Sophia Bryant
Jmenuji se Sophia a je mi 18 let. Za měsíc a půl slavím 19. narozeniny. Hrozně se těším. Bydlím v menším městě v Californii a naše město je známé tím, že tu máme obrovskou závodní dráhu, která už tu je snad celé minulé století a je to hlavně zábava pro mladší lidi. Ale závodí tam samozřejmě i třeba lidi přes 30 a přes 40. Jenom vždy když tam jdu tak tam hlavně vidím středoškoláky, vysokoškoláky a lidi tak do těch 30.
Můj táta mi říkal, že na začátku když tu dráha vznikla tak to bylo opravdu jen pro zábavu. Ale nějak posledních 30 let se na závodech dají vydělat i obrovské peníze. A to tím, že lidi jezdí o peníze nebo o auta a nebo vlastně o cokoliv jiného.
Nejlepší závodník dnešní doby tu je Justin Bieber a je to nejlepší kamarád mého bratra Shawna. Ti dva jsou nejlepší kamarádi snad už od čtyř let takže dá se říct, že mám dva starší bratry, protože on je starší o 5 let. Shawn taky miluje závodění, ale nejde mu to tak extra dobře jako Justinovi.
Shawn a Justin po střední neopustili tohle město a společně si založili vlastní autoservis jménem B&B. Je to nejlepší servis ve městě a vydělává jim to obrovské peníze. Takže berou jak ze závodění tak i z autoservisu.
No a samozřejmě Justin a Shawn byli nejoblíbenější na střední škole a jelikož já jsem jeho sestra a dobře se s Justinem znám tak jsem automaticky taky tak nějak oblíbená. Jsem roztleskávačka, ale v budoucnosti bych chtěla studovat umění v San Franciscu.
Mám jenom jednu úplně nejlepší kamarádku, které můžu říct cokoliv. Jinak mám i jiné kamarádky, ale jenom Emmě věřím a říkám ji fakt vše.
Ale musím říct, že jsem se i maličko v závodění také našla. Můj táta taky hrozně rád závodil, ale když jsem se narodila já tak mu mamka řekla ať to omezí, protože má rodinu a je to nebezpečné. Mamce se nelíbí, že Shawn to závodění tak moc miluje, hrozně se o něj bojí. A kdyby zjistila, že já si občas s Emmou zajedu na dráhu a dám si nějaký závod tak by se asi zbláznila. Ani Shawn to neví, to je takový můj ochránce a taky by se zbláznil.
Určitě nejsem do toho závodění takový blázen, pořád u mě vede kreslení, ale jak jsem říkala, trochu jsem se v tom našla a když mám chuť tak si ráda nasednu do auta a rychlá jízda mě opravdu dost baví.
Justin Bieber
Jmenuji se Justin Bieber a je mi 23 let. Už od malička zbožňuju auta a vyrůstal jsem v tomto prostředí, protože můj táta byl nejoblíbenější závodník v našem městě.
Škola nikdy nebyla nic pro mě a tak když jsem dokončil konečně střední školu tak jsem nad vysokou ani náhodou nepřemýšlel. Už od začátku střední jsem měl nápad, že si udělám vlastní autoservis poblíž dráhy. Je to dobrý kšeft, protože každou chvíli se při závodech něco na autě posere a tak stačí popojet pár metrů a jsou v servisu, který mám společně s mým bráchou. Není to pokrevní bratr, ale fakt ho tak beru, protože se známe skoro celý život.
No a říkal jsem, že jsem nejlepší závodník ve městě? Ne? Tak to říkám teď. Zatím se tu ještě neobjevil někdo, kdo by mě dokázal porazit. Už málem se to párkrát povedlo Shawnovi, ale u toho by mi to vůbec nevadilo. Jsem zvědavý jestli se tu někdy objeví někdo, kdo mě dokáže porazit.
Jinak neskutečně miluju svůj život. Sice jsem se nepodíval zatím nikam moc mimo tohle město až na nějaké dovolené, ale i tak mám svůj život fakt rád. Miluju tohle město, miluju svoji práci a miluju i to co dělám ve svém volném čase.
Hodně si můj život i užívám a to hlavně kvůli mé oblíbenosti. Jsem oblíbený a tak mě chce každá holka. A tohle si užívám. Miluju sex a miluju holky, které to v posteli umí.
Takže můj plán na příštích pár let? Pořád to stejné. Závodění, auta, peníze, alkohol a sex. Nejlepší život, který můžu mít.
Ahooooj!❤️ tohle je hrozně kraťoučká část, ale je to jenom takové menší seznámení s dvěmi hlavními postavami.
Zatím vám toho asi moc neřeklo, ale další část už to bude snad lepší.
Jak jsem se ptala v Best Mistake a v Mine na to, jaké máte nápady tak jste si tam hodně psali o děj na střední a nebo hlavně o závodníkovi. Takže jsem to takhle spojila😅
Předem upozorňuji, že tohle nebude nějaká extra originální story. Myslím si, že takovéto typy už tu byly hodněkrát, ale hodně jste si o to psali a já jsem to s tím nejlepším kamarádem a sestrou chtěla napsat už dlouho tak uvidím, jaké budou názory.
Snad se vám teda bude příběh líbit a uvidím jestli tu zůstane nebo ne.
Budu moc ráda za vaše komentáře❤️ a další část nevím kdy bude. Chtěla bych ji zveřejnit až dokončím Mine, ale tak nějak si myslím, že ji zveřejním i dříve, ale to určitě nikomu vadit nebude😂
Tak se mějte hezky❤️❤️
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022