Nem tudom mi üt belém, megpakolt utazótáskával a kezemben nyomulok le, viszont még a bejárati ajtóig se jutok el, mert Ethan tornyosul fölém, ideges tekintettel lenézve rám.
- Hová készülsz? – von kérdőre, összefont karokkal maga előtt.
- Nem akarok ma itt aludni, megbántottál, te is leszoktál lépni, ha kiakarod szellőztetni a fejedet, most én is elmegyek. – válaszolom megbántottan, de titokban annyira szeretném, ha nem akarna elengedni, marasztalna, és bocsánatot kérne.
- Mégis hova mennél? – kérdezi undokul.
- Szállodába. – felelem, amire elkezd nevetni.
- Zoja, te nem mész innen sehová sem, kurva gyorsan verjed is ki abból az okos kis fejecskédből! – mondja higgadt hangnemben, parázsló tekintettel.
- És ha azt mondom, hogy nem érdekel a véleményed, akkor is lelépek? – mondom összehúzott szemekkel, amikből most utálat árad.
- Akkor úgy néz ki, nem ismersz! Nem foglak elengedni, többet nem, mivel kurvára odavagyok érted, és minden férfit kinyírnék, aki csak rád mer nézni, vagy a közeledben van, ez még a drágalátós öcsémre is vonatkozik. Az pedig végképp megőrjít, kihoz a sodromból, hogy még kibaszottul flörtölsz is a jelenlétemben, mintha nem tudnád, hogy ettől kurvára bepöccenek. Most pedig úgy megfoglak baszni, hogy beleőrülsz! – közli teljesen nyugodtan, rezgéstelen arccal.
Nem mozdulok, egy tapodtat sem, elhatározom, nem adom magam egykönnyen, akármennyire is felizgatott a kijelentéseivel, nem fogom neki megadni azt az örömet, hogy egyből ugrok. Az utazómat kiveszi a kezemből, keresztbe akasztja magán, vár, a szája sarkában megbújó mosollyal.
- Jössz, vagy magam vigyelek fel? – kérdezi unottan, beképzelten.
Nem válaszolok, csak tovább nézek vele farkasszemet. Erre simán az ölébe kap, mintha egy könnyű valami lennék, olyan könnyedén cipel fel a hálószobába. Ahol hanyatt ledob az ágyra, a táska puffan a földön, a drága cipőimet elhajítja, feltűri az amúgy is rövid szoknyámat, elkezdi csókolgatni a combom belsejét, egyre feljebb haladva, az intim részemet egyenesen falja, én meg sóhajtozva, a hajába kapaszkodva élvezem ezt a negédes pillanatot. Belém dugja két ujját grátiszba, amitől az orgazmus hullámokba tör rám. Kaján vigyorral felém kerekedik, belecsókol a számba, érezve az ízemet. Négykézlábra pördít, a farkát a nedves puncimhoz dörzsölgeti, majd erősen belém löki magát, mélyrehatóan, keményen dug, már fáj, mégis gyönyörteljes érzés. A hajamnál fogva hátrarántja a fejemet, fájdalmasan beleharap a nyakamba, amit utána elkezd szívogatni, közben folyamatosan pumpál.
- Az enyém vagy, csakis az enyém! Én, kefélhetlek kedvemre, amikor csak akarlak. Felfogtad? – lihegi a nyakamba.
- Igen Ethan, csakis a tiedé vagyok, a te farkadat akarom érezni mindig magamban! – nyöszörgöm a vadsága miatt, mert semmi érzékenység nincsen most a kettőnk szeretkezésében, ami most totálisan kibaszott vad szexnek mondható el.
A szavaimtól teljesen felajzott lesz, még jobban felkapcsol a tempóján, amire azt hittem már nincsen tovább, mégis tudja fokozni. Hörögve, a csípőmbe marva, belém élvez. Átfordul a saját maga felére, a mellkasa gyorsan emelkedik fel-alá, a kezét beletemeti az arcába, elrejtve a tekintetét. A hátamon feküdve, levegővel küszködve, várom, hogy megszólaljon vagy csináljon valamit, mert én nem fogok kezdeményezni. Elfordulok, azon hezitálok, hogy elvonulok a fürdőbe, de hallom a mocorgásából, hogy éppen vetkőzik, rám mászva, engem is levetkőztet. Aztán mellém dől, magához húzva, hogy a meztelen testünk teljesen összeérjen. Elkezdi simogatni az arcomat, apró puszikkal behintve, jól esik ez a szerelmes, érzékeny oldala, szeretek így elaludni, főleg most, amilyen kimerült, használt, álmos vagyok.
YOU ARE READING
𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮
RomanceA fiatal, naiv, összetört szívű Zoja Landers hat éve elhagyta az otthonát, San Diegot,és akkor ott megfogadta, hogy többet nem tér vissza. Közben lediplomázott, újra rátalált a szerelem, állást kapott, lezárta a múltját. Ám a sors mégiscsak közbeszó...