Sophie
,,Do hajzlu" zamumlal a odstoupil ode mě. ,,Justine" šeptla jsem. ,,Kurva!" Zařval a schoval si hlavu do dlaní. ,,Já ti to samozřejmě přeju" zavzlykal a já vykulila oči a hned si stoupla. ,,Zlato" zašeptala jsem.
,,Já ti to přeju Sophie, že jsi se dostala" pevně mě objal a já začala taky brečet. Ach jo, tohle je tak neskutečně těžký. ,,Ale jsme v háji" zašeptal a já mu dávala malé polibky na rameno a na krk. Miluju jeho vůni. Tak neskutečně moc.
,,Vždyť víš, co jsem tady teď rozjel. Teď už rozhodně nemůžu odtud v blízké době odjet" povzdechl si a já kývla a brečela mu do trička. ,,Je tak hrozně smutný, že jsme se tohle dozvěděli zrovna na naše výročí" uchechtla jsem se. ,,Bůh asi nechtěl, abychom ten rok spolu oslavovali" řekl a potichu se zasmál.
Je to tak, máme roční výročí. Sice až zítra, ale chceme si to udělat dnes, protože zítra jdu do školy. Výsledky měly přijít až za týden, ale poslali mi mail, že výsledky můžeme znát už teď. Měli jsme s Justinem v plánu naše výročí fakt oslavit, ale pak jsem mu dala přečíst ten mail a věděli jsme oba, že to musíme vědět. Ale asi jsme udělali chybu. Teď nebudeme myslet na nic jiného.
Jinak Justin a Shawn tady před necelým měsícem něco rozjeli. Dosavadní majitel dráhy se dostal do problémů s penězi a hrozilo, že se dráha zavře a zboří ji, protože se tam i hodně zadlužil. Ale to Justin nechtěl dopustit a se Shawnem dráhu koupili a teď jsou majitelé oni dva. Budovu, kde byl bar tak i tak zbořili a dělají tam novou budovu, kde bude moderní bar. Dráha zůstane v původním stavu jenom ještě předělají parkoviště. Stavba bude trvat tak tři měsíce, dráha je teď samozřejmě zavřená a budou mít slavnostní otevření. A pak by asi nebylo moc dobré, aby si Justin jen tak odjel. To chápu, ale hodně nám to zase všechno ztížilo.
,,Shawn je hlavně teď kvůli tomu, co se stalo pořád v háji a i po třech měsících. A potom bude s Emmou věčně takže já odtud nemůžu odjet. A popravdě se mi ani nechce stěhovat, ale to už jsme řešili" povzdechl si. ,,Já to vím" zamumlala jsem. ,,Kvůli Emmě bych tu hrozně ráda zůstala, ale prostě já se dostala na svůj vysněný obor" řekla jsem a se slzami v očích jsem se mu podívala do těch jeho. Pohladil mě po tváři a jemně mě políbil.
,,Jsi šikovná" šeptl a já se pousmála. Sedla jsem si na židli a dívala se na počítač, kde na mě svítilo PŘIJATA. Byla jsem z toho šťastná a zároveň i smutná. Najednou se ozvalo zaklepání a oba dva jsme se otočili ke francouzským dveřím. Stál tam Shawn s Emmou. ,,Sakra já zapomněl" zamumlal. ,,Co?" zvedla jsem obočí. ,,No jedeme se podívat na dráhu, jak se jim vede. Doprdele" zavrčel a rozešel se ke dveřím a otevřel jim.
,,Ahoj" oba dva objal a Emma se podívala na mě a vykulila oči. ,,Ty už víš výsledky" šeptla a já kývla. ,,Tak co?" zeptal se Shawn. ,,Dostala jsem se" řekla jsem. ,,Zlato to je úžasné, přeju ti to" vydechla a objala mě. ,,Musíš studovat i za mě" zasmála se. ,,Měla sis dávat pozor, oba dva" podívala jsem se na Shawna. ,,Slyším to z každé strany, každý den" protočil očima Shawn a já se uchechtla.
,,Jak se cítíš?" zeptala jsem se a sáhla si na její trochu vyboulené bříško. ,,Pořád zvláštně a to už to víme tři měsíce" řekla se smíchem. ,,Stejně je hustý, že vlastně budu pravá tetička. Předtím jsme si říkaly, že až budeme mít děti tak budeme tety pro to dítě, ale teď budu pravá teta, protože jsi s mým bratrem" zasmála jsem se. ,,Já jsem z toho hrozně šťastná" usmála se a já ji znova objala. Stejně ji obdivuji, já bych se s tím jen tak nesmířila být ve skoro dvaceti těhotná. Shawn z toho byl taky dobře na prášky. Ale mamka? Ta je nadšená asi jako jediná.
,,Co ty?" poplácal Justina po rameni a ten pokrčil rameny. ,,Půjdu se převléknout a pojedeme" zamumlal a odešel nahoru. ,,Ten je z toho v háji" řekl Shawn. ,,A myslíš si, že já ne?" rozhodila jsem rukama. ,,Nechci, abychom jsme se rozešli" zavzlykala jsem a Emma mě rychle objala. ,,Neboj, nerozejdete se" šeptla. ,,Když odjedu tak jo a já chci odjet, ale nechci ho ztratit. Chci ten obor studovat, chci mít vysokou školu" řekla jsem.
ČTEŠ
Not boy for you✔️
FanfictionNení to kluk pro ní, je to zakázané ovoce, ale jejich touha je přemůže a nic je nezastaví v tom být spolu. Story by: _IamAnett_ 2022