4.už to není co bývalo

150 2 0
                                    

J:Prostě, jde o Denisu mrzí mě že se o Emičku skoro nezajímá. A taky náš vztah už prostě není to co býval.
T:No když se těm dvoum narodí dítě tak většinou už to není stejné jako dřív.
J:Takhle jsem to nemyslel, víš jak to myslím
T:Vím
J:Vždyť kdy naposled jsem jí viděl, ani nevím no a kdy jsme byli sami dva nebo jen prostě jako rodina to už je taky hrozně dlouho.
Ale jako to že v podstatě kašle na mě je mi skoro jedno, i když mě to taky mrzí ale to že se nezajímá o Emičku to mě štve.
T:Já to chápu a nechceš si s ní o tom zkusit promluvit.
J:Jo to bych asi měl ale kdy se ukáže doma to nevím.
T:Ale Janku kdykoliv budeš potřebovat s něčím pomoct ráda ti pomůžu
J:Já vím a děkuju moc
T:Nemáš zač
Janek mě odvezl domů tam jsem si vzala věci a pak mě Janek zavezl do školy.
T:Tak ahoj a kdyby něco tak se ozvi
J:Jasně ahoj
Zavřela jsem dveře od Jankova auta a vyrazila do školy protože i když jsme vyráželi brzo tak teď už bylo 7:53 takže to budu mít docela těsně. Došla jsem tedy do školy a pak jsem nějak celý den přežila. No a po škole jsem už jen jela autobusem domů. A doma jsem si zpracovávala do školy otázku k maturitě. Jo to jsem vám ještě neřekla ale letos budu maturovat takže toho učení je vážně docela dost. No takhle to šlo až do pátku všechny dny to samé.

V pátek jsem jela opět do školy, když byla velká přestávka volal mi Janek tak jsem šla na chodbu kde je klid.
T:Čau Janku
J:Ahoj
Hele Tyno potřeboval bych zase pohlídat Emču.
T:Noo dobře a kdy ?
J:No dneska večer
T:Ale já mám dneska odpoledne schůzku a končí mi až v 6.
Jo aby jste to pochopili jsem skautka a každý pátek máme schůzky takže tak.
J:No ale já od 7 hraju
T:No jako můžu se zkusit domluvit na tom že ze schůzky odejdu dřív ale stejně asi dřív jak v půl sedmé v Praze nebudu.
J:Dobře, tak myslíš že by jsi si pro ni mohla přijet do divadla.
T:Jo jasně to by šlo
J:Dobře takže já si Emču vezmu do divadla a ty si ji tam kolem půl sedmé vyzvedneš.
T:Jo jo
J:Děkuju moc Tyno vážně nevím co bych bez tebe dělal
T:Ale prosimtě, nemáš zač
J: ale mám
T:Hele Janku mě za chvíli bude končit přestávka tak já musím, ahoj
J:Jasně ahoj
V tu chvíli co jsem s Jankem hovor ukončila tak zrovna zazvonilo na hodinu a tak jsem se vrátila zpátky do třídy. O další přestávce jsem napsala Lucce což je moje kamarádka ze skauta jestli by to nevadilo že bych odešla ze schůzky dřív aby s tím počítala.
Po vyučování jsem jela ještě domů protože jsme končili brzo a pak jsme jela na schůzku ale už autem abych všechno stihla.

Schůzka proběhla v pohodě odešla jsem o půl hodiny dříve abych to stihla a vyjela směr Praha.

In Love Age noes not matterKde žijí příběhy. Začni objevovat