19.Divný pocit

99 3 0
                                    

Přesuneme se rovnou na čtvrtek kdy jsem jela do Prahy k Jankovi hlídat Emičku. V Praze jsem pak přespala a ráno jela do školy, no a po škole jsem zase jela do Prahy.
Janek měl večer zase představení a tak jsem hlídala Emí.

V sobotu ráno jsem se probudila v Jankově objetí, Janek ještě spal, byl tak strašně roztomilí, chvilku jsem na něj koukala ale pak jsem uslyšela Emičky brečení, a tak jsem se rychle ale opatrně dostala z Jankova obětí, a šla jsem Emču utěšit aby Janka nevzbudila.
S Emí jsem šla do obýváku tam jsem jí přebalila a pak nakrmila.
Potom jsem uslyšela kroky a v obýváku se objevil Janek.
J:Dobré ráno holky moje
T:Dobré ráno
Janek přišel ke mně jemně mě políbil, a Emičce dal pusu na hlavičku.
J:Ty jsi se postarala o Emí?
T:Jo nechtěla jsem aby tě vzbudila.
J:Děkuju
T:Vzdyť nemáš za co
J:Tak já udělám snídani
T:Ne já ji udělám
J:Zapomeň ty se mi tady staráš o dítě, takže já udělám snídani
T:Janku chodíme spolu a já už Emí beru skoro za vlastní, vážně mi nevadí se o ni starat.
J:Však to nic nemění na tom že chci udělat snídani, takže ty hezky seď a já tu snídani udělám.
T:No dobře
Janek tedy udělal k snídani vajíčka a pak jsme se společně nasnídali.
T:Co máš dneska v plánu Janku ?
J:No hlavně si užít den s míma milovanyma holkama.
Ale myslel jsem že bychom si mohli zajít na oběd a pak na nějakou procházku.
T:To nezní vůbec špatně
J:To proto že jsem to vymýšlel já
T:Jo protože ty
Jsi ten nejdokonalejší chlap na světě
J:Já tě miluju
T:Já tebe taky, Janečku 😂
J:Ale no ták 😂
S Jankem jsme si dopoledne hráli s Emčou a pak jsme šli všichni na oběd. A po obědě jsme zašli na procházku, šli jsme do Stromovky a bylo to fakt super i když je listopad tak svítilo sluníčko a bylo vážně krásně. Ale i když jsem si odpoledne užívala s těmi nejmilovanějšími tak jsem měla strašně divný pocit, jako by nás někdo sledoval. Nedokážu si to vysvětlit, kolem bylo sice dost lidí ale nikdo si nás nevšímal, tohle bylo prostě jiný než když normálně potkáváte lidi. Já nevím asi už začínám být paranoidní, na tento svůj pocit jsem se snažila zapomenout, i když se to moc nedařilo.
Při procházce za náma, teda spíš za Jankem přišli nějaké jeho fanynky a fotili se s ním.
Bohužel jsme se nevyhnuli otázce jestli spolu chodíme, ale Janek jim slušně odpověděl že na to nechce odpovídat a ty holky to pochopily.
J:Promiň Týno že nás takhle někdo rušil.
T:Janku v pohodě já to chápu a nevadí mi to. Byly to normální slušné holky, když za tebou přijdou slušní lidé tak mi to opravdu nevadí.
Jsi známý herec takže když jsem s tebou začala chodit musím počítat s tím že se tohle někdy stane.
J:Ty jseš vážně úžasná
T:Nekecej
J:Já nekecám, protože jsi úžasná tě miluju
T:Ale to já tebe přece taky.
S Jankem jsme se pak vrátili z procházky a večer jsme koukali na film.
No a pak už v neděli kolem poledne jsem jela domů.

Tak co myslíte že měl znamenat Týny divný pocit? 😳😯❤️


In Love Age noes not matterKde žijí příběhy. Začni objevovat