Janek s Emičkou u nás tedy přespali, je pravda že jsem se moc nevyspala, Emí mě vzbudila asi třikrát za noc. Takže se obávám že sestra bude mít keci, jo to nevím jestli jsem vám vůbec říkala, mám mladší sestru Sylvu a je jí 13. No nic Sylva to prostě bude muset nějak přežít a já budu muset přežít ty její keci.
Je čtvrtek a já právě vstávám, došla jsem do kuchyně a tam už byla máma, vstává dřív než já, protože brzo odjíždí do práce.
T:Dobré ráno
TM:Dobré ráno
T:Asi jsi se moc nevyspala co?
TM:No moc ne ale co se dá dělat jednu noc jsme to přežili
Po chvilce přišel do kuchyně Janek s Emí v náručí a vypadal že se taky moc nevyspal.
J:Dobré ráno
T+TM:Dobré
J:Já se moc omlouvám že jste se nejspíš moc nevyspali
TM:to je v pohodě
T:Přesně
Dáš si něco k snídani ?
J:Ne v pohodě nebudu otravovat ještě víc
T:No tak to v žádném případě neotravuješ, a snídani si dáš, já ti jí udělám.
J:To vážně nemusíš
T:Nemusím ale chci
Takže co si dáš ?
J:Tak vajíčka ?
T:Dobře, tak vajíčka 😂
Začala jsem dělat Jankovi vajíčka a Janek se zatím s Emí posadil ke stolu. Máma po chvíli odjela do práce, no a pak se v kuchyni zjevila Sylva.
T:Dobré ráno sestřičko
S:No to teda dobré ráno když jsem se pořádně nevyspala
T:No ale přežila si to ne ?
S:Ale ve škole to asi nepřežiju
T:Já jdu taky do školy a nemám takové keci jako ty.
J:Já se vážně omlouvám za Emí
T:Janku ty se neomlouvej
Ségra, dáš si vajíčka ?
S:Jasně že si dám když mi je nabízíš
Ale zajímalo by mě kde bereš po ránu takové energie
J:No to mně taky
T:sama nevím
Společně jsme se všichni nasnídali a Janek když jel do Prahy mě hodil do školy.
Škola proběhla v pohodě a po škole jsem jela zase domů, kde už kupodivu byla i máma, což se divím většinou bývá doma později.
T:Ahoj
TM:Ahoj
Šla jsem do kuchyně si najít něco k obědu, jako docela brzo když je půl čtvrté, ale to je prostě život středoškoláka. 😅
Rozhodla jsem se že si udělám tousty. Při tom co jsem si dělala tousty se mě najednou máma zeptala.
TM:Týno, vážně je Janek jen kamarád?
T: Samozřejmě že je, proč by neměl být?
TM:No tak já nevím poslední dobou s ním trávíš hodně času, hlídáš mu dceru.
T:Vážně, Janek je jen kamarád, sice hodně dobrý kamarád ale jenom kamarád.
TM:Dobře, a ani se ti nelíbí?
T:Mami proč se mě na to ptáš? Janek je kamarád, je o deset let starší, má dítě, vážně si myslíš že by se mnou chtěl chodit? Máme se rádi, jako kamarádi ale to je vážně všechno.
Ježíši já vůbec netuším proč se mě na to máma ptá. Jako jo Janek je krásnej chlap ale je to můj kamarád, skoro brácha a navíc pochybuju o tom že normální dospělí chlap s dítětem by chtěl chodit s 18 letou pubertačkou. Takže i kdyby se mi líbil tak já se jemu rozhodně nelíbím takže by to určite nešlo.
ČTEŠ
In Love Age noes not matter
Historia CortaTýna a Janek jsou nejlepší kamarádi skoro jako bratr a sestra. Janek je úspěšný mladý herec který už má ale i rodinný život se svou přítelkyní s kterou má dceru. A Týna je ještě puberťačka která je ale trochu jiná než všichni ostatní v jejím věku. C...