Sophie
,,Cože?" Zeptal se překvapeně. ,,Slyšel jsi" zamumlala jsem.
,,Soph to jako myslíš vážně?" Vyhrkl. ,,Jo Justine myslím. Já už se to chci naučit, nechci být takhle extrémně nevinná. Teď prostě jsi mě chtěl vykopnout, protože jsem až takhle hrozně nevinná. Tak jak o to tím pádem mám potom přijít? Kluci chtějí zkušené holky" povzdechla jsem si.
,,Budeš toho litovat. Ty jsi ten typ holky, co chce mít vztah" protočil očima. ,,Víš ty co? Necháme toho, já teda jdu domů. Nechápu proč jsi mi teda vůbec dělal dobře, proč pořád za mnou dolejzáš a proč tohle všechno děláš. Říkal jsi mi, jak budeme kamarádi s výhodami a já to teda chci zkusit. Chci zkusit být tvoje kamarádka s výhodami a třeba se mi to bude líbit. Ale ty o to očividně už nestojíš. Příště říkej něco, co se fakt stane" zavrčela jsem a otevřela dveře.
Chtěla jsem odejít, ale stáhl mě zpátky, zavřel dveře a na ty mě přitiskl. ,,Takže mi slíbíš, že se pak nebudeš chovat jak hysterka a řvát na mě jak toho zasraně lituješ? Protože to už se mi taky stalo. Musíš si tím být 100% jistá Soph. Já tě hrozně chci, extrémně moc. Představuju si s tebou fakt zajímavý věci, co s tebou dělám. Ale ty to musíš fakt jistě vědět, že o to chceš přijít se mnou a ne s klukem, který ti bude za každou větou říkat, že tě miluje" řekl a natiskl se na mě. Cítila jsem jeho stojící úd. Zase jsem z toho byla úplně vzrušená.
Stoupla jsem si na špičky a políbila ho. ,,Taky tě hrozně chci" zašeptala jsem. Odtáhl se ode mě a povzdechl si. ,,Řekni mi to do očí, žádné uhýbání. Já se totiž bojím, že když si tě odnesu do postele a pak třeba chvilku před tím se sekneš a nebudeš chtít tak já se zastavit nedokážu. Když jde o sex, jsem fakt jak zvíře. Takže chceš o to přijít s někým jako jsem já?" Zvedl obočí a já se mu podívala do očí.
,,Ano, chci o to přijít s tebou" řekla jsem mu do očí a on mě rychle políbil. Začali jsme se líbat a já si tím fakt byla jistá. Jo, chci o to přijít s ním. Dokáže mě toho hodně naučit, bude se mi to líbit a hlavně je to kluk, který se mi fakt líbí. Po mně jdou kluci, kteří mi připadají úplně nechutní.
Pustila jsem svoje oblečení a chytila ho kolem krku. Po chvíli si mě vyzvedl a já si obmotala nohy kolem jeho boků. Nahlas jsem zavzdychala, protože jsem se dotkla rozkrokem jeho stojícího penisu. Justin taky zavzdychal a dravě mě políbil.
Za chvíli se rozešel nahoru. Otevřel jedny dveře a pak je hned zabouchl. Položil mě na postel. ,,Au" Vyhrkla jsem. ,,Co je?" Zeptal se nechápavě. Rukou jsem si z pod zad vytáhla Barbie panenku.
,,No teda Justine, co s tou Barbie tady po večerech asi děláš?" Zasmála jsem se. ,,Ha ha ha. Jazzy si zase hrála u mě v pokoji" protočil očima a panenku hodil na zem.
Zase jsem se mu přitiskla na rty a rychle jsme se líbali. Po chvíli se přesunul na můj krk, kde mě líbal, kousal a sál. ,,Hmm, teď jsem si tě označkoval" zabručel a já se uchechtla a znova ho políbila. Jeho rtů se asi nenabažím.
Zajel mi rukou pod záda a rozepl plavkovou podprsenku. Hned jsem si prsa přikryla rukama. ,,Vždyť jsem tě v tom autě viděl" usmál se. ,,Jo, ale..." ,,Žádný ale, máš nádherný prsa Soph" zašeptal a ruce mi dal pryč. Políbil mě na krku, na klíční kosti a pak jazykem jel níž a zastavil se na mém prsu. Zavzdychala jsem když mě jemně kousl do bradavky. Druhé prso mi zmáčkl a já zaklonila hlavu.
Rukou mi sundal dolní díl plavek a zajel mi k rozkroku. ,,Ty jsi tak hrozně mokrá, sakra" zavzdychal a přejel mi prstem po vchodě. Zakňučela jsem, protože jsem zase chtěla víc. Zajel mi dovnitř prstem a já nahlas zavzdychala. Najednou přidal i druhý prst a to mě už trochu zabolelo. ,,Bolí?" Šeptl když se mi podíval do očí. ,,Trochu" zamumlala jsem. ,,Jsi hrozně úzká. To bude problém" ,,Jaký problém?" ,,Sophie, problém to bude až do tebe budu chtít vniknout. Půjde to špatně a bude tě to hodně bolet" řekl a já polkla.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022