4. Bölüm

376 67 13
                                    

İkimizde birbirimize bakıp gülerek Sarp'ın yanından geçtik. Sarp'ın sinirli bakışlarını üzerimde hissediyordum.

Sanırım sevinmeliyim çünkü şuan Sarp beni kıskanmıştı. Sevdiğim çocuk beni kıskanmıştı. Ama neden onun yanındayken kızar mıyordum?

Eğer Sarp'tan başkasını seversem kendimi sürtük hissederdim. Benim kalbim sadece ona aitti. Başkasına değil.

Bu kötü düşünceleri aklımdan kovup gözlerimi Yekta'ya çevirdim. Ona baktığımı hissetmiş gibi bakışlarını bana çevirdi ve tebessüm etti. Gülümsedim ve önüme döndüm.

Masalardan birinde oturan Kerem'i gördüm. ( Sarp'ın en yakın arkadaşı hani Ilgın'ın arkasından ıslık çalan.) Yüzündeki iğrenç sırıtışla bana bakıyordu.

Ağzını açıp birşeyler söyledi ama duymadığım ve anlamadığım için omzumu silkip yürümeye başladım. Şuan herkesin gözü üzerimizdeydi.

Kıskanç şekilde bakan kızlar, gülümseyen ve her an beni dövecekmiş gibi bakan kızlar vardı. Ikimizinde hiçbiri umrumuzda değildi. Gerçi o gayet halinden memnun görünüyordu ya.

"Ilgın!" Arkamdan birinin bağırmasıyla arkamı döndüm. Sarp'ı görünce küçük dilimi yutmamak için baya bir çabaladım.

Yekta ile Sarp'ın yanımıza gelmesini bekledik. Ama o elini bana gel gibi yaparak beni çağırdı. Yekta'ya baktığımda kaşlarını çatmış Sarp'a bakıyordu.

Sonra bakışlarını bana çevirdi. Doğruyu söylemek gerekirse bakışları beni korkuttu. Zorla tebessüm edip bakışlarımı tekrar 3-4 metre uzağımızdaki Sarp'a çevirdim.

Omzumu silkip "Noldu Sarp?" Dedim. Hafif bağırmıştım çünkü sesimi duyması için bağırmam gerekmişti.

Şuan yaptığım şeyin yeni farkına varmıştım ve ben Sarp'a omuz silkmiştim. Ben.Sarp'a.Omuz.Silktim. Inanamıyorum!

Sarp yumruklarını sıkıp yanıma doğru gelmeye başladı. Benim yanıma geleceğine emin olmak için arkamı dönüp kız var mı yok mu diye baktım.

Ve yoktu. Sevinç ve mutlulukla sırıtırken kolumun çekilmesiyle acıyla karışık bir inleme döküldü ağzımdan. Karşımdaki kişiye baktığımda Sarp'tı ve onu hiç bu kadar sinirli gördüğümü hatırlamıyorum...

-Gökçe ve Özge

Umarim begenirsiniz telefondan yazdım ve yazım hatası olabilir o yüzden kusura bakmayın :)
* VOTE VE YORUMLARINIZA IHTIYACIMIZ VAR. :)

UYKUCUNUN RÜYASI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin