9.

36 2 0
                                    

Bementünk a házba, ami egyszerűen csodálatos volt, még sötétben is, sőt ez már több volt, mint ház, jobban illik rá a palota jelző. A várostól messze található, vagyis hát pontosan fogalmam sincs, hogy hol volt, mert elaludtam az autóban így csak a fél utat láttam. Maga a ház kívülről letisztult volt és tipikus ír fajta, hatalmas barna ajtó és szinte hófehér falak, garázs ami előtt autók állnak, az egész a gazdagságot tükrözi. Amikor a kis sétány szerű izéról oda értünk az ajtóhoz, egy nálam jóval idősebb, szerintem olyan középkorú hölgy fogadott, először nem értettem, hogy mi történik, de aztán Niall elmagyarázta, hogy egyedül képtelen lenne ekkora házat karbantartani, főleg nem ekkora nyomás mellett, ezért van egy kertésze, illetve házvezető nője.

- Oh, te biztosan Annie vagy, engem Grace-nek hívnak, örülök, hogy látlak, bújjatok csak beljebb. - üdvözölt kedvesen.

- Mr. Horan nagyon sokat mesélt rólad, jó végre élőben is látni. - kedveskedett, miközben süteménnyel kínált.

- Ahj Grace, mondtam már, hogy ne hívj Mr. Horannak, Niall vagy James de kérlek nem Mr. Horan, olyan öregemberesrn hangzik ez a név komolyan mondom. - mondta Niall miközben egy süti szeletet kezdett el enni.

- Na jólvan fiatalok, ha nem bánjátok, én elmennék aludni. Jó éjt Annie, James. - köszönt el Grace, majd a bejárati ajtó mellett egy szobába ment.

- Jó éjt, Grace! - köszöntünk egyszerre Niallel.

"Másnap" délután keltem fel, mert hajnali négy környékén aludtunk el. Mivel világos volt, és én fel akartam fedezni a környezetet, amiben mostanában élni fogok. Először kívül fedeztem fel, mert ha Niall felkelne nehogy azt higyje elhagytam, vagy valami szívbajt hozzak rá, szóval megszemléltem kívülről az "otthonomat". Most, így teljes fényében látni, hogy mekkora is valójában, hátul a kertben van egy kisebb épület ami fogalmam sincs, hogy mire szolgál, szerintem csak úgy van. A hátsó kert igazából konkrétan egy óriási mező néhány bokorral, mondjuk nem mintha az elülső kert kicsi lenne, az is valami mezőre hasonlít, vsak ott van a kocsi feljáró, illetve néhány sővény.

Belül szintén tágas volt, világos színei miatt, pedig még tágasabbnak tűnt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belül szintén tágas volt, világos színei miatt, pedig még tágasabbnak tűnt. Többnyire, baige, krém és a szürke színek uralták a házat, természetesen egy kevés szanoma tölgy kíséretében. Ha jól számoltam, akkor öt hálószoba, három fürdőszoba, egy könyvtár féleség, konyha, étkező, nappali, gardrob szoba, garázs és még a személyzeti szobák, szóval ha jól számoltam akkor minimum húsz helyiség van a házban, a tetőtérről nem is beszélve, az az emelet konkrétan egy tárgyaló.

Éppen a konyhában készítettem rántottát, mert Grace nem volt a házban, amikor hátulról egy meleg ölelés fogadott.

- Mi jót főzöl asszony? - kérdezte kíváncsian, és rekedtes hangon. Most is összeborzolt hajjal és szemüvegben volt, az öltözéke pedig majdnem felért a pizsomájától, igazából csak felvett egy pólót, szóval látszólag nem szégyellte ha netán Grace vagy bárki rányit.

- Oh, máris asszony lettem? Amúgy rántottát csinálok, ülj le, mindjárt kész. - csókoltam meg.

- Hát persze, mivel nő vagy és én pedig a férj jelölted, mármint reménykedek, hogy az vagyok, ezért asszony vagy. - nevetett fel.

- Hát jó, uram - nevettem fel - együnk, amúgy ha mondjuk nem alvással töltöttük volna a délelőttöt, akkor mostmár teljesen nyugodtan menyasszonyi ruhákat nézegethetnék. - erre a kijelentésemre mindketten felnevettünk.

- Amúgy, mit szólnál ahhoz, ha átmennénk Harryékhez a Tomlinson házba, vagy mondjuk Liamhez vagy Zaynhez? - dobja fel az ötletet a mai nap maradék idejére Niall.

- Vaagy mondok jobbat - kezdtem bele - mi lenne, ha áthívnánk a fiúkat, mind a négyet. Bújócskázhatnánk, vagy nemtudom, úgy is olyan nagy ez a ház.

- Komolyan? Bújócskázni? Jobb példát nem is találhattál volna.

- Jó, na, tudom hülyeség. - szomorodtam el.

- Nem, nem az, mi tényleg szoktunk bújócskázni, szóval ez esküszöm jó ötlet, tartunk mellé még valami póker partyt is és tökéletes.

- Okés, akkor hívd fel a fiúkat, én addig kicsit összepakolok.

Körülbelül fél óra múlva meg is érkeztek külön - külön, még Harry és Louis sem együtt jött, mert ha meglátják őket együtt a városban, abból hatalmas robaj lenne.

- Szia, nyitottam ajtót Harrynek és Liamnek, mert ők nagyjából egyszerre érkeztek, mind a ketten nagyon meglepődtek, hogy itt vagyok, mert azt mondták, hogy láttak valami hírt, hogy szétmentünk Niallel, ami természetesen nem igaz, de igazából fátylat dobtunk rá és nem foglalkoztunk az üggyel, mert jól éreztük magunkat. Később, körülbelül húsz perccel megérkezett Zayn és Louis is, mind a ketten idegesek voltak és félrehívták a másik két fiút, kettesben maradtunk Niallal, ami abban az esetben kellemetlen volt, mert egyikünk sem tudott semmiről, majd egyszer csak megjelentek a konyhaajtó mögül és Liam és Zayn elkezdték mondani azt, amit az imént beszéltek.

- Nagy gáz van tesó - kezdi Zayn, amire mind a ketten furcsán néztünk, mert semmit sem értettünk.

Only You - We Belong To Each OtherWhere stories live. Discover now