28

2.8K 173 153
                                    

O jeden den později

Justin

,,Co je s tebou?" Pohladila mě po tváři. ,,Co děláš?" Odstrčil jsem ji ruku od svého obličeje. ,,Nemusíš na mě bejt hrubej" řekla naštvaně. ,,Tak na mě takhle nesahej" zavrčel jsem. ,,A kam ti mám sahat? Tady dole to je lepší?" Usmála se a zajela mi pod peřinu.

,,Co se s tebou děje Biebere? Vždy ti ze mě hned stál a teď se musím snažit, aby se ti vůbec postavil" zasmála se. ,,Bethany jdi odtud" zamumlal jsem a posadil se. ,,Cože? Vždyť jsme měli jenom jedno kolo" Vyhrkla. ,,No a co? Stačilo mi to" postavil jsem se a oblékl si boxerky.

,,Tyvole, ty jsi se změnil. Tak nejdřív se mi po skoro dvou měsících ozveš ať přijedu a dáš si se mnou jenom jedno kolo. To jsem vůbec nemusela jezdit takovou dálku" zavrčela. ,,Vždyť víš, že ti cestu vždy zaplatím tak se nevztekej" protočil jsem očima. ,,No doufám, že mi dnes dáš víc" řekla a oblékla se. ,,Na a odejdi" zamumlal jsem a dal ji 100 babek. ,,Tak se mi to líbí, měj se a pak zase napiš" usmála se a odešla pryč.

Sedl jsem si na postel a prohrábl si vlasy. ,,Bože, to se mnou jako naschvál nespolupracuješ?" Zamumlal jsem ke svému kamarádovi dole. Nikdy mi nedělalo problém, aby se mi hned postavil. Teď jsem chtěl, chtěl jsem si s ní dát ještě jedno kolo, ale nic. Nic to se mnou nedělalo když na mě sahala.

Bethany je moje taková osobní děvka. Bydlí asi dvacet minut od našeho města. Vždy když chci tak sem zajela a já ji vždy zaplatil. Teď jsem skoro dva měsíce měl Sophie a spal jsem fakt jenom s ní. Ale teď už Sophie nemám a sex samozřejmě pořád potřebuji.

Ach bože, Sophie. S tou jsem to teda dobře posral. Chtěl jsem ji to říct v klidu. Jak jsem měl sakra vědět, že mi sem vlítne? Takhle jsem ji mnohem víc ublížil. Jasně, ublížil bych ji i tak, ale tohle ji muselo bolet víc.

A ta včerejší zpráva? To s tou děvkou? Toho neskutečně lituju. Nebyla další v mém seznamu, bylo to s ní jiné. Nevím moc v čem, ale prostě mi to přišlo jiné. Asi protože jsem si s ní fakt dost rozuměl. Se žádnou s kterou jsem spal tak jsem neměl tak dobrý kamarádský vztah. Takže tohle na tom asi bylo jiné.

Předtím jsem si vždy nějakou vyhlídnul a řekl si, jo tak tuhle musím dostat, tu prostě musím opíchat. Ale se Sophie to bylo takové neplánované. Samozřejmě mě přitahovala, ale nechtěl jsem ji zneužít jako ty minulé.

Ale zase tou zprávou to asi fakt úplně skončilo. Nebo doufám v to. Po té zprávě přece už za mnou nebude dolejzat. Určitě jsem ji neskutečně zlomil. Sice nechutným způsobem, ale odehnal jsem ji. Bude mi chybět jako kamarádka. Ale já s ní nemůžu být ve vztahu. Nebudu se stěhovat do zasraného LA, nebudu nějaký poslušný přítelíček, který má zakázáno se bavit. Nebudu podpantoflák, ani náhodou. Takže mě představa vztahu fakt vyděsila a já se Sophie musel nějak zbavit.

A beze mě ji bude mnohem lépe.

Najednou někdo zazvonil a já si povzdechl. O co, že to bude debil Shawn. Jestli mi zase natáhne, tak už ho taky zbiju.

Rozešel jsem se dolů a otevřel. ,,Ryane?" Zvedl jsem překvapeně obočí. ,,Čau kámo" usmál se a já si s ním plácl. ,,Jsi tu sám? Nebo je tu celá parta?" Zeptal jsem se a pozval ho dovnitř. ,,Ne jsem tu sám. Jsi jeden z mých nejlepších kamarádů takže ti to chci říct osobně" řekl. ,,Bože, o co jde?" Zeptal jsem se nervózně a podal mu pivo. ,,V klidu, není to nic hrozného" zasmál se.

,,Tak mluv" sedli jsme si ke stolu. ,,Požádal jsem Ashley o ruku" řekl a já vykulil oči. ,,Cože?" ,,Jo" ,,Vždyť jste spolu jenom rok ne?" ,,No a co? A je to rok a půl" ,,Není to trochu brzo Ryane?" ,,Vím, že ty nevěříš v lásku, ale my s Ashley ano. A vím, že ona je holka, která mě bude milovat pořád, dá mi děti a budeme šťastní" usmál se zamilovaně a já kývl a napil se piva.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat