O dva dny později
Sophie
Došla jsem konečně před školu a sundala si svoje airpody z uší. Normálně jezdím autem, ale dnes jsem do něj nasedla, nastartovala a najednou se ozvala podivná rána pod kapotou a auto chcíplo. Takže jsem fakt byla dost naštvaná, protože to znamená, že teď budu muset chodit všude pěšky.
Musí se mi na to podívat Shawn. A nebo vlastně Justin. Ale s tím jsem si nepsala dva dny což mě teda dost zamrzelo.
Jo mohla jsem mu napsat já a začít tak konverzaci, ale celou dobu jsem doufala, že se mi ozve on. Nevím co se stalo, vždy jsme si každý den aspoň chvíli psali. A na Instagramu byl normálně aktivní, protože přidával stories. Takže jsem zmatená. Ale nemůžu se takhle cítit. Sakra vždyť jsme jenom kamarádi s výhodami. To neznamená, že spolu chodíme a on má právo se mi ozývat každý den. Jsem pitomá.
Položila jsem si kabelku na lavičku a předělala si svoje vlasy, protože mi padaly do očí. Najednou jsem viděla, jak z jednoho auta vystoupila Kylie a pak hned Sam. Pootevřela jsem pusu překvapením a dodělala si culík. Počkala jsem až Sam půjde směrem do školy a rychle se k němu rozešla.
,,Ahoj Same" pousmála jsem se. ,,Ehm ahoj Sophie" řekl zmateně. ,,Já se ti chci hrozně omluvit za to, jak jsem ti ublížila. Fakt mi to je líto. Nevěděla jsem, že už ke mně něco cítíš" povzdechla jsem si. ,,Sophie to je v pohodě, já už se přes to přenesl" usmál se. ,,Fakt? Tak to jsem ráda. Ale i tak mě to mrzí" ,,Nemusí tě to mrzet" zasmál se.
,,Dobře no. Uhm hele všimla jsem si, že jsi přijel stejným autem jako Kylie. Vy se nějak znáte?" ,,Bohužel" Uchechtl se a já nadzvedla obočí. ,,Její matka si vzala mého otce. Jsme nevlastní sourozenci, bydlíme spolu" řekl a já vykulila oči. ,,O můj bože to fakt? Nevěděla jsem, že má sourozence jakože i nevlastního" ,,Nechlubí se mnou a já ji taky ne. My jsme úplně jiná liga. Ona je ráda středem pozornosti, to já fakt ne. Jediný co máme společný je dům" zasmál se.
,,To je hustý, takže jaké to je žít s Kylie?" ,,Pěkně na nic. Je hrozně hlasitá, pořád po rodičích něco chce. Pořád si domů někoho vodí jakože kluky a tam s nimi spí, máme pokoj vedle sebe a tak je to docela slyšet" Uchechtl se. Co když tam teď za ty dva dny byl Justin? Bože to snad ne. Ale proč na tohle myslím?
,,A jaký kluky si tam třeba vodí?" ,,Tak to já nevím Soph a nějak mě to vůbec nezajímá" zasmál se a já kývla. ,,No já jsem ráda, že si teď takhle v klidu povídáme. Fakt jsem se bála, že na mě budeš naštvaný už navždy" ,,Neboj, nejsem" usmál se a já se taky usmála.
,,Musím jít na ranní trénink roztleskávaček, promiň" řekla jsem. ,,Jasně, tak se měj" mávl. ,,Ahoj" usmála jsem se a šla za ním pryč.
,,Sophie!" Zavolal ještě a já se otočila. Přišel ke mně a zhluboka se nadechl. ,,Ehm dávej si prosím pozor na Kylie" ,,Cože?" Zasmála jsem se. ,,Prostě si na ní dávej pozor, bojím se, že na tebe něco chystá" řekl a pak rychle odešel pryč.
A nad tímhle jsem pak přemýšlela celý den a nemohla to dostat z hlavy.
**********
,,Bože, dneska fakt není můj den" zakňučela jsem když mi mobil hlásil, že moje airpody jsou vybité. Naštvaně jsem hodila krabičku zpátky do kabelky a šla rychleji po chodníku ke mně domů. Mám to ještě docela daleko.
Najednou vedle mě zastavilo auto a já hned poznala, koho to je auto, moje oblíbené auto přece. Sklonila jsem se a opřela se o otevřené okénko.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanficNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022