18.

22 1 0
                                    

- Zayn? Hát te? Hogyhogy nem a fiúkkal vagy? - kérdeztem meglepetten.

- Szia An'. Tudunk beszélni? - kérdezte zavartan, ami furcsa volt tőle, mert általában határozott egyéniség.

- Ömm, persze. SARAAH! - kiáltottam menedzserem után.

- Igen? Baj van? - kérdezte lihegve, ha jól sejtem futott a lépcsőháztól.

- Elkérném a kis tárgyaló kucsát, ha nem baj.

- Oh, csak ennyi? Persze, hogy elkérheted hiszen indenhova van bejutásod, a lányok odaadnak bármit ha kéred. - mondta mosolyogva, majd ismét eltűnt a fal mögött én pedig Zaynhez fordultam.

- Mennyire bizalmas a dolog? - néztem az ifjú britre.

- Nem szeretném, hogy bárki tudjon róla rajtad kívül egyenlőre, a fiúk pedig főleg ne. - mondta halkabban.

- Rendben, akkor egy hangszigetelt kistárgyaló kulcs rendel. - otthagytam Zaynt és a pult mögött álló Emilyhez és Katyhez fordultam.

- Sziasztok lányok. - üdvözöltem őket mosolyogva. - Elkérném a 128 kulcsát.

- Emm, egy pillanat. Itt is van! - átnyújtotta a kulcsot, majd mikor meglátta a mögöttem álló Zaynt, elpirult és megpróbálta leplezni zavarát.

- Gyere. - furdultam ismét a fiúhoz.

Néhány perc séta után odaértünk a 128-as tárgyalóhoz és faggatni kezdtem a bandatagot, hogy miről lenne szó. Nagy levegőt vett és nehezen, de belekezdett.

- Szóval, nem szeretnék nagyon szélsőséges dumákat mondani és etetni velük, röviden és érthetően elmondom. Ki akarok lépni.
- Mi? Várj, e-ezt nem értem. Most pontosan honnan? - értetlenkedtem.

- Ki akarok lépni a One Directionből. - mondta határozottan. - elegem van, még két évet nem bírok ki. Tudod nagyon jól, hogy miket tesz vagy tett velünk és velem az a faszparaszt Cowell. Megismertem egy lányt, a neve Gigi és ő is támogat, remélem te is támogatsz, de mielőtt megkérdeznéd, hogy miért a te segítségedet kérem. - egy kicsit elhallgatott. - Szeretnék a te menedzsmentedhez átjönni. - mondta végül határozottan.

- Oh, persze, hogy támogatlak. Holnap be tudsz jönni? Mert akkor ha szeretnél beszélni Sarah-val akkor gyere be velem én meg addig stúdiózok Ethannal vagy hogy hívják a srácot. - mondtam bíztatóan.

- Akkor majd holnap. Még Louiséknál laktok, vagy már megvette a házat Niall? - érdeklődött.

- Hogy őszinte legyek, most fogalmam sincs. Ugyan megvette a házat, de még semmint sincs ott, személyessé kell tenni és átvinni a holmijainkat. Miért kerdezted?

- Hát, gondoltam hazaviszlek, mert ha jól tudom Niall hozott, de ha még te sem tudod hova menj akkor nem tudom mit tegyek. - tanakodott.

- Egy dologban tévedsz, nem Niall hozott ma, amikor felkeltem ő még aludt és nem akartam felébreszteni. - mosolyogtam.

- Amúgy most jut eszembe - mutatott a bal gyűrűsujjamon lévő gyűrűre - gratulálok. - vigyorgott - ha jól sejtem, Horan kitett magáért.

- Igen, nagyon jól csinálta, mint minden mást is. - mondtam, majd egy kacér mosollyal megindultam a hátsó lift felé.

- Majd holnap találkozunk. - szólt utánam, és ő is elindult a maga útjára amire én csak intettem.

Körülbelül húsz perc kocsikázás után hazaértem az új házunkba, amiről reggel még azt hittem, hogy üres. Előző nap Niall adott kulcsot, szóval be tudtam menni. Amikor beléptem meglepetten láttam, hogy szinte az egész nappalit és az amerikai konyhát belepték a dobozok. Pár perc csodálkozás után zörejt hallottam az egyik dobozhalom mögül, szóval úgy döntöttem megnézem, mert semmi rossz nem sülhetett ki belőle, egyszer már elraboltak és bedrogoztak, szóval nem érdekelt.

- Oh, szia szívem! - kecmergett ki Niall a dobozok közül.

- Szia drágám. - mosolyogtam rá meglepetten, egyrészt az lepett meg, hogy milyen eltökélten csinál mindent ami velünk kapcsolatos, ezen kívűl pedig az öltözéke volt ámulatba ejtő és mellesleg szexi is; sötétszürke ing félig kigombolva, fekete öltönynadrággal és fekete lakkcipővel, a zakóját pedig a hanyagul a kanapén hagyta, száz százalék, hogy megbeszélésük volt a bandával.

- Hogy telt a napod? - jött oda hozzám, csókot lehelve ajkaimra.

- Nagyon jól, elkezdtük felvenni az albumomat. - mondtam büszkén.

- Az jó, na éés van ötleted, hogy mi legyen az album címe? - érdeklődött.

- Több ötletem is van, de képtelen vagyok választani. Arra gondoltam mi lenne ha közösen választanánk.

- Hmm, oké mond az opciókat, de csak miután kijutunk a dobozerdőből. - nevetett fel.

- Szóval, akkor kezdem; Far Away, Difference, Same, 2013, Lost in Milan.

- Szerintem a legjob a...

Only You - We Belong To Each OtherWhere stories live. Discover now