Přesuneme se zase o pár dní dopředu
Právě jdu ze školy, najednou mi začne zvonit telefon, volá Janek.
T:Ahoj lásko
J:Ahoj
T:Co potřebuješ?
J:Nooo vlastně nic jen aby jsi zítra přijela do Prahy
T:Mám pohlídat Emí?
J:No to tak úplně ne, mám pro tebe překvapení
T:Ahá no dobře, tak já tedy přijedu.
A jak pak se máte?
J:Dobře, ale chybíš nám oboum
T:Vy mně taky
Ale zítra se uvidíme.
J:Už se moc těším
T:Já taky i když ještě úplně přesně nevím na co.
J:Neboj, to se včas dozvíš, a doufám že se ti to bude líbit
T:Jó to já nevím, ale když jsi to vymýšlel ty tak určitě jo
J:Ooo nepřeháněj
T:Nepřeháním
Hele já už budu muset končit, Tak ahoj
J:Ahoj
Hovor jsem ukončila protože už mi jel autobus.
Jsem vážně zvědavá co Janek chystá, strašně se těším i když nevím na co.Rovnou se přesuneme na další den, je pátek a já právě jedu k Jankovi, když jsem došla k jeho bytu tak jsem jako vždy zazvonila a Janek mi přišel otevřít.
T:Ahooj
J:Ahoj
Políbili jsme se.
T:Kde máš Emču
J:No to je tak trochu součást překvapení, Emču hlídá jedna moje známá, abychom si mohli užít večer jen sami pro sebe.
T:Ahá, a co budeme dělat?
J:To se brzo dozvíš, zatím tady pro tebe něco mám.
Podal mi tašku.
Tak můžeš se jít převléct, doufám že se ti to bude líbit.
Došla jsem do koupelny a z tašky od Janka jsem vytáhla krásné červené uplé šaty a pod nimi byli černé lodičky.
Oblékla jsem si šaty a nazula boty, oboje mi padlo úplně perfektně, docela by mě zajímalo kde Janek zjistil mojí velikost, nebo mě má prostě v oku.
Poupravil a jsem si ještě vlasy a trochu se přelíčila, a vyšla jsem z koupelny.
T:Janku, ty jsou nádherný, děkuju
J:Nemáš zač, vypadáš překrásně.
Janek už měl na sobě černé kalhoty s tmavě modrou košilí a strašně mu to slušelo.
T:Taky nevypadáš špatně
A nechceš mi už konečně říct kam jdeme?
J:Ne, budeš si muset počkat.
T:Ach jo
S Janek jsme si oblékli kabáty a vyrazili jsme, někam nevím kam.
Po nějaké době jsme dorazili před nějakou restauraci, z venku vypadala dost luxusně.
J:Tak jsme tady
T:To jdeme sem?
J:Ano
T:Ale Janku vždyť tady to bude určitě strašně drahý
J:Týnko to neřeš
I když se mi to moc nelíbilo že Janek bude zase platit tak jsem ale udělala to co řekl a neřešila jsem to.
Vešli jsme do restaurace, ze vnitř to vypadalo snad ještě víc luxusně než z venku.
S Jankem jsme se posadili ke stolu a pak přišel číšník a my si objednali. Ale popravdě necítila jsem se tady úplně dobře, jako jídlo bylo dobré a celkově to bylo fajn, jen na takovéhle nóbl restaurace nejsem zvyklá, a proto jsem byla i docela ráda když jsme vyšli z restaurace.
T:Máš ještě něco v plánu?
J:Samozřejmě, večer ještě nekončí
T:A tentokráte mi povíš kam jdeme?
J:Ne nepovím
T:Ježíši Janku ty jsi dneska strašně tajnej
J:Jsem si jistej že se ti to bude líbit tak nekecej a pojď.
Janek mně někam vedl a po nějaké době jsme došli k budově, kterou jsem hned poznala, jen netuším proč tu jsme.Kam myslíte že Janek s Týnou došli?
ČTEŠ
In Love Age noes not matter
Short StoryTýna a Janek jsou nejlepší kamarádi skoro jako bratr a sestra. Janek je úspěšný mladý herec který už má ale i rodinný život se svou přítelkyní s kterou má dceru. A Týna je ještě puberťačka která je ale trochu jiná než všichni ostatní v jejím věku. C...