Okula girdiğimde gözlerim Sarp'ı arıyordu. Gözlerimi etrafta gezdirdikten sonra onu görmenin mutluluğuyla gülümsedim.
Hazır tek başına oturuyorken bunu fırsat bilip, onunla konuşmak için yanına doğru yürümeye başladım. Yanına oturacağım sırada gözlerimin içine bakıp "Buraya oturamazsın." dedi. O bunu söylediği an yüzümdeki gülümseme soldu ve gözlerim doldu.
Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp ısırdım ve "Tamam." deyip koşar adımlarla oradan uzaklaştım. Neden bana karşı bu kadar itici ve soğuk oluyordu ki? Oysa ki diğer kızlarla baya yakın. Acaba sorun bende mi?
Düşüncelerime son verip kızlar tuvaletine girdim. Bana acıyla bakan kızları umursamadan soğuk su ile yüzümü yıkadım. Ardından kızlar "Varoş." dercesine alay etti. Dediklerini umursamadan koşar adımlarla oradan uzaklaştım ve sınıfa doğru yürüdüm.
Sınıfta Sarp'ı gördüm. Diğer kızlarla gülerek konuşuyordu , konuşurken yanaklarında ki gamzeler belli oluyordu ve ben ona tekrardan aşık oluyordum. Gülüşünü , kokusunu , herşeyini seviyordum.
Her gün yeniden aşık oluyordum. Sarp gözlerini gözlerime dikip ayağa kalktı ve bana doğru yürümeye başladı.
- Özge ve Gökçe
*Arkadaşlar umarım beğenirsiniz bu bizim ilk hikayemiz. Hatalarımız varsa özür dileriz.
*Vote ve yorumlarına ihtiyacımız var.
Hikaye Önerisi ;
Bana Bir Tek Sen - oskedgn