34

4K 155 48
                                    

Justin

Ráno jsem se probudil na zvláštní pocit. Pomalu jsem otevřel oči a viděl, že Sophie vedle mě neleží a to mě určitě probudilo. ,,Sophie?" zamumlal jsem a podíval se po místnosti. Kam zmizela? Doufám, že neodešla. Vždyť to by nemohla odejít bez rozloučení ne?

Posadil jsem se a protáhl se. Na to, že jsme spali na neroztaženém gauči tak se mi spalo dost dobře, ale to asi kvůli Sophie. Nakonec když jsme tu včera měli ten skvělý sex tak se nám nechtělo do postele a rovnou jsme zůstali tady v domácím kině. Natáhl jsem se pro boxerky a oblékl si je. Postavil jsem se a oblékl si i triko.

Prohrábl jsem si své rozcuchané vlasy a vyšel ven. Ulevilo se mi když jsem slyšel hudbu z kuchyně tak jsem se tam hned rozešel. Sophie stála u linky a něco krájela a přitom hýbala boky, protože ji hrála hudba z rádia. Usmál jsem se a chvíli ji pozoroval. No jo rozteskávačka, tančit umí a jak. Kéž by se mi teď takhle kroutila na rozkroku.

Potichu jsem se za ní rozešel a ona hned sebou cukla. ,,Bože Justine!" vyhrkla a chytila se za srdce. ,,Ahoj ty moje krásná tanečnice" usmál jsem se a chytil ji za boky. ,,Proč už jsi vzhůru?" zakňučela. ,,Co? Mám ještě spát?" zasmál jsem se. ,,Chtěla jsem nám udělat snídani do postele, teda v našem případě snídani na gauč" řekla se smíchem. ,,To nevadí, jsi moc hodná, ale vlastně za to můžeš ty" pokrčil jsem rameny a hladil ji po bocích. ,,Já?" ,,Jo ty, už jsi mě neobjímala a to se mi nelíbilo a probudilo mě to" řekl jsem. ,,Super" uchechtla se.

,,A co nám vaříš?" zeptal jsem se a začal ji dávat polibky na rameno a na krk. ,,Míchaná vajíčka chci udělat a teď dělám ovocný salát, máš tu hromadu ovoce, které zítra by už bylo schnilé" protočila očima. ,,Nerozptyluj mě!" vypískla když jsem ji jemně kousl do krku. ,,Jsem maličko nadrženej" zašeptal jsem ji do ucha. ,,To máš problém, teď dělám něco jiného" odstrčila mě od sebe a já si povzdechl a opřel se o linku.

,,Bože můj, tuhle miluju" usmála se a zesílila rádio. ,,Co koukáš?" otočila se na mě a já se usmál. ,,Jsi tak nádherná" vydechl jsem a chytil ji za ruku. Začala se pohybovat do rytmu a já s ní. Přitáhl jsem si ji k sobě, objal ji a spolu jsme se pomalu hýbali. ,,O tomhle jsem snila" řekla a usmála se mi do krku. ,,Jsem zatím dobrý přítel?" uchechtl jsem se. ,,Zatím ten nejlepší, ale ještě to nebylo ani 24 hodin takže si musíme počkat" zasmála se a dala mi pusu na krk.

Trochu jsem se od ní odtáhl, abych ji viděl do obličeje. ,,Miluju tě" šeptl jsem a ona mě pomalu políbila. ,,Taky tě miluju" vydechla a pak mě zase objala a naše pomalé pohupování do rytmu pokračovalo.

**********

,,Dobrou chuť" položila přede mě talíř s vajíčky a pak misku s ovocem. ,,Moc děkuji, vypadá to úžasně" usmál jsem se a hned se pustil do vajíček. ,,Taky dobrou chuť" řekl jsem s plnou pusou a ona se zasmála.

Po chvilce si povzdechla a položila příbor na talíř. ,,Co se stalo?" zvedl jsem obočí a dožvýkal jídlo. ,,Nic jenom jsem nervozní, protože budu muset jít zítra do školy. Mamka mi to včera říkala, že bych měla jít, protože poslední dobou jsem tam dlouho nebyla a tak" ,,A tobě tam někdo něco dělá, že se ti tam nechce?" Zeptal jsem se.

,,Ne to ne, ale lidi ví, že jsem chodila se Sebastianem a teď tam on nebude a já nevím jestli se už třeba ví, že je ve vězení. A jestli jo tak se mě na to lidi budou ptát a tak" povzdechla si. ,,Se prostě na ně vyser. Já tě tam kdyžtak zítra odvezu, co ty na to?" Pohladil jsem ji po ruce. 

,,Radši bych náš vztah zatím moc nezveřejňovala" ,,Proč? Se za mě stydíš?" Uchechtl jsem se. ,,Ne ale bojím se toho, co si budou myslet" kousla se do rtu. ,,Jasně, jsem nechutnej děvkař a tak to nebudou chápat" zamumlal jsem.

Not boy for you✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat