O jeden den později
Sophia
Sedím v kuchyni na barové židličce, jím jablko a koukám někam do blba.
,,Ahoj zlato" ozvala se mamka a já se na ní podívala. Měla na sobě pořád oblečení z práce. Dělá sestřičku v nemocnici a v tom úboru chodí i domů takže každý pozná, že je sestřička.
,,Ahoj" pousmála jsem se na ní a dala si do pusy kousek jablka. ,,Co tu děláš?" Stoupla k lince a tak na mě perfektně viděla. ,,Bydlím tu?" Zvedla jsem obočí.
,,To vím" zasmála se. ,,Ale neříkala jsi, že půjdeš na dráhu? Je už pět hodin" řekla a začala si dělat kafe.
,,Já nikam nejdu" povzdechla jsem si. ,,Proč? Vždyť to tam máš ráda. Sice tě tam nerada pouštím kvůli rychlým autům, alkoholu, klukům, kteří chtějí jen jedno. Ale je tam Shawn takže jsem trochu v klidu" zasmála se a já protočila očima.
,,No právě! Je tam Shawn!" Vyhrkla jsem. ,,Počkej tebe pořád štve ten lyžák?" ,,Mami jasně že jo! Ty máš taky bráchu takže to snad chápeš ne? Shawn je neskutečnej ochranář, před ním nemůžu skoro nic. A on pojede na lyžák ještě s tím svým nechutně otravným nejlepším kamarádem" zavrčela jsem.
,,Vždyť jsi byla do Justina zakoukaná" uchechtla se. ,,Nepleť sem teď Biebera. Teď tu řešíme Shawna. Minule na párty jsem se líbala s jedním klukem. On to viděl a začal tam na mě řvát jak si to jako představuju, že tam s ním skoro chrápu a toho kluka tam málem zbil!" Rozhodila jsem rukama.
,,Jo Shawn je velkej ochranář to je pravda. Ale tak tím ti dokazuje, že tě má rád. Jsi jeho mladší sestřička" ,,Já vím, ale přehání to. Je mi skoro 18. Jestli si někdy najdu kluka tak to znamená, že s ním nikdy nebudu sama a budu mít pořád za prdelí Shawna?" Zvedla jsem obočí.
,,To určitě ne" pokroutila hlavou. ,,No já si myslím že jo" zamumlala jsem. ,,A to je to stejný ten lyžák. On tam ještě bude jako instruktor. To je moc prostě" ,,Sophie, hele on by tam nejel kdyby ho o to nepoprosil jeho bývalý trenér. Co mu měl říct?" ,,Já nevím" povzdechla jsem si.
,,Hele zlato jdi na tu dráhu. Buď tam s Emmou, dej si dva koktejly, podívej se na závody a Shawna si nevšímej. Vždyť ten bude mít kolem sebe taky nějaké holky" zasmála se.
,,Fajn, když mě do toho tak nutíš" řekla jsem se smíchem a šla nahoru do pokoje.
Otevřela jsem svou obrovskou skříň a zamyslela si, co si vezmu. Sáhla jsem na šaty u kterých jsem si říkala, že je na sebe nikdy nevezmu.
Oblékla jsem si je a podívala se do zrcadla. ,,Ježíš jenom takhle nemůžu jít" řekla jsem potichu.
Vytáhla jsem si slabší kabátek, který mě kdyžtak pořádně zahalí. Vzala jsem si nějaké doplňky, vlasy si nechala rozpuštěné a potom jsem si sedla ke stolku. Namalovala jsem se taky docela dost a usmála se na sebe do zrcadla. Musím uznat, že jsem sexy.
Postavila jsem se a obula si obyčejné bílé boty. Kdybych si vzala podpatky to už by bylo moc.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022