Justin
Ráno jsem se probudil na hroznou bolest hlavy. Pomalu jsem otevřel oči a zamračil se nad tím ostrým světlem.
Podíval jsem se na stranu a viděl na druhém gauči stále spát Shawna. Postavil jsem se a rozešel se rovnou na záchod. Vykonal jsem potřebu a pak jsem si opláchl obličej. Možná bychom si tady mohli zařídit sprchu. Umýt se vždy když se hrabeme v nějakém autě a nebo když se tu ožereme a ráno se potřebujeme probrat.
Najednou mi došlo, co jsem včera řekl Shawnovi a začal jsem z toho být trochu nervózní. Já jsem mu opravdu řekl, že jsem se zamiloval do Sophie? Panebože. Já tak doufám, že si to nebude pamatovat, protože nevím jak bych mu tohle vysvětloval.
Jsem kokot, že jsem to Sophie prostě neřekl. Hrozně toho lituju. Měl jsem ji říct aspoň, že jsem se zamiloval a to by ji určitě stačilo. Ale já si úplně uvědomil až vlastně po včerejším rozhovoru se Shawnem. Řekl mi, jak poznám, že jsem zamilovaný a na mě fakt všechno sedělo. Děsí mě to, ale chtěl bych být se Sophie takže se musím tohohle strachu zbavit a začít jednat.
,,Doprdele!" ozval se bolestný nářek z kanceláře a já se uchechtl a šel za ním. ,,Čau" zamumlal jsem a díval se, jak se kroutí. ,,Nechápu, jak ti nemůže nic být" zakňučel. ,,Bolí mě hlava, ale ty víš, že ten alkohol vždy zvládám lépe" pokrčil jsem rameny a on kývl.
,,Nad něčím jsem přemýšlel" řekl jsem a sedl si na gauč. ,,Ty jsi dokázal teď na něčím přemýšlet?" zamumlal a chytil se za hlavu. ,,Ty jsi padavka Bryante, nauč se ten alkohol zvládat konečně" zasmál jsem se a on protočil očima. ,,Musíme si sem pořídit sprchu. Teď jsem měl úplně chuť se umýt, ale nemáme tu kde. A hlavně vždy když se hrabeme v těch autech tak pak taky vypadáme hrozně takže by to chtělo tady zařídit sprchu" usmál jsem se a on zvedl palec nahoru.
,,Jop, dobrý nápad. Já pojedu teď domů, tam si dám sprchu, možná si ještě lehnu a pak pojedeme na dráhu" řekl a zvedl se. ,,Na dráhu?" zvedl jsem obočí. ,,Už jsme tam dlouho spolu nebyli, zazávodíme si" řekl a já přikývl. ,,Fajn" pokrčil jsem rameny a stoupl si. Dobrý, tak nevzpomíná si. Ještě že tak.
**********
Chtěl jsem po zbytek dne jenom taky ležet a načerpat síly na dráhu, ale zavolala mi mamka ať přijdu na oběd. Takže jsme měli rodinný oběd, já si po dlouhé době pohrál se sourozenci. U nich doma jsem byl tak do čtyř a pak jsem jel k sobě domů, převlékl se a jel na dráhu.
,,Čauuu Biebere, ty už jsi tu dost dlouho nebyl!" zasmál se můj oblíbený barman a já si s ním plácl. ,,Byl jsem v Kanadě" řekl jsem a sedl si na bar. ,,A co? Našel sis už konečně nějakou holku?" uchechtl se. ,,Nehodlám se s tebou o tom bavit" zasmál jsem se. ,,Fajn, co si dáš?" ,,Malé pivo, mám v plánu si dát závody takže až potom budu chlastat" řekl jsem a on kývl a připravil mi ho.
,,Justine" přišel sem Shawn. ,,Čau, pojď si se mnou dát pivo" kývl jsem. ,,Ne ty pojď teď stranou" zamumlal a já se napil piva a šel za ním ven. ,,Co je?" zvedl jsem obočí a on se zamračil.
,,Jsem si dal doma sprchu a najednou mi do hlavy vletěla taková vzpomínka ze včera" řekl. A sakra. ,,Jo? A jaká?" usmál jsem se nervozně. ,,To co si řekl tak byla prdel že jo? Víš o čem mluvím" řekl naštvaně. ,,Ne nebyla to prdel" povzdechl jsem si. ,,Nekecej, sotva ti věřím, že jsi zamilovaný a ještě Sophie? Vždyť jsi ji odkopl!" vyhrkl.
,,Jo odkopl jsem ji a nechutně ji ublížil a hrozně moc toho lituju. Já to s ní skončil kvůli vám všem a taky jsem byl vyděšený z toho, že mě miluje. Ale potom, co si ublížila a definitivně to se mnou ukončila tak se to ve mně nějak hnulo a já si to všechno pomalu začal uvědomovat. A včera jsem si to chtěl ještě u tebe ujistit a proto jsem se zeptal na to, jak poznám zamilovanost. Všechno co jsi řekl tak já cítím. Jsem z toho hrozně nervózní, ale jo, zamiloval jsem se a je to tvoje sestra a klidně mi dej zase ránu, pochopím to" zamumlal jsem rychle a on na mě překvapeně koukal.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022