6. BÖLÜM

408 62 13
                                    

Kafamı yavaşça Kerem'e çevirdiğimde burunlarımız birbirine değdi. Şuan arkadan biri görse öpüşüyoruz sanır herhalde. Omuzlarından itekleyip geriye doğru yürüdüm. "Benden uzak dur. Bana karışma." dedim ve koşar adımlarla sınıfa doğru yürüdüm. 

Sıraya geçip oturdum ve hocanın derse girmesini bekledim. Çantamdan kitaplarımı çıkartıp sıranın üstüne koydum ve aynı şekilde bende kafamı sıraya koydum. Sınıf kapısı büyük bir gürültüyle açılınca herkes kafasını o tarafa doğru çevirdi.

Bende dahil. Gelen kişi tabi ki Sarp'tı. Gözlerim eline kaydığında sarılmış olduğunu gördüm. Gözlerimi devirip kafamı tekrar sıraya koydum. Bu aralar  şu göz devirme işinin çok fazla yapıyordum. Alışkanlık haline gelmişti.

Acaba gerçekten Sarp'ı seviyor muydum? Yoksa takıntı halinemi getirmiştim. Adım sesleri yaklaşırken kafamı kaldırma zahmetinde bulunmadım. Yanıma birinin oturduğunu farkettiğimde kafamı hafif kaldırdım ve yanıma oturan kişiye baktım.

Sarp? Benim yanıma mı oturmuştu? Kaşlarımı çatıp onun güzel yüzüne baktığımda omuz silkti. Yanıma oturduğu için her ne kadar bağırarak şarkı söylemek istesemde şuan ki durumda yapamayacağımı biliyordum ve bu yüzden eve gidince söylemeyi aklıma not ettim. 

"Neye sırıtıyorsun?" Sarp'ın sorduğu soruya şaşırmıştım. Sırıttığımın farkında bile değildim. Kendimi toparlayıp "Hayır. Sırıtmıyorum." dedim kendimden emin çıkan sesimle. 

Yüzüne alaycı bir gülümseme koydu ve "Az önce yüz ifaden öyle demiyordu." dedi hala yüzündeki alay içeren gülümsemesiyle. Ağzımdan bir "Hah." sesi çıkardım ve elime kalemi alıp sıraya şekiller çizmeye başladım.

Tabi çizdiğim şeye şekil denilirse çünkü şuan ben bile ne çizdiğimi bilmiyordum. Göz ucuyla Sarp'a baktığımda dikkatli bir şekilde beni izliyordu. Sanki yüzümün her tarafını ezberliyormuş gibi. Bu durumda yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım. 

Şuan ki bu güzel durumumuz hocanın sınıfa girmesiyle bozuldu. Suratımı asıp matematikçiye baktım. Sanırım bizim yaşlarımızda olsa vermediği erkek kalmaz. Kendi kendime homurdanıp hocayı izlemeye başladım.

Giydiği etek götünü zar zor kapatıyordu ve eğilse herşeyi ortaya çıkacaktı. Bunları düşünmeyip dersi dinlemeye başladım. Artık nasıl dinleyeceksem. Koridorda bağırışma sesleri gelince hoca koşarak sınıftan dışarı çıktı. Onun arkasındanda tüm sınıf.

-Gökçe ve Özge

*Yorum ve oylarınıza ihtiyacımız var.

UYKUCUNUN RÜYASI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin