18.Tajemství

96 4 0
                                    

Před tím než jsem šla spát jsem si ještě psala s Jankem.

Ach jo, je 5:50 a mně právě zvoní budík, ježiši jak mně se do té školy nechce.
No nic ale vstala jsem, připravila se a vyrazila jsem do školy. Ve škole se nedělo nic moc zajímavého. Po škole jsem jako vždy vyběhla ze školy protože jsem pospíchala na autobus který mi jede 3 minuty po konci vyučování. Když už jsem chtěla zahnout za roh školy vedoucí k zastávce, mé oči zakryly něčí ruce.
T:Sakra kdo to je?
Řekla jsem naštvaně a zároveň i zoufale protože mě ten člověk momentálně zdržuje.
Ten někdo odendal  ruce z mích očí a já se otočila abych viděla toho člověka, k mému překvapení to byl Janek.
T: Janku já nemůžu pospíchám na autobus.
J:Nepospícháš, přijel jsem abych tě odvezl a abych mohl být s tebou.
Ale teda to přivítání mohlo být lepší.
Uchechtl se.
T:Je promiň Ahooj
Řekla jsem a padla mu do náruče.
Byla jsem tak strašně ráda že ho vidím, vím že jsem ho naposled viděla včera ale i tak mi strašně chyběl.
J:No to už bylo lepší
Zasmál se.
Po chvilce jsme se od sebe odtáhli.
J:A pusu nedostanu ?
T:Samozřejmě že dostaneš
Políbila jsem ho ale Janek to prodloužil v líbání né že by mi to vadilo ale musela jsem se odtrhnout.
T:Počkej tady ne
S Jankem jsme se pak rozešli k jeho autu.
T:Hele a kde jsi nechal Emí ?
J:Je v Autě po cestě usnula tak jsem ji tam nechal spát.
T:Tak to jo
Nasedli jsme do Jankova auta a vyjeli ke mně domů. Janek měl skoro celou cestu ruku na mém stehně a palcem mně po něm hladil, musím přiznat že to bylo tak strašně příjemné.
Když jsme přijeli k nám tak jsme se rozhodli že půjdeme všichni tři na procházku. Strašně jsem si to užívala, vypadali jsme jak krásná mladá rodinka, normální 18 letá holka by asi tohle nechtěla, ale já jsem jiná a přesně takhle jsem strašně šťastná.
J:Týnko ?
T:Ano?
J:Budeš náš vztah chtít tajit?
T:Pokud by ti to nevadilo, asi to nechci zatím říkat mamace nebo tak, necítím se na to úplně připravena. Neříkám že mám v plánu to takhle tajit dlouho ale aspoň chvíli.
J:Týnko v pohodě chápu to a vlastně to bude fajn když si to nějakou dobu necháme jen sami pro sebe.
A co se týče mích fanoušků a celkově takhle bych to oznámil rozhodně později nechci tě vystavit nějakému nátlaku.
Mám své fanoušky rád to víš ale nechci aby se do toho míchal bulvár hlavně kvůli tobě.
T:Děkuju Janku, kvůli tobě bych snesla snad i ten bulvár jen by to byl asi docela šok.
J:Já to chápu a opravdu s tímhle chci sám ještě počkat. Znáš mně že moje soukromí je pro mně důležité.
T:Miluju tě Janku
J:Já tebe
Jsem moc ráda že to chce Janek ještě tajit. Nevím jestli bych zvládla nějakou zvýšenou pozornost, protože je mi jasné že bez pochybností o našem věkovém rozdílu by se to neobešlo. No a mamce asi prostě nemám sílu říct že mám kluka a ještě o deset let staršího, Janka má sice ráda ale prostě nevím jak by reagovala.
Když jsme se vrátili po procházce tak jsme pak chvíli ještě byli doma ale pak už musel Janek s Emičkou jet.
J:Týn hele ve čtvrtek a v pátek bych potřeboval pohlídat Emču.
T: Ty kráso no bude to náročný ale ok no to nějak zvládnu.
J:Já vím musíš do školy ale fakt ti budu strašně vděcnej.
T:Vždyť říkám že to zvládnu.
J:Děkuju moc, a pak bych si tě rád zamluvil na víkend pro sebe.
T:Ty a nemám se k tobě rovnou třeba nastěhovat.
J:Mně by to nevadilo
T:Víš moc dobře Janku že to nejde.
Ale dobře pro tenhle víkend jsem tvoje.
J:To jsem rád
Tak Ahoj lásko
T:Ahoj
Rozloučili jsme se polibkem a Janek pak odjel.

In Love Age noes not matterKde žijí příběhy. Začni objevovat