35.Dobře jsi si vybral

82 4 2
                                    

Janek mi ukázal zbytek vesnice a pak jsme se vrátili zpět k Jankovým rodičům. Jankova mamka už v kuchyni připravovala večeři, budeme mít zase kapra nebo řízek s bramborovým salátem abychom to měli jako náhradu za štědrý večer jak se patří.
Došla jsem za ní do kuchyně abych se zeptala jestli nepotřebuje s něčím pomoct, protože jestli je něco co vážně nezvládám tak je to nepomoct někomu když sama nic nedělám.
T:Můžu ti pomoct?
Ach jo to tykání je strašně zvláštní mám strašný problém s tím někomu tykat když je starší než já.
Ja: Nemusíš zvládnu to
T:Vážně ráda pomůžu, nemůžu tady nic nedělat
Ja:Tak když jinak nedáš tak můžeš začít smažit řízky
T:Dobře, jdu na to
Pustila jsem se tedy do smažení těch řízků
Ja:Můžu se tě zeptat na pár otázek Týnko?
T:Jasně jen se ptej
Ja: Nechci být nějaká vlezlá ale vlastně toho o tobě moc nevím na to že chodíš s mím synem
T:Vážně je to v pohodě chápu to
Ja:Takže říkala jsi že ti je osmnáct takže asi ještě studuješ že?
T:Jo jo studuji střední školu a teď jsem ve čtvrťáku a budu maturovat
Ja:Podle toho co říkal Janek mu teď docela dost pomáháš s Emičkou myslíš že to budeš zvládat i když se budeš připravovat na maturitu?
T:To nevím Jankovi kdykoli ráda pomůžu ale moje vzdělání je pro mně nejpřednější ale Janek to chápe a budeme to muset nějak zvládnout.
Ja:Máš teď asi o dost jiný život než tvojí vrstevníci
T:To jo ale stojí mi to za to, Janka miluju a i když vím že pro většinu lidí to alespoň ze začátku vypadá divně, a ještě mně asi hodně lidí bude považovat za zlatokopku, je mi to jedno sama vím kde je pravda.
Ja: Jsem ráda že si Janek konečně našel holku která ho bude skutečně milovat. Hlavně mu neubliž
T:To se nikdy nestane, nemusíš se bát.
Ja:To doufám
S Jankovou mamkou jsme si ještě nějakou dobu povídaly a když jsme měli hotové jídlo šli jsme se všichni převléknout do svátečnějšího, převlékla jsem i Emču a pak jsme šli všichni na večeři.
Když už jsme všichni seděli u stolu.
JT:Dobrou chuť
J+T+Ja: dobrou chuť
Všichni jsme se pustili do jídla, bylo to výborné, pak jsme si ještě všichni společně rozbalili dárky k Vánocům. Potom jsem ještě pomohla Jankově mamce uklidit nádobí. No a jelikož už potom bylo docela pozdě tak jsem šla uspat Emí.

Pohled Janka
Týna šla uspat Emču a já jsem zůstal v obýváku sám s rodiči.
Ja:Janku dobře jsi si vybral, Týnka je hodná, dokáže se postarat o Emičku a taky tě asi doopravdy miluje.
J:Mami já vím, žádnou lepší než Týnku jsem si vybrat nemohl.
Jsem rád že jste si sedli.
Ja:Na to jak je mladá tak to není žádná zlatokopka jako jsem se ze začátku obávala.
J:Mami copak někdo s kým jsem kdy chodil byla zlatokopka?
Ja: No nic proti Denise je to pořád matka mé vnučky ale neřekla bych že tě upřímně milovala.
J:Mami kapitola Denisa už je za mnou, neplánuji se k tomu vracet, je to jen matka mé dcery, už dávno nic víc.

In Love Age noes not matterKde žijí příběhy. Začni objevovat