Arkadaşlar Sarp'ın karakterini değiştirdik. Bu bölümle beraber bundan sonra ki tüm bölümlerde Owen Devalk yerine Marcus Hedbrandh olacak. Oy ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederiz.
***
Karşımda duran kişiye baktığımda ufak çaplı bir şok geçirip hemen kendimi toparladım ve "Ne işin var burada?" diye fısıldadım.
Bizimkiler -Derin, Kerem ve Sarp.- yukarıda olduğu için fısıldayarak konuşmuştum. Yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirip "Bilmem. Sence?" dedi. Benim aksime o gayet evde hiç kimse yokmuş gibi konuşmuştu.
Sinirlerim tavan yaparken kendimi sakinleştirmek için yumruklarımı sıkıyordum. Aslında yumruklarımı sıkmaya gerek yoktu direk yüzüne vursam en iyisi bu olurdu.
Bu düşünceyi direk def edip bakışlarımı tekrar Ertuğrul'a yönlendirdim. Gözlerinde ki pişmanlığı gördüğümde her ne kadar yumuşamak istesem de beni aldatıp gitmesi hiçte unutulacak birşey değildi.
"Bir daha sakın buraya gelme. İstemiyorum."
Kapıyı kapatacağım sırada ayağını kapının arasına koydu ve kapatmamı engelledi. İlk geldiğinde de böyle yapmıştı.
Sinirle soluyup kapıyı açtım ve evde birilerinin olduğunu umursamayarak "Siktir git şuradan." diye var gücümle bağırdım.
Yukarıdan Kapı sesi gelmediğine göre hala uyanmamışlardı. Kahkaha atıp "Seni almadan olmaz." deyip elindeki pamuğu burnuma doğru bastırdı.
Gözlerim açıkken tek gördüğüm Ertuğrul'un sırıtan yüz ifadesiydi. Gerisi karanlık.
-Derin'in Ağzından-
Gözlerimi açtığımda Kerem ve Sarp uyuyordu. Ilgın'ı göremediğimde mutfaktadır diye düşünüp ayağı kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.
Merdivenlerden inerken "Ilgın!" diye bağırdım.
Ses gelmeyince bu sefer daha güçlü bağırdım.
Endişeyle mutfağa girdim. Yoktu. Masanın üzerine baktım, belki not bırakmıştır. Sıkıntıyla derin bir nefes alıp masanın üzerindeki Ilgın'ın telefonuna baktım.
Hemen mesajlara girdim ve en son gelen mesaja baktım. Görmemişti çünkü telefon sessizdeydi. Ah.
Mesajı açıp okumaya başladım.
"Benden kurtuluşun yok Ilgın. Seni almaya geliyorum. Bekle."
Yazıyordu. İçimi korku ve endişe kapladığında ne yapacağımı bilemedim.
Merdivenlerden ses geldiğinde Sarp'ın olmaması için içimden dualar etmeye başladım. Mutfağa giren kişiye baktığımda Sarp olduğunu görünce zorla gülümsemeye çalıştım.