O tři týdny později
Sophie
,,Soph na tohle nemáme čas!" ozval se křik ze zdola a já protočila očima. ,,Musím vypadat jak člověk!" vykřikla jsem. ,,Uletí nám letadlo! Prosím pojď už!" zase zařval a já si povzdechla, hodila si řasenku do taštičky a vyndala si lesk na rty a trochu si jím potřela rty. Zkontrolovala jsem se v zrcadle a pak šla dolů.
,,Co tam proboha děláš?" zasmál se Shawn, který se válel na gauči a na něm seděla Emma. ,,Neměl by jsi být ve své části domu?" protočila jsem očima. ,,Já to tady pak zamknu" řekl. ,,Co to sakra ještě máš?" vyhrkl vynervovaně Justin když viděl moji kosmetickou taštičku. ,,To rozhodně nemůžu zapomenout" řekla jsem a Emma se zasmála. ,,Když se balí Sophie tak to je děs" řekla a já se na ní zamračila.
,,Soph já se z tebe fakt zblázním jednou" zamumlal a taštičku nějak narval do svého kufru, protože do mého se nevejde už ani ponožka. No co? Jedeme na 10 dní do Kanady, máme květen a není tam zas tak obrovské vedro. A potom jsem si musela vzít hromadu šatů na rozlučku se svobodou a na svatbu. Ještě se musíme nějak s holkama sladit.
,,Tak se tu mějte hezky" řekla jsem a objala Emmu a pak Shawna. ,,Užij si to tam zlato a volej a posílej fotky" usmála se Emma. ,,Neboj budu" usmála jsem se. ,,Lásko jestli nechceš na tom letišti běžet tak budeme muset jít" řekl. ,,Jestli budeš takhle vynervovanej tak se z tebe zblázním já" zasmála jsem se. Justin se v rychlosti taky rozloučil a šli jsme rychle do auta.
,,Proč si vždycky balíš až na poslední chvíli?" protočil očima. ,,Já mám zabaleno vždy předem, ale prostě všechno si kontroluji, přidávám nebo odebírám oblečení" pokrčila jsem rameny. ,,Spíš vždy přidáváš" zamumlal. ,,Justine nebuď na mě nepříjemnej" zamračila jsem se a skřížila si ruce na prsou. ,,Promiň Soph jenom prostě jsem nervní, že nestihneme letadlo. Další letí až za pět hodin a nestihli bychom tu rozlučku" řekl. ,,Jo já vím, taky promiň" řekla jsem. ,,Nenávidím když se hádáme" vydechl. ,,To nebyla hádka zlato" uchechtla jsem se a dala mu pusu na tvář.
Na letiště jsme dojeli za třičtvrtě hodinu. V rychlosti jsme se odbavili a pak jsme rychle už šli ke vstupu do letadla. Zkontrolovali nám letenky a pak jsme šli do letadla. Ještě jsem napsala mamce, že už za chvíli poletíme a pak jsem se opřela o Justina a snažila se usnout, protože vím, že prožiju dlouhou noc když je rozlučka.
**********
Po 4 a půl hodinách jsme konečně vystoupili, vyzvedli si naše kufry a šli jsme ven. ,,Ježiši" oklepala jsem se, protože do mě narazil studený vítr. ,,To už začíná teplo zlato" zasmál se. ,,Jo jasně, teplo" uchechtla jsem se. ,,Tak je to něco než těch našich 25 stupňů" řekl se smíchem a objal mě kolem ramen.
Justin zastavil taxík, dali jsme si tam kufry a pak jsme jeli někam na adresu, kterou nadiktoval Justin. Z okna jsem koukala na Toronto a byla jsem okouzlená. ,,Líbí?" položil si ruku na moje stehno. ,,Je to tu krásné" usmála jsem se. Projeli jsme centrem a potom jsme dojeli do části, kde už to bylo obydlené a byla tu krásná příroda. Taxikář zastavil před větším rodinným domem, Justin mu dal peníze a vystoupili jsme.
,,Tak tady jsem se narodil" řekl Justin. ,,Tady? Mamka tě porodila v tomhle domě?" ,,Zlato neber všechno tak doslovně. Narodil jsem se v nemocnici asi 10 minut odtud. Tady jsem do svých čtyř let vyrůstal" zasmál se a odemkl dveře.
,,Neboj se, zatopím" řekl když jsme vešli do ledového domu. ,,Máte to tu nádherné" usmála jsem se a podívala se na rodinné fotky, které visely na zdi. Vyšli jsme schody nahoru a Justin mi ukázal pokojíček Jazzy a Jaxona. ,,Tady mám já ložnici" otevřel dveře do krásné prostorné ložnice. ,,Krásné" usmála jsem se.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022