Druhý den
Sophie
Ráno jsem se probudila na svůj budík. ,,Bože ne" zakňučela jsem a budík vypla. Je mi hrozně špatně. Mám dost dobrou kocovinu. Včera jsem to s Emmou a Abby dost přehnala.
Nejradši bych nikam nešla, ale Justin mě chce někam vzít a nemůžu to zrušit a ani nechci. Jsem zvědavá, kam mě vezme a co se bude dít.
Pomalu jsem vstala a málem zase spadla do postele, protože se mi zatočila hlava. ,,Sakra" zamumlala jsem a šla do koupelny. V rychlosti jsem se osprchovala a snažila se nějak probudit. Poté jsem si vyčistila zuby a šla zase do pokoje.
Trochu jsem se namalovala, něco na sebe oblékla. Do kabelky jsem si hodila peněženku, mobil a klíče a rozešla se dolů.
,,Ahoj" usmála jsem se na tátu a mamku. ,,Ahoj? Dneska jsi vstala nějak brzo na to v kolik jsi přišla" zasmála se mamka. ,,Ehm jedu s Abby na takový výlet. Ještě je to část mých narozenin" řekla jsem. ,,Jenom s Abby?" ,,Jo" ,,A co Emma?" ,,Nevím, ta bude se Shawnem" pokrčila jsem rameny.
,,A kdy přijedeš?" ,,Někdy večer. Já ti napíšu" usmála jsem se a do flašky si natočila vodu a hodila tam šumák. Potom jsem si vzala suchý bagel a to bylo vše. Více do sebe nenacpu.
,,Tak já jdu, mějte se" usmála jsem se na ně a šla pryč. Šla jsem na místo, kde se máme s Justinem sejít. Když jsem tam došla tak Justin už seděl v autě. Hned jsem nastoupila.
,,Ahoj" usmála jsem se. ,,Ahoj" taky se usmál. ,,Proč vlastně máme sraz takhle brzo?" Zakňučela jsem a on se ke mně naklonil a políbil mě na krk. Usmála jsem se, to miluju. Vždy najde moje citlivé místo a tam je to tak hrozně příjemné.
,,Máš kocovinu?" Zašeptal mi u krku a mně se na těle hned udělala husí kůže. ,,Mám a hroznou" zasmála jsem se a přitáhla si ho k sobě a políbila ho. ,,Pojedeme takové dvě hodinky, klidně můžeš spát" řekl když jsme se od sebe odtáhli. ,,Kam pojedeme dvě hodiny?" Vyhrkla jsem. ,,Uvidíš" zazubil se.
,,Máš doufám oblečení na noc" ,,Bože Justine to jsi mi neřekl, že budeme někde přes noc. Já si zařídila Abby jen do večera a rodičům jsem řekla, že přijedu večer" ,,Promiň asi jsem na to zapomněl. No oblečení ti teda na noc půjčím, nebo můžeš spát nahá samozřejmě. A Abby a rodičům napiš" ,,Zítra jdu do školy" ,,Tak jeden den se nezblázní ne? Prosím" ,,Fajn tak já jim jdu napsat" uchechtla jsem se.
Nejdříve jsem napsala mamce, že s Abby jedeme někam mimo město a budeme tam i přes noc. Nejdříve se ji to moc nelíbilo, ale pak mi napsala ať si teda tu oslavu 18 narozenin užiju. A pak jsem napsala Abby, aby byla moje alibi ještě o pár hodin víc a to ji naštěstí vůbec nevadilo.
,,Hotovo" zamkla jsem mobil. ,,Takže můžeme jet" usmál se a nastartoval. ,,A řekneš mi kam jedeme?" ,,Možná bude i lepší když budeš spát" zasmál se.
Chvíli jsem se Justina ptala, kam jedeme, protože jsem neskutečně zvědavá, ale moje kocovina mě přemohla a usnula jsem.
Probudila jsem se na to, že jsem měla hroznou žízeň. Otevřela jsem oči a podívala se na hodiny na rádiu. Jedeme už přes hodinu a půl. No už nejsem moc unavená, to je fajn.
Natáhla jsem se pro svoji kabelku a tam jsem si vzala flašku s vodou a tím šumákem a napila se. ,,Zjistil jsem jednu zajímavou věc" řekl. ,,Jakou?" Zvedla jsem obočí a znova se napila.
,,Že Sophie Bryant umí docela dobře chrápat" řekl a já vyprskla vodu, kterou jsem měla v puse předemě přímo na palubku.
,,Sophio!" Vykřikl zděšeně. ,,Proboha" Vyhrkla jsem a koukala na poprskanou palubku a trochu i okno. ,,To si ze mě děláš srandu ne? Moje autíčko" zakňučel. Ještě, že jsme na dálnici, myslím že by mu nedělalo problém mě z toho auta vyhodit, protože on svoje auto nehorázně miluje.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022