5

3.4K 150 47
                                    

O týden později

Sophie

,,Mami! Já nemůžu najít ty rukavice!" Zařvala jsem a začala vyhazovat všechny šuplíky. ,,Sophio já se z tebe už zblázním!" Vykřikla mamka a vletěla mi do pokoje. ,,Já je potřebuji, rukavice na lyže mám, ale vždyť tam bude zima!" Vyjekla jsem.

,,Říkala jsem ti ať si všechno zabalíš už třeba ve čtvrtek a ne ať začneš o půlnoci v pátek s tím, že si zabalíš jen půl kufru!" Vyhrkla a já protočila očima. ,,Máš štěstí, že ti táta už připravil všechno na lyže a neřešíš to ty. Kdyby jsi nás neměla tak tam přijedeš bez lyží" řekla naštvaně a taky začala prohledávat šuplíky.

,,Na" hodila je po mně. ,,Kde byly?" ,,Celou dobu v prvním šuplíku" ,,Maminko, miluju tě" objala jsem ji a rukavice si hodila do příručního zavazadla.

,,Už musíme jet!" Zakřičel táta ze zdola. Vzala jsem si kufr, mamka mi vzala příruční zavazadlo a šly jsme dolů. ,,Co vám tak trvá?" Zabručel Shawn. ,,Ty vlastně jedeš taky" zamumlala jsem a on se zasmál a pohladil mě po vlasech. Hned jsem ho plácla po ruce.

Nastoupili jsme do auta a táta se rozjel k letišti. Poletíme nějak přes dvě hodiny do Utahu a potom asi ještě hodinu pojedeme autobusem do Salt Lake City. Neskutečně se těším. Miluju lyžování.

Za třičtvrtě hodinu jsme na letiště dojeli. Už tam stála hromada studentů. Vystoupili jsme a hned jsem k nám viděla jít Biebera. ,,Brácho tak jedeme znovu na lyžák!" Vykřikl a plácl si s ním. ,,Bože to bude prdel" zasmál se. ,,Že Soph?" Podíval se na mě. ,,Bez tebe by to byla větší prdel" zamračila jsem se na něj a on se uchechtl.

,,Já jdu za Emmou" ukázala jsem na Emmu, která tam stála s rodiči. ,,Sophie hele, myslíš si jako že ti ty zavazadla a lyže odtáhneme až do letadla?" Zasmál se táta. ,,Jo pardon, já jsem zapomněla" uchechtla jsem se. ,,Shawne přivez vozík a dáme to tam všechno" řekla mamka a on teda přivezl vozík. Všechno tam naskládali a já jenom pozorovala.

,,Postaráš se mi o to že?" Usmála jsem se na Shawna. ,,Jo" protočil očima. ,,Super, mami tati mějte se" objala jsem oba dva. ,,Měj se tam krásně. A piš a dávej na sebe pozor zlato" řekla mamka. ,,Ano mami neboj se. Ahoj" zamávala jsem jim a pak šla za Emmou.

,,Ahoj!" Vypískla jsem a objala ji. ,,Ahoj Sophie" usmála se na mě její mamka a já ji taky objala a i jejího tátu. Znám je od narození takže je to taková moje druhá rodina. Stejně my to v tý rodině máme divný. Mám nejlepší kamarádku, její rodina je mojí druhou rodinou, to stejný má Emma. A potom je tu Bieber, který má moje rodiče taky za druhou rodinu a to stejný Shawn s rodinou Bieberů. Je to hustý a divný.

,,Tak všichni studenti pojďte k nám. Musíme si zkontrolovat, kdo tu všechno je!" Zavolal trenér fotbalu a my s Emmou jsme se tam rozešly. Všimla jsem si Justina a Shawna jak něco paří na mobilu a smějou se tomu jak idioti. No jo vlastně, oni už studenti nejsou. Úplně se děsím toho pojmu, že budou instruktoři.

*********

Asi za třičtvrtě hodinu jsme konečně vzlétli. V tom letadle byl tak neskutečnej rozruch. Všichni si povídali, smáli se. Prostě to tady bylo jak někde ve třídě o přestávce, ale horší, protože jedeme dvě třídy a pak ještě pár čtvrťáků, na který zbylo místo.

Se divím, že to ostatním cestujícím nevadilo. I když ono jich tu zas tolik nebylo. Je to docela malý letadlo a skoro vše jsme zabrali my.

S Emmou si teď společně posloucháme písničky na airpodech. Miluju tuhle funkci. A miluju to, že máme s Emmou stejný vkus na hudbu.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat