15

3.3K 132 24
                                    

O pět dní později

Sophie

Ráno jsem se probudila na to, že mi někdo vešel do pokoje. ,,Hmm ne" zamumlala jsem otráveně.

,,Všechno nejlepší!" Zašeptala mi Emma do ucha a já se rychle posadila. ,,Emmo!" Vyhrkla jsem se smíchem a překvapeně se podívala na talíř plný cupcaků a moje oblíbené karamelové frapuccino.

,,O můj bože! Emmo!" Zasmála jsem se a převzala si od ní talíř. ,,Hodně štěstí zdraví! Hodně štěstí zdraví moje Sophie! Hodně štěstí zdraví!" Začala zpívat a já se celou dobu smála a byla z toho hrozně nadšená.

,,Pojď sem!" Vypískla a já položila talíř na stolek a skočila na ní a svalila ji do postele. ,,To je moje holka" zasmál se Shawn a já se na něj podívala a viděla, že drží mobil v ruce. ,,Moment ty jsi to natáčel?" Zeptala jsem se a on přikývl. ,,To mi musíš poslat, prosím!" ,,Jasně, pošlu" Uchechtl se a taky mě objal.

,,Tak už ti je 19! Jak se cítíš?" Usmál se. ,,Cítím se pořád stejně" zasmála jsem se. ,,Takže dnešní plán na tvoje narozeniny je jasný. Tvoje mamka už připravuje dole slavnostní oběd, přijdou moje rodiče, Bieberovi samozřejmě..." ,,Justin taky?" Zeptala jsem se hned. ,,Jasně, nebo vadí ti tady? My jsme teda popravdě teď trochu rozhádaný, ale chtěl jsem se s ním tady usmířit" řekl Shawn. ,,Uhm ne, nevadí" usmála jsem se.

A sakra. Teď jak jsem měla celý týden volno tak vždy odpoledne jsme se s Justinem sešli v tom jeho domě a užívali si. Jsem docela nervózní z toho, jak se budeme chovat když budeme u sebe tak blízko. Protože já mám na něj chuť pořád a Justin to stejný. Nebo pamatuji si, co mi řekl předevčírem. ,,Vždy když tě vidím tak z tebe chci všechno sundat a opíchat tě tak, že si další den ani nesedneš" takže jsem zvědavá jak se bude držet na rodinný oslavě.

,,No pokračuj" usmála jsem se na Emmu. ,,No takže rodinná oslava a potom půjdeme do kina na jakýkoliv film, který si vybereš a pak třeba na nákupy. Cokoliv budeš chtít" usmála se. ,,To bude super den" řekla jsem s úsměvem.

,,A teď prosím odejděte. Jsem celá rozespalá takže se musím trochu upravit" uchechtla jsem se a oni hned odešli.

Vzala jsem si mobil a hned si všimla zprávy od Justina.

Od Justin: Co budeme dělat na té rodinné oslavě?🤭

         Pro Justin: Co myslíš?😂

Od Justin: píchat spolu?😍

         Pro Justin: Lol, you wish😏🙏

Od Justin:  musím od tebe sedět co nejdál jinak jsem v hajzlu😂

Uchechtla jsem se a už mu na to nic neodepsala. Zvedla jsem se a šla do koupelny, kde jsem se osprchovala. Pak jsem si udělala ranní skincare a potom jsem se vrátila zpátky do pokoje. Vzala jsem si svoje oblíbené šaty a šla dolů.

,,Ahoj zlato!" Vypískla mamka a hned mě objala. ,,Všechno nejlepší broučku. Bože, jsem vždy tak citlivá když moje děti mají narozeniny" zavzlykala. ,,Děkuji mami, Nebreč" uchechtla jsem se.

,,Tak si vem, pekla jsem je sama" ukázala Emma na ty cupcakes. ,,Jako fakt?" Překvapeně jsem se na ní podívala. ,,Já ji pomáhal" usmál se Shawn. ,,Ne on mi spíš užíral" uchechtla se. ,,Wow Emmo vypadají skvěle" usmála jsem se. ,,A chutnají ještě lépe než vypadají" řekl Shawn a dal ji pusu na tvář. Ale jo, přeju jim to. Vypadá to, že se fakt milují a přece bych byla fakt kráva kdybych to bráchovi a své nejlepší kamarádce nepřála. Jenom jsem nečekala, že zrovna tihle dva to dají dohromady. A taky jsem samozřejmě nečekala, že zrovna já budu s Justinem mít sex každý den.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat