13

3.8K 146 37
                                    

O tři dny později

Sophie

Povzdechla jsem si když mi skončil můj oblíbený seriál na Netflixu. Opravdu mi chcete říct, že to skončilo takhle pitomě? Natáhla jsem se pro mobil a vyhledala si, kdy bude další série. Až za třičtvrtě roku?! Skvělý, opravdu skvělý. (btw. tohle jsem vždy já když mi takhle skončí oblíbený seriál😂😂)

Protočila jsem očima a zvedla se z postele. Už je půl dvanácté. No sice jsem celý den nic nedělala a jenom malovala, ale i tak jsem unavená. Teď máme týden volno takže jsem nadšená. Nemusím nic dělat a jenom odpočívat, kreslit a zlepšovat se v tom a připravovat se tak na přijímačky.

Došla jsem si do koupelny, došla si na záchod a vyčistila si zuby. Vzpomněla jsem si na Justina. Zase tři dny se mi neozval. Neozval se mi i když mi říkal, jak mě chce. Tak opravdu nevím o co mu teda jde a už na něj asi fakt seru a budu se snažit na něj nemyslet.

Vrátila jsem se zpátky do pokoje, zapojila si mobil do nabíječky, zhasla světlo a zalezla do postele. Zavřela jsem oči a snažila se usnout.

Chvíli jsem se jenom převalovala a moc jsem nemohla zabrat, ale pak už jsem cítila jak na mě ten spánek jde.

Cukla jsem sebou když se najednou ozvala nějaká menší rána. Co to sakra bylo? Snažila jsem se to nevnímat když se to ozvalo znovu. Okey, tak teď se trochu bojím. Ten zvuk se ozval znovu a já se otočila k oknu.

Dívala jsem se na okno, kde se ten zvuk ozýval a najednou do okna zase něco narazilo. Postavila jsem se a šla k oknu. Venku jsem nic moc neviděla tak jsem otevřela dveře od balkonu a vyšla ven.

,,Justine?!" Vyhrkla jsem překvapeně. ,,No konečně! Víš jak je těžký se do těch oken těmi kamínky trefit?" Zasmál se. ,,Co tu proboha děláš?" Rozhodila jsem rukama. ,,Můžu jít nahoru?" ,,Ne!" ,,Prosím Soph" povzdechl si.

,,Rodiče jsou možná ještě v obýváku" ,,Tak se jdi podívat, pak bych možná mohl vylézt z druhé strany po stromě do pokoje pro hosty" Uchechtl se a já protočila očima. ,,Fajn" zamumlala jsem a šla pryč.

Seběhla jsem potichu schody. Všude už bylo zhasnuto. Rodiče už jsou v ložnici. Odemkla jsem hlavní dveře a otevřela. ,,Super" usmál se Justin. ,,Nechápu co tu děláš" zavrčela jsem. ,,Potichu, jdeme nahoru" řekl a já zase zamkla a šla za ním nahoru.

Zamkla jsem dveře od mého pokoje a Justin si sedl na postel. ,,Takže co tu teda děláš?" Složila jsem si ruce na hrudi a nechápavě na něj koukala. ,,Máš prázdniny ne? Nebo říkal mi to Shawn, protože zase s Emmou někam jeli" ,,Jo mám" kývla jsem.

,,No tak už mi to konečně řekneš? Jsem unavená Justine" povzdechla jsem si. ,,Prostě jsem tě chtěl vidět a ty tvoje podmínky přijímám" ,,Podmínky?" ,,No tamta podmínka, že pokud budeme kamarádi s výhodami tak abych nespal s jinýma holkama" ,,Jo tohle. Ehm Justine a jak ti to mám potom třeba uvěřit?" Zeptala jsem se.

,,Prostě mi věř. Já tě fakt chci Sophie" natáhl se ke mně a chytil mě za ruce. ,,Slibuji ti, že nebudu s jinou spát. Nebudu mít potřebu spát s jinou když budu mít tebe. Věř mi to" povzdechl si. ,,Já nechci znít jak nějaká žárlivka, nebo aby sis o mě nemyslel, že se chovám jak nějaká ujetá přítelkyně. Ale musíš pochopit, že mi přijde nechutné kdyby jsi po nějakém sexu šel za mnou taky pro sex" řekla jsem.

,,Já to chápu, fakt to chápu. Fakt budu spát jenom s tebou neboj se" usmál se a já se uchechtla.

,,Kdy jsi měl naposledy sex? Neměl jsi ho doufám před pár hodinami" ,,Ne měl jsem ho den po plesu naposledy takže jsem dost nadrženej" řekl. ,,A jak ti to mám uvěřit?" Zasmála jsem se. ,,Tak, že bude stačit když si na mě třeba sedneš a už budu tvrdej. A musíš prostě věřit tomu, že to říkám. Naposledy jsem ho měl s Kylie a potom jsem chodil do práce a o všedních dnech je na dráze takže jsem byl doma" řekl.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat