7 évvel később...
Huh, hát úgy bizony, jó sok idő eltellt, jó sok eseménnyel. Azt hiszem röviden össze is foglalom az elmúlt hét évemet.
Először is megszületett az első közös gyermekem Niallel, Logan Parker Horan. Az első saját turném viszonylag könnyen ment, még úgy is, hogy a csecsszopó gyermekemmel kellett járnom a városokat, lényeg, hogy Niall ott volt és mindenben segített. Nem sokkal később a fiúk elmentek szünetre, az album kiadása és az azt követő turné után. Niallel volt pár húzósabb, veszekedéssel teli időszakunk, az egyik ilyen miatt lefújtuk az esküvőt is, de aztán megoldódott és csodásan haladt tovább a kaocsolatunk. A többi bandatag is szülő lett közben, aminek nagyon örül mindenki a mai napig. Nekünk pedig idő közben lett még két gyermekünk, egy lány ikerpár, Mia Violet Horan és Penelope Daphne Horan. Gyönyörű és szinte tökéletes családnak tartjuk magunkat, ám egy dolog még hiányzott; az esküvő. Sajnos annyi minden történt hirtelen, gyerekek, szünet, veszekedédek, albumok, turnék, hogy el kellett halasztanunk és csak most, hét kerek esztendővel később jutottunk el odáig, hogy én Anne Hudson és vőlegényem, Niall James Horan egybe kelünk és a házasság szent kötelékével összekötjük életünket.
[2022. 08. 27...Az esküvő napja]
- Azt a kurva élet, el sem hiszem hogy ez megtörténik. - Ordítottam rá az izgalom hevében Nataliára.
- Hé, nyugi! Semmi gond nem lesz. Hány éve is vártok erre a pillanatra? - Simogatta meg a hátamat Nati.
- Ahj tudom, de annyira izgulok. - Néztem végig magamon a tükörben. Úgy éreztem magamat, mint egy hercegnő. Ragyogó, fehér báli ruha, gyönyörű modern smink és egy letisztult, egyszerű, hosszú fátyol. Tökéletes összkép. Szótlanul álltam a tükör előtt, amikor drága gyermekeim futottak be a szalon ajtaján. Penelope ámulva csodálta meg a ruhámat, nem is vette észre, hogy tátva maradt a szája.
- Anyu üzeni, hogy két perc múlva kezdünk. - Tért be végül Olga is a szobába. Majd ő is ámulva nézett végig rajtam, neki tavaly volt esküvője, ami jóval szolidabb volt a mienknél, de gyönyörű volt. - Azta Ani! Bámulatosan festesz, Niall biztosan el fogja sírni magát ha meglát, azt garantálom. - Kisebb szünet után így szólt. - Készen állsz? Indulhatunk?
- Persze! Alig várom, hogy kimondjam az "Igen!" szót, amit már több, mint 7 éve egyszer szintén kimondtam a karácsonyfa mellett.
Tengerparti esküvőt rendeztünk San Franciscóban, mivel úgy döntöttünk, hogy külföldre költözünk. Mindkettőnknek egyszerűbb Amerikában élni, legfőképp a munka miatt, mert angol honban a zenei ipar kicsit megromlott az évek során, szóval most Amerikában éljük csodás kis életünket.
Kimentem az oltár elé, Niall már ott várt könnyes szemekkel, a naplementében a szokásosnál jobban csillogott a tekintete, aminek hatására elérzékenyültem. Remegő mindenséggel mondtam ki a boldogító igent, majd egy lágy csók után az eddigi összes kétkedés, félelem és izgalom ami bennem volt egyszerre szállt el.
A ceremónia után a család boldogan partyzott, ahogyan minden lagziban szokás, minden tökéletesen alakult, aztán egyszer csak az öt 1D tag pohár csörömpöléssel magára vonta az egész társaság figyelmét, majd Harry hangja hallatta magát a tömeg zajait felülmúlva.
- Öhm, elnézést szeretnék kérni, hogy így megzavarom a társaság nyugalmát és tudom, hogy nem ez a leg megfelelőbb pillanat a bejelentésre, de én Harry Edward Styles és barátaim; Niall James Horan, Liam James Payne, Zayn Malik, illetve férjem Louis William Tomlinson, szeretnénk szert tenni egy nagy bejelentésre...
...Igen, jól gondoljátok, a nagy bejelentés nem más volt, minthogy még ebben az évben visszatér a One Direction mint banda, és már szervezik a turnét. A húgom, Olga, mint egy óriási One Direction fanatikus elfelejtette, hogyan kell lélegezni, annyira lesokkolta a hír, hogy a még mai nap is kedvenc bandája újra alakul és turnézni fog egy vadi új albummal. Jövőhéten jelentik be a még megmaradt rajongóknak a hírt, hogy visszatérnek, szóval nagyon fel fogják kavarni a jelenleg még nyugton lévő média óceánját, egy kész cunamit hozván a világra, de legalább a tiszta szívű directionerek végre megkapják azt, amire oly sok éven át vártak.
A boldogságot...
ESTÁS LEYENDO
Only You - We Belong To Each Other
RomanceEz - mint ahogyan a borítón is látható - egy Niall James Horan FanFiction, avagy Anne Hudson naplója. Az egész iromány a saját képzeletem szüleménye a valósággal egybeszőve. *Minden jog fenntartva!*🙊 Egy szép Augusztusi napon, Niall a One Direction...