Yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım. Hayır meğersem arkamda ki kıza doğru yürüyormuş , kızın ince belinden tutup kendine çekmesiyle dudaklarına yapıştı. Yüzümde ki o ufak tebessüm somurtmaya dönmüştü ve gözyaşlarım akmak için an kolladı.
Kız büyük bir tutkuyla karşılık verirken daha fazla izleyemeyeceğimi fark edip sinirle ayaklarımı yere vurarak sınıftan çıktım. Arkadan birinin "Ilgın dur." diye seslenmesiyle arkamı dönmem bir oldu. Yanıma koşar adımlarla gelip " Sarp seni bodrum katında bekliyor , heralde yaptığından pişman." deyip yanımdan uzaklaştı.
Sırıtmam bütün yüzüme yayılırken hızlı adımlarla merdivenleri 2'şer 2'şer inip heyecanla bodrum katına yürümeye başladım. Arkamdan ıslık sesi geldiğinde arkamı döndüm bu Sarp'ın en yakın arkadaşıydı ve Sarp'ın öptüğü kız.
Yanıma yüzünde ki iğrenç sırıtışla gelip "Demek bizim ufaklığımız Sarp'ı seviyormuş." dedi. Dedikleri karşısında bir an afallasamda sonradan kendimi toparlayıp "Ne? ne saçmalıyorsun sen? benim Sarp'ı sevdiğim falan yok, hem benim sevgilim var." deyip dudaklarımı büzdüm.
Alayla attığı bir kahkaha attıktan sonra " O zaman sevgilini getirde bizde inanalım." Dediği şey karşısında duraksadım. Böyle bir şey demesini beklemiyordum. Kekeyelerek "T-tamam." Deyip hızlıca sınıfa Derin'in yanına gitmeye karar kıldım.
Olayı Derin'e anlatınca Derin bana aptalmışım gibi baktı ve "Bugün okula çocuğun biri geldi , Ama Allah onu boş zamanında yaratmış olmalı ki Sarp'a bin takar." Dedikten sonra suratımı asıp "Sarp bana bakmıyor bile, o çocuğun bana bakması olağan üstü mucize olur herhalde." Dedim.
Derin şaşkınlıkla gözlerini açmış arka tarafıma bakıyordu. Bende merakla arkamı döndüğümde bize doğru gelen taş çocuğa baktım. Sanırım bu yeni gelen Derin'in bahsettiği çocuktu...
* Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınıza ihtiyacımız var.