39

3K 159 64
                                    

O pět měsíců později

Sophie

,,Popravdě to tady není takové, jak bych si představovala" řekla jsem potichu a koukala z kavárny ven. ,,Jak to myslíš?" Ozvala se Emma z mobilu a pak bylo slyšet, jak se svalila do postele. ,,Já jsem tak hrozně vyčerpaná. Tvoje neteř je ďábel!" Vyhrkla a já se začala smát a utřela si slzu. ,,Chybíte mi" zavzlykala jsem. ,,Úplně všichni" znova jsem vzlykla a snažila se uklidnit. Jsem v kavárně, nemůžu brečet.

,,To ale říkáš poprvé Soph. Vždy jsi říkala, že je to tam fajn. Jo nezněla jsi nějak extra nadšeně, ale rozhodně jsi nezněla zklamaně jako teď" ,,Čekala jsem od té školy něco jiného" šeptla jsem a podívala se na moji tapetu na mobilu.

Ach, ty mi chybíš ze všech nejvíc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ach, ty mi chybíš ze všech nejvíc.

,,A co jsi čekala?" ,,Věděla jsem, že vysoká není jako střední. Ale nečekala jsem, že profesoři budou takoví hnusní. Jsem prvák a tak se na hodně věcí ptám. Nepotkala jsem ještě ani jednoho milého profesora. Všichni jsou tak arogantní a nepříjemní. To stejný ty studenti tady. Přijdu si jako kdybych byla na nějaké soukromé škole, kde jsou samí boháči a celé to studium si jenom platí" pokroutila jsem hlavou.

,,Ach jo Sophie, chce se mi kvůli tobě brečet. Já myslela, že tam jsi spokojená" povzdechla si a já si upravila airpod, aby mi nevypadl z ucha. ,,Já jsem si ten první měsíc říkala, že si na to musím zvyknout. Jenom se adaptuju a je pro mě všechno nové a bude to lepší. Ale lepší to prostě není. Ta škola mě vytáčí. Nemám tu jediného kamaráda, protože všichni jsou tak arogantní idioti. Jenom jedna holka, která ale nepatří do mého ročníku tak je fajn, ale jako jediná. Nejhorší je, že mě ten obor hrozně baví a jde mi to a chtěla bych to studovat, ale prostě ta škola je hrozná" povzdechla jsem si.

,,To mě tak moc mrzí zlato. Ví to tvoje mamka?" ,,Ne víš to první. Kdybych to řekla mamce tak by mi řekla ať přijedu zpátky. Nebo klidně by sem za mnou dojela a odtáhla mě zpátky" uchechtla jsem se.

,,Myslela jsem, že jsi četla dobré ohlasy na tu školu" řekla. ,,No to jsem četla, ale byly trochu starší. Ale říkala jsem si, že se na tom přece nemohlo nic změnit, že škola bude pořád tak dobrá. A pak jsem tu potkala jednu holku, už studuje poslední ročník magistra. Je tak hrozně nasraná, ta škola ji sere, lidi v ní ji serou. Řekla mi, že před dvěma lety se změnil majitel, vedení a ředitel. A od té doby škola jde do hajzlu. Ale už tu chce zůstat když ji čeká poslední ročník magistra, že to prej přetrpí" řekla jsem. ,,No tak je to v tom. Změnilo se vedení a škola je teď taková" řekla a já kývla i když mě nemohla vidět.

,,Emmo, jak se má?" Zeptala jsem se potichu. ,,Kdo, Ellie?" ,,Jo ta taky" uchechtla jsem se. ,,Ellie se má perfektně. Spinká, papá, spinká, kaká, čůrá, spinká, papá, spinká, kaká a takhle furt dokola" zasmála se. ,,Ale už se na mě krásně směje a z toho jsem nadšená" řekla a já se usmála. ,,Pošli mi zase nějakou speciální fotku, kterou nedáš na Instagram" řekla jsem. ,,Neboj pošlu, až se vzbudí tak udělám focení modelky" řekla a já se zasmála.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat