Éjszakába nyúlóan kint maradtunk a csajokkal iszogatni, talán túl is lőttem a célon, nem tudom, mert éppen Ethan bungalójának az ajtaja előtt állok kopogtatva, kiabálva a nevét. Nem jön válasz. Amikor már feladnám a várakozást, valaki hátulról átölel csurom vizes testtel.- Nocsak, milyen szép kis meglepetés így éjszakára. – fogja félre a hajamat, belecsókolva a nyakamba. – Éppen úsztam, amikor láttam, hogy jössz vissza a bungalókhoz, azt hittem a sajátodba mész, aztán észrevettem, hogy az enyém előtt álldogálsz, kiabálva a nevemet. Mit szeretnél Szerelem? – fordít magával szemben, az arcomat a kezébe veszi és feldönti, hogy egyenesen a szemébe nézzek.
- Lehet badarság, de Ethan, veled akarok aludni! – jelentem ki, kiskutyatekintettel felnézve rá.
- Régen mindig így néztél rám, amikor nagyon szerettél volna valamit, amiben én annyira nem voltam biztos. Figyelj, részeg vagy, holnapra talán megfogod bánni...- folytatná a valóságot, ami lehet tényleg így lesz másnapra, de a mutatóujjamat az ajkára teszem, csendre intve.
Az ajtaját kinyitja, és maga elé tessékel, felkapcsolja a villanyt, én pedig automatikusan körbejártatom a szemeimet mindenen, ugyanúgy van berendezve az ő lakrésze is, mint az enyém. A fekete bőröndje, nyitva hever az ágy előtt, amiben gondosan összevannak hajtogatva a ruhái, ő is rászegezi a szemét, kivesz belőle egy bő fekete pólót és odaadja nekem.
- Gondolom, nem ebben a csini ruhában akarsz aludni, másrészt, nem hinném, hogy félmeztelenül, ami nagy kár.– mondja lemondóan.
- Elmennék a fürdőbe átöltözni.
- Kár szégyenlősködnöd, hiszen már jól ismerem minden porcikádat, láttalak milliószor meztelenül. – kacsint rám, én meg teljesen zavarba jövök, mert sorozatosan bevillannak az erotikus együttléteink.
Mintha tesztelni akarnám, hogy mit vált ki belőle a pőreségem, lassan elkezdem levenni a ruhámat, egy pillanatra se elszakadva a tekintetétől, a fekete csipkés melltartómat a lábai elé dobom, ő pedig le sem tudja venni a szemeit a melleimről. Csipkés fekete tangában, magas sarkú szandálba, ékszerekkel magamon, állodgállok előtte kiszolgáltatottan, egy pillanatra se gondolva a múltbeli, jelenlegi életemre, csak is a pillanatban élek. Elsötétült tekintettel közel jön hozzám, a kezével megragadja a nyakamat és a szájával súrolja az enyémet, de nem csókol meg, hanem szenvedve elhajol tőlem, pedig mindennél jobban vágyok a csókjára.
- Ne. Provokálj. – nyomatékosít minden szót felbőszülten.
- Miért ne? – kérdezek vissza szemtelenül, pedig tudom, kifog akadni.
- Mert lefogom szarni az elveimet és a becsületedet, részegségedet, ez pedig azt jelenti, hogy keményen megfoglak dugni, de úgy, mint még soha. Most elmegyek zuhanyozni, amire visszaérek, legyen rajtad ruha! – adja utasításba.
Az alsó részem ettől a kijelentésétől teljesen lázba jön, régen éreztem már, hogy ennyire vágynék a testiségre. Ethan elég ha rám néz, és már robbanok is, tökmindegy ha idegesen, kedvesen, mérgesen, vagy még sorolhatnám a jelzőket, én akkor is, bármikor készen tudnék rá állni. Egyedül hagyva, leveszem a szandálomat, leaggatom magamról az ékszereimet és belebújok a nekem majdnem térdig érő felsőjébe, a sminkemet már nincsen erőm lemosni, ezért befekszek az ágyba és álomra hajtom a fejemet. Már majdnem elaludnék, amikor megérzem mellettem a matrac benyomódását. Ethannek most háttal fekszek, ő pedig a mámorító illatával, hideg testével, teljesen idebújik hozzám, átkarol az egyik karjával, én meg automatikusan neki tolom a fenekemet, hogy még közelebb érezhessem magamhoz.
YOU ARE READING
𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮
RomanceA fiatal, naiv, összetört szívű Zoja Landers hat éve elhagyta az otthonát, San Diegot,és akkor ott megfogadta, hogy többet nem tér vissza. Közben lediplomázott, újra rátalált a szerelem, állást kapott, lezárta a múltját. Ám a sors mégiscsak közbeszó...