-Hát te? -kérdeztem meglepetten.
-Pattanj be! -engedelmeskedtem és válaszolt is kérdésemre. -Gondoltam este el is indulhatnánk, addig meg enni akartam valamit.
-Van innen nem messze egy kis étterem, ott tuti nem lát meg senki és én is éhes vagyok -javasoltam. Bólintott és beindította a motort.
-És te?
-Én? Voltam most futni, de ''haza" nem sok kedvem volt menni, úgyhogy még sétálgattam. Amúgy nagyon örülök, hogy találkoztunk, mert szar napom volt.
-Mesélj -és elmondtam neki mi volt, majd utána meg is érkeztünk az étteremhez.
Tényleg kicsi volt nagyjából 10-15 asztal volt, kettő, négy és hat személyesek. Mi leültünk egy ketteshez és rendeltünk. Finom volt a kaja és jól is éreztem magam. Miután végeztünk visszamentünk a cuccaimért. Messzebb leparkolt, én meg addig elmentem a ruháimért.
-Visszajöttél? -fordította felém a fejét Max.
-Igen, de ne aggódj, már megyek is -indultam el a lépcsőn.
-Hova? -kiabált fel.
-Samhez, de már mondtam.
-De még csak kedd van -de éles a megfigyelőképességed.
-Igen, de nem lakik olyan közel és nem mindenki járkálhat magángéppel -nem vitatkozott tovább, én meg elindultam. Beraktam a csomagjaimat, beültem és hátra dőltem, mert végre egy igazán jó hétnek nézek elébe.
-Fáradt vagy? -kérdezte én meg felriadtam.
-Mi? Dehogy -de az, hogy a szememet dörzsöltem elárult és mindketten nevetni kezdtünk.
-Aludj nyugodtan, hosszú lesz az út -nézett rám egy pillanatra.
-Nem, nem akarok. Hova is megyünk pontosan?
-Németországba.
-Azon belül...? -próbáltam kideríteni.
-Az meglepetés -vigyorgott.
-Ne már.
-Nem fogom elmondani.
-Jó, de akkor azt mond meg, hogy mit fogunk csinálni -érdeklődtem egy másik oldalról.
-Tényleg el akarod rontani a meglepetést?
-Nem, akkor hagyjuk, beszéljünk valami másról -mondtam, de a beszélgetésből nem lett sok, mivel bealudtam.
Mikor felébredtem valamilyen gyorsétterem mellett parkoltunk, Seb nem volt mellettem, de ahogy kinéztem az ablakon már jött is.
-Szia, felébredtél? -szállt be mosolyogva.
-Aha -ásítoztam.
-Hoztam egy kis kaját, nem tudom mit szeretsz, válogass nyugodtan, nekem mindegy -nyújtotta át a zacskót, én pedig elvettem a kedvenc hamburgeremet.
-Köszi -mosolyogtam. -Messze vagyunk még? -kérdeztem immáron teli szájjal.
-Még egy pár óra -az út hátralevő részén beszélgettünk és figyeltem a tájat.
Valóban már csak pár óra volt és meg is érkeztünk. Egy aranyos faháznál állt meg, ami már kívülről is mesébe illő volt. Kiszállt, megkerülte az autót és kinyitotta az ajtómat. -Hát megérkeztünk. Tetszik?
-Ez valami csodás.
-Örülök, hogy tetszik. Családi örökség, de eddig nem sokat használtam -kisegített és elindultunk a ház felé a csomagjainkkal.
DU LIEST GERADE
Tiltakozom! [Sebastian Vettel]
FanfictionAna Horner, a Red Bull Racing csapatfőnök, Christian Horner unokahúga életében egy nyári látogatás mindent megváltoztat. Christianék meghívják a lányt egy pár hétre angliai farmjukra, de csak később derül ki, hogy valami más is áll a háttérben. Va...