Ráno jsme se tedy nasnídali a potom jsme si sbalili a před polednem jsme vyrazili na dlouhou a pro mně dost nervózní cestu.
Strávili jsme s nějakými přestávkami v autě tři hodiny a popravdě to bylo docela náročné, po třech hodinách jsme dojeli do vsi kde bydlí Jankovo rodiče.
J:Tak jsme tady
T:Mhm je to tu krasný
J:Jo jezdím sem rád, taky jsem tady vyrůstal tak taky proto ale bohužel je to moc daleko proto sem nejezdím tak často.
T:To chápu
J:Tak pojď vystupujeme
T:J…jo jasně
Řekla jsem docela nejistě
J:Copak?
T:Né ne nic
J:Vidím jak jsi nervůzní ale neboj to zvládneme
Chytl mě za ruku.
J:Tak pojď
Já jsem přikývla že tedy jdeme.
Vystoupili jsme z auta a vyndali Emí že sedačky a já jsem si jí vzala do náruče.
Došli jsme k vrátkům a Janek zazvonil na zvonek.
Po chvíli se objevila nějaká paní pravděpodobně Jankova maminka.
JM:Janku
J:Ahoj mami
JM:To jsme rádi že si konečně taky přijel.
J:Mami vždyť víš že je to daleko ale kdybych mohl jezdím k vám častěji.
JT:Ale nazdar synečku
J:Čau tati
Já jsem tam pořad stála s Emičkou v náručí a bylo mi docela trapně.
J:Mami tati tohle je moje přítelkyně Týna
T:Dobrý den
JM:Rádi vás poznáváme
JT:Přesně tak
T:Já vás také
Jankova mamka došla ke mně a začala mluvit na Emičku.
JM:Emí tebe už jsme taky dlouho neviděli.
Předala jsem emičku Jankově mamce.
JM:Týno omlouvám se že se takhle ptám ale kolik vám je? Vypadáte hodně mladě.
T:Noo to bude tím že mi je osmnáct
JM:Aha
Řekla zaskočeně.
J:Mami nech prosím Týnku
T:Ne Janku v pohodě, vím že jsem mladší než Janek ale miluju ho.
JM:Mně to nemusíte vysvětlovat Týno, známe se pár minut já vás nebudu soudit.
T:Děkuju
JM:Tak už nekecejte pojďte dovnitř je tady zima a po cestě máte úrčitě hlad
Šli jsme tedy dovnitř a první jsme šli do Kuchyně s jídelnou kde jsme se posadili a Jankova mamka nám hned nandala jídlo.
Je strašně milá a myslím že to s ní bude v pohodě.
Měli jsme vepřo knedlo zelo, taková česká klasika kterou ale miluju, no a bylo to strašně dobré.
Když jsme dojeli.
T:Bylo to výborný jste vážně dobrá kuchařka
JM:Děkuju, jen Týno nemohli bychom si tykat
T:Určitě moc ráda
Týna
Ja:Jana
Jankova mamka začala sklízet nádobí ze stolu, ale já prostě nedokážu jen tak koukat jak někdo pracuje a já nic nedělám.
T:Počkej já ti pomůžu
Ja:To nemusíš
T:Ale já chci
Ja:Dobře jsi hodná
Pomohla jsem jí tedy s nádobím a Janek se mezitím s Emčou ztratili v obýváku s Jankovým tátou.
Došla jsem za nimi, když si mně Janek všimnul.
J:Týn pojď ukážu ti kde budeme spát a rovnou si vezmeme věci z auta a vybalíme si
T:Dobře
JT:A Emičku mi tady můžete nechat, my si tady spolu zatím prohrajeme.
Ale né že budete dělat nějaké nepřístojnosti.
J:Tati
JT:Tak už běžte
Janek mě tedy vedl po schodech nahoru do prvního patra rovnou k nějakým dveřím.
J:Tak tady byl můj pokoj, a teď tady budeme spát my teda pokud nechceš svůj vlastní pokoj
T:Proč bych měla samozřejmě že budu s vámi
ČTEŠ
In Love Age noes not matter
Short StoryTýna a Janek jsou nejlepší kamarádi skoro jako bratr a sestra. Janek je úspěšný mladý herec který už má ale i rodinný život se svou přítelkyní s kterou má dceru. A Týna je ještě puberťačka která je ale trochu jiná než všichni ostatní v jejím věku. C...