Sice Janek vypadal že to chápe ale i tak jsem se musela zeptat.
T: Nezlobíš se?
J:Týnko vážně se nezlobím, jak bych mohl, chápu to, miluju tě a prostě počkám. Já už nejsem puberťák abych se na holku naštval jen proto že se se mnou nechce vyspat hned po poměrně krátké době vztahu.
T:Já vím a právě proto tě miluju asi bych s většinou puberťáků jako jsem já právě z tohohle důvodu být nemohla.
A děkuju za to že to chápeš.Pohled Janka
Samozřejmě že to chápu Týnou miluju a rozhodně s ní nejsem kvůli sexu.
Je to sice zvláštní že ve svém věku mám holku která tohle všechno prožívá poprvé. Ale vlastně jsem strašně rád že jsem ten s kým to bude prožívat poprvé, strašně si toho cením, hlavně toho že mi dala svou důvěru.
Prostě počkám až bude Týnka připravená, spousta lidí říká že vztah bez sexu není dobrý vztah, já myslím že to nějakou váhu má ale vážně už nejsem puberťák abych tohle hrotil.Pohled Týny
S Jankem jsme se převlékli do pyžama a šli společně spát, a jako vždy když jsme spolu jsem usínala v objetí v kterém se cítím tak moc bezpečně.Ráno jsem se vzbudila a uviděla Janka jak už je vzhůru a pozoruje mně.
J:Dobré ráno lásko
T:Dobré ráno
Janek mně políbil.
T:Kolik je hodin?
J:Půl devátý
T:V kolik máš vyzvednout Emču
J:Až po obědě, do té doby máme ještě dost času si užít sami sebe.
Janek se ke mně přiblížil a začal mně líbat.
Bálo to strašně dokonalý a líbali jsme se vážně dlouho dokud jsem se neodtrhla.
T:Janku musíme vstávat
J:A proč bychom museli? Ty hezky lež a já nám zajdu udělat snídani.
T:Ale…
J:Žádný ale vždycky děláš snídani ty tak teď ji udělám já
Já už jsem nic nenamítala a Janek se zvednul a odešel z ložnice.
Jako jsem docela dost zvědavá s čím se vytáhne.
Mezitím co Janek dělal snídani, tak já jsem si vzala mobil a projížděla instagram a další sociální sítě.
Po asi půl hodině se ve dveřích objevil Janek s Tácem v ruce.
J:Snídaně pro tu nejúžasnější holku se nese
T:Tak copak jsi ukuchtil?
J:Míchaný vajíčka, já totiž nic moc jiného neumím.
Řekl trochu posmutněle.
T:Vždyť to nevadí od tebe budou výborná i obyčejná míchaná vajíčka.
Janek přišel k posteli a podal mi tác na kterém byl vrchovatý talíř s míchaný mi vajíčky.
T:Ježíši toho je tolik, to nemůžu sníst bych pak byla jako koule, takže ty si dáš hezky se mnou
J:No tak jo
S Jankem jsme si tedy společně sedli do postele a jedli s nidani, občas jsme se i navzájem krmili a bylo to straně super.
Potom když jsme dosnidali tak jsme konečně vylezli z postele, Janek šel dat nádobí do myčky, sice jsem to chtěla udělat já ale to mi nevyšlo. Já jsem si šla do koupelny udělat hygienu.
ČTEŠ
In Love Age noes not matter
Short StoryTýna a Janek jsou nejlepší kamarádi skoro jako bratr a sestra. Janek je úspěšný mladý herec který už má ale i rodinný život se svou přítelkyní s kterou má dceru. A Týna je ještě puberťačka která je ale trochu jiná než všichni ostatní v jejím věku. C...