Janek s Emčou tedy zůstali u nás, já jsem v úterý bohužel musela do školy takže jsem nemohla být s nimi.
Když jsem se vrátila ze školy tak jsem hlídala Emí protože Janek odjel do Prahy na schůzku.
S Emí a Mamkou jsme si zašli na procházku a pak už se vrátil Janek, který jim přivezl věci aby tady mohli zůstat déle.
Potom jsme měli večeři, bylo to strašně zvláštní můj přítel máma, sestra a já u jednoho stolu a ještě k tomu jedno mimino.😂
Popravdě jsem ani nevěděla jak se v téhle situaci cítit, protože to bylo vážně strašně zvláštní.
Takhle podobně jsme si užili všechny následující dny kdy byl Janek s Emčou u nás.
Myslím že to Jankovi hodně pomohlo, když byl v klidu a Emču taky někdy hlídal někdo jinej než on a tak si mohl odpočinout. A taky jsme s Jankem měli i čas sami pro sebe, když Emí hlídala mamka.Od doby co u nás byli Janek s Emčou uplynul už týden, od té doby jsem je neviděla protože jsem měla docela dost školy. Dnes je pátek a já večer jedu hlídat Emí protože má Janek představení, v Praze zůstanu i v sobotu abych si zase užila nějaký ten čas s Jankem.
Večer jsem přijela k Jankovu bytu a zazvonila, po chvíli mi otevřel Janek s Emčou v náručí.
J:Ahoj lásko
T:Ahooj
Políbili jsme se a já si od Janka vzala Emí.
J:Týn já už budu muset jít
T:Jasně tak si užij představení
J:Užiju, ale budete mi chybět
T:To ty nám taky
Znovu jsme se políbili a Janek odešel.
Večer jsem tedy hlídala Emí, Janek přišel docela pozdě tak už jsme toho moc nedělali.Ráno jsem se vzbudila jako první, kupodivu i Emča Ještě spala.
Já jsem tedy udělala snídani nám s Jankem, potom se vzbudila Emča a dala jsem najíst jí. Janek spal docela dlouho, ale byla jsem ráda, s Emčou se většinou moc nevyspí.
Zrovna jsem si hrála s Emí když jsem uslyšela kroky.
J:Dobré ráno miláčku
T:Dobré ráno
Jak jsi se vyspal?
J:Dobře, děkuju že jste mě nechali spát
T:To nemáš zač
Dáme si snídani?
J:Jasně, co jsi vařila?
T:Lívance
J:Hmm tak ty si dám
S Jankem jsme si se snídaní sedli ke stolu, když jsme to snědli tak jsme ještě chvíli seďeli a povídali si.
Pak se ale Janek zeptal.
J:Týnko, blíží se vánoce a tak jsem se tě chtěl zeptat jestli by jsi nechtěla jet s námi k mím rodičům na Moravu?
T:Aaaa popravdě nevím, já asi nad tím budu muset ještě přemýšlet
J:Jasně, v pohodě, byl to jen návrh
Strašně ráda bych byla na Vánoce s Jankem a s Emí. Jen prostě nevím jestli jsem připravená na seznámení s Jankovýma rodičema. A navíc si nedokážu představit že bych trávila Vánoce jinde než doma, taky nevím co by na to řekla mamka, asi by jí to mrzelo. No prostě si to fakt budu muset ještě promyslet.
Na ty Vánoce už naštěstí nedošla řeč a Já si užila den společně s Mím milovaným Janek a Emičkou.Omlouvám se že teď nevyšla dlouho část, ale měla jsem toho zaprvé hodně, a za druhé jsem měla takovou menší krizi a vůbec jsem nevěděla co psát.
Děkuji za pochopení.❤️B.
ČTEŠ
In Love Age noes not matter
Short StoryTýna a Janek jsou nejlepší kamarádi skoro jako bratr a sestra. Janek je úspěšný mladý herec který už má ale i rodinný život se svou přítelkyní s kterou má dceru. A Týna je ještě puberťačka která je ale trochu jiná než všichni ostatní v jejím věku. C...