodna. Apsolutno njegova.
Bio je neverovatno sladak, toliko da sam se pokajala što ovo nisam još prve večeri uradila sa njim. Ne znam šta me to spopalo... na šta ja to pomišljam?!
Sitni poljupci ostavljeni na dnu mog stomaka su terali da skupljam noge, dok ih je on svakog puta pomalo širio. Nizao je sićušne ugrize duž butine i time me dovodio do ivice izdržljivosti. Mučio me sporo, nežno, znalački. I moram mu priznati da je i te kako uspeo u svakoj nameri. Nezasiti ludak.
YOU ARE READING
Moje leto si
RomanceOna je isuviše svoja da bi bila nečija, dok je on alarmantno svačiji da bi bio njen. Šta će se dogoditi kada dve devetnaestogodišnjakinje iza sebe ostave pridike roditelja i nađu se na crnogorskom primorju? Jedna od njih će sve što je ikada mislila...