20

3.4K 150 38
                                    

Justin

Ráno jsem se probudil na neustálé brnění mobilu. Povzdechl jsem si a otevřel oči. Hned jsem viděl Sophie, která mi spala na hrudi. Bože můj, to jsme se zase jak do této polohy dostali? Jako vyspal jsem se dobře a hezky mě celou noc hřála, ale je to sakra divný. Spíme jak nějaký zasraný zamilovaný pár. A já se se Sophie chovám extra divně. Nikdy jsem se takhle se žádnou holkou nechoval. Ale přijde mi to nějak přirozený se takhle s ní chovat a vlastně to dělám i automaticky. Cítím se s ní hrozně příjemně. Ale taky mě to moje chování dost znervózňuje.

Mobil znova začal brnět, ale byl to její mobil. Měl jsem nutkání ji od sebe nějak odtáhnout, ale zase ji nechci probudit. Najednou ale sebou cukla, posadila se a natáhla se pro mobil. Hmm najednou mi je fakt zima. Povzdechla si a mobil znova položila na stolek.

,,Ahoj" pousmál jsem se. ,,Ehm ahoj" řekla celá červená. ,,To už tu dlouho nebylo" usmál jsem se a odstranil ji pramen vlasů, který ji padal do očí. ,,No já ti zase spala na hrudi, omlouvám se" ,,Myslím si, že jsme to v noci chtěli oba takže se nemusíš omlouvat" pokrčil jsem rameny.

,,No musím jít do sprchy, vypadám určitě hrozně" uchechtla se. ,,Ne, vypadáš krásně" usmál jsem se a přitáhl si ji k sobě. Políbil jsem ji a pak jsem ji položil pod sebe.

,,Budu znít divně ale..." odtáhl jsem se od ní a ona zvedla obočí. ,,Už spolu spíme docela dlouho a neměla by jsi někdy mít svoje dny?" Zeptal jsem se a ona se začala smát. ,,Bojíš se až přijde můj týden, kdy nic nebude?" Zeptala se se smíchem. ,,No tak jako trochu ano, protože jsem na tobě úplně závislý, ale samozřejmě bych to vydržel" ,,Neboj, dostala jsem to když jsi byl v Kanadě"

,,To fakt? Já věděl, že mě tvoje tělo miluje" řekl jsem šťastně a začal ji líbat na krku. ,,Ty jsi blbej" zasmála se. ,,Na to datum to mám takhle pravidelně, ale mysli si co chceš" řekla pomezi smíchu. ,,Já si budu myslet, že matka příroda chtěla, abychom měli sex opravdu často a tak jsi měla menstruaci když jsem byl pryč" zavlnil jsem obočím. ,,Dobře" uchechtla se.

,,Jo jinak dnes jdu na kontrolu na gynekologii. Takže si tam řeknu i o prášky" ,,Fakt? To je super, konečně tě ucítím i bez kondomu" usmál jsem se. ,,A jako je na tom něco jiného?" Zeptala se. ,,Jasně že jo, je to i lepší, ta guma je otřesná. A vlastně jsem tě pořádně ani přes tu gumu necítil" ,,Dobře je to trapný se o tom bavit takže toho necháme" přikryla mi pusu a já se zasmál. ,,Občas tě nechápu, děláme spolu hodně zajímavé věci, zkoušíme mnoho sexuálních poloh a tobě přijde trapné tohle" řekl jsem se smíchem. ,,Já vím, jsem divná" pokrčila rameny a já se uchechtl a políbil ji.

Najednou ji zase někdo začal volat. ,,Kdo to pořád je?" Povzdechl jsem si. ,,Mamka, promiň já to musím vzít" řekla a já si sedl vedle ní. ,,Ano mami?" Zvedla to a já ji pozoroval. Je fakt neskutečně nádherná a teď ještě jak se nervózně kouše do rtu, to mě úplně vzrušuje. Bože Justine, zklidni se.

,,Ale mami vždyť..." vzpamatoval jsem se a začal vnímat její hovor. Z mobilu bylo pěkně slyšet, jak na ní máma řve. ,,Fajn, jedu domů" řekla naštvaně a postavila se. Zamračil jsem se, sakra nechci aby jela pryč.

,,Ježíš jo, budu doma za půl hodiny, jo i dřív proboha!" Vykřikla a já se uchechtl. ,,Já se zblázním" zamumlala. ,,Co se děje?" ,,No mamka je naštvaná, že jsem ji nedala vědět, kde jsem. Zapomněla jsem na to a očividně z toho budu mít dobrý problém" řekla. ,,Takže už jedeš teda?" ,,Musím promiň" povzdechla si. ,,V pohodě" pousmál jsem se a postavil se.

,,Chceš odvézt?" ,,No jestli by jsi mě prosím hodil jenom k naší ulici. Mamka určitě bude stát u okna a nesmí vidět, že jsi mě přivezl" ,,Jasně" kývl jsem a oblékl si triko a kraťasy. ,,Tak jedem" usmál jsem se a šli jsme do garáže.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat