Oliver az, a legjobb fiúbarátom, igaz nagyon ritkán jött el látogatóba Seattlebe, de folyamatosan tartottuk a kapcsolatot interneten keresztül. Mellesleg, Ethan öccse. Szőke hullámos haja a nyakáig ér, barnára sült bőre miatt csak úgy ragyognak a hófehér fogai, amit most rám villant amint meglát, és egy percet nem öregedett. Amint kiszáll a kocsiból és idesétál hozzám, bunkó pasi módjára fütyölök egyet, mert marha helyes srác lett belőle, még a suliba is az volt, na de most. Tökéletesre kidolgozott izmai, szépen megmutatkoznak, nincs olyan lány a Földön, aki szerintem nemet mondana neki, ilyen kinézettel.
- Szia, szexi. – köszöntöm puszival, amire a karjába von és agyonpuszilgat.
- Te sem panaszkodhatsz Bébi. – mér fel férfiszemmel, ami gáz, de tökre zavarba hoz, mert tényleg annyira helyes pasi, a kisugárzásáról nem is beszélve.
- Nem tartasz velünk egy italra? Azt mondják elég jó a hely. – kacsint rám.
- Persze, hogy dicséri, mivel az övé a hely. –löki oldalba az egyik haverja. – Bent megvárunk. – hagynak minket kettesben.
- A tied? – kérdezem meglepődve.
- Tudod jól, imádom a tengerparti életérzést, meg amúgy is, rengeteget jártunk ide, szóval úgy döntöttem megveszem a helyet. Az alsó rész beülős kajáldás, a felső pedig, pénteken, szombaton szórakozóhelyként üzemel. – mondja lazán.
- Gratulálok hozzá!
- Gyerünk, igyunk meg valamit! – noszogat.
- Oli, kocsival vagyok, Ben meg otthon vár. – tiltakozom, amikor kedvem szerint itt maradnék, és éjszakába nyúlóan beszélgetnék vele, lerészegedve.
- Na és? Neked is kijár a szórakozás, szólsz neki, hogy maradsz, mert egy iszonyatosan kedves barátoddal futottál össze. A kocsin meg aztán ne múljon.– neveti el magát.
Beleegyezve, a helyig odasétálva, írok egy sms-t Bennek, hogy valószínűleg csak későn fogok hazaérni, ne várjon meg. A régi éttermet teljesen modernizálta Oliver, az egész tiszta üveg, a kajálós résznél kiülős terasz is van, nyilván az emeletre vezet fel, ahol már javában megy a buli, a tánctér elég zsúfolt a fiataloktól, a Dj teljes beleéléssel pörgeti a zenéket, az italpultnál rögtön ránk szegeződik a figyelem és a pultos máris a mi italrendelésünkre kíváncsi, a vendégekét mellőzve. Koktéllal a kezembe, húz maga után Oliver, egy olyan helyre, ahol rajtunk kivűl senki más nincsen. Ez már a szabad ég alatt van, rájöttem, a tetőre hozott, ami teljesen bevan rendezve, gondolom itt inkább a haverjaival szokott lógni, privát bulikat tartva, mert ide is teljesen felhallatszik a zene. Egymással szemben leülünk, először csendben üldögélünk inkább, mert egyikünk se tudja, milyen témát hozzon fel, feszegessen.
- Hallottam egy menő klinikán kaptál pszichiáteri állást, mellesleg, Savannah a kolléganőd lesz és mindennap találkoztok majd. Mi lesz ott! – kapja el a nevetés, még a gondolatától is.
- Jó lesz újra vele, másrészt, nem egy állami kórházba leszek, ahol majd megszakadtam a sok munkától, mert egyedüli pszichiáter voltam. És te mit dolgozol úgy különösebben?
- Majd hallgathatod az esküvőjük részleteit, nekem már kijutott belőle, és jól leszívta az agyamat. Állandóan itt vagyok a tengerparton, szörföt oktatok gyerekeknek, mellette van egy kisebb szörfboltom, meg ugye ez a szórakozóhelyem, éttermem egyben. Néha a bátyámnak is besegítek, amikor megkér rá. Nem unatkozok.
Próbálom elhessegetni a gondolatát annak, hogy rákérdezzek, mi van Ethannel, pedig a nyelvemen van.
- Akkor gondolom, most annyira nem fér bele a csajozás az életedbe.
YOU ARE READING
𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮
RomanceA fiatal, naiv, összetört szívű Zoja Landers hat éve elhagyta az otthonát, San Diegot,és akkor ott megfogadta, hogy többet nem tér vissza. Közben lediplomázott, újra rátalált a szerelem, állást kapott, lezárta a múltját. Ám a sors mégiscsak közbeszó...