Huszadik

2.5K 64 0
                                    

Fáradtan, elég sok cuccal kopogtatok be a lányokhoz a szálloda különleges lakosztályba. Savannah bizony kijelentette, hogy két napot a luxus lakosztályba fog eltölteni, a mielőtt férjhez menne napon, aztán a nászéjszakát élete szerelmével. Nekünk, lányoknak simán megfelel a sima szoba egy emelettel lejjebb.

-         Végre. – szorítja ki belőlem a szuszt az erős ölelésével.

-         Én is szeretlek Savannah. – nevetem el magam.

-         Mindannyian segítünk levinni, kipakolni a cuccaidat a szobátokba, utána pedig kezdetét veszi az extra lazulós lánybúcsú. – csap a tenyerébe, letörölhetetlen vigyorral az arcán.

Amikor felakasztom a gyönyörűséges ruhámat, félve rápillantok a barátnőmre, aki azonnal odalép közelebbről megnézni.

-         Azt nevezem, nagyon szép ruhát választottál. – simít végig az anyagán.

-         Ha zavar nem fogom felvenni. – mondom komolyan.

-         Irigylésre méltó leszel benne, az tuti biztos. De ilyen meg se merjen fordulni a fejedben, hogy nem fogod viselni. Különben is, én mondtam, bármilyen lehet a ruha, csak a bézs színhez ragaszkodok.

Teljesen megnyugszok erre a kijelentésére, pedig féltem, hogy esetleg kiakad. A ruhánkat fürdőruhára cseréljük, a wellness részlegen elnyúlva a masszőrágyon, élvezzük a masszírozást, nyomkodást. Utána jakuzzizni megyünk, finom pezsgőt kortyolgatva, mindenféle sztorit felhozunk, amin nem győzünk röhögni, az alsó részleg tőlünk zeng, néhány vendég, aki pihenni jött, ferde szemmel néz ránk, persze mit sem törődve velük, továbbhangoskodunk. Savannah telefonjára üzenet érkezik, amin a fiúk teljesen kiöltözve, totálisan fekete öltönyruhában feszítenek a képen Ethan szórakozóhelyén. Oliver küldte azzal, hogy nyugodjon meg, nem lesznek ribancok, csak is ők vannak faszik egy külön részen. 

-         Csajok, mit szólnátok, ha kicsit kirúgnánk a hámból? Még előttünk van az egész este, éjszaka. Kicsit meglephetnénk a fiúinkat táncosnők helyett. – dobja be az ötletét Savannah.

-         Én benne vagyok. – koccintja össze a poharát Elena Ann poharával.

Ördögien elmosolyodva én is belemegyek.

-         Vegyük ribancosra a figurát, had örüljenek meg tőlünk a pasijaink. – mondja tovább Ann. – Sőt, arra gondoltam, lebeszélem Olival, hogy készítsen elő zenét, a fiúk üljenek, mi meg a semmiből felpattanunk eléjük az asztalra, és elkezdünk a rudakon táncolni. – meséli elszántan az ötletét.

-         Te eléggé be lehetsz nyomva, de egyébként remek ötlet.  – emeli a poharát Ava. – Szerintem a fiúk totálisan odalesznek, főleg ha a tánc után egyből lelépünk, otthagyva az elérhetőségünket.

-         Szerintem Ethan téged még ott megcsinál az irodájába, simán kinézem belőle. – mondja komolyan Elena.

-         Szegény Olit fogom sajnálni, hiszen neki nincsen senkije, viszont köztudottan odavan érted, az első egyetemi napod óta. Lehetne ebből akár egy hármas felállás is, te pedig tutira élveznéd, ahogy a két Hale tesó a csúcsra röpít. – hozza fel a tabu témát Ann.

-         Ethan megölné, ha egy ujjal is hozzámérne, sőt engem is, hogy elképzeltem az egészet, ahogy együtt szexelünk.

-         De benne lennél? – tér rá a lényegre Elena.

-         Hajj, igen. De ne értsetek félre, szerelmes vagyok Ethanbe, viszont Oli is tetszik, ez a felállás szerintem meg nem működne. Meg hogy venné ki magát? Szerelmesek belém mindketten, Olinak megmondtam, hogy semmi nem lehet köztünk, múltkor ez miatt balhéztunk össze a bátyjával. Most meg közöljem, hogy azt akarom, hogy mindketten dugjatok meg?

𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮Where stories live. Discover now