Tizenegyedik

2.8K 85 0
                                    




Olyan mintha az agyam leragadt volna egy helyen, és onnan nem akarna továbblépni, a betegeim tuti nem normálisnak nyilvánítottak, amikor csak a semmibe meredtem előre, miközben mesélték a személyes dolgaikat, én meg néha azt sem tudtam most miről van szó. A végén nem győztem elnézésüket kérni, amiért a saját magam problémáját elhoztam magammal, és nem hagytam kint az autóban megrohadni, lesül a pofámról a bőr. Ilyen soha többet nem fordulhat elő! Idegesen vágtatok az egy saroknyira lévő étterembe, Savannah természetesen előre ment azzal a szöveggel, hogy muszáj legurítania már egy kávét, és akkor, már ha ott van, lefoglal egy jó asztalt. Látszik, hogy ebédidő van, a kis étterem belseje roskadozik az emberektől, van, aki elvitelre vár, de sokan inkább itt fogyasztják el, ez a kajálda mindenhez közel van, nem csoda, ha ennyien vannak itt. Savannah az ablak mellett üldögél, éppen a telefonját nyomkodja, a táskám asztalra dobására kapja csak fel a fejét.

-         Jézus, hülye vagy? Tökre megijedtem! – vágja a fejemhez, a szívére kapva a kezét. – Rossz napod van? Csak mert minden az arcodra van írva.

-         Igen, elég szar napom van. Annyira lefoglalja az agyamat egy dolog, hogy még a betegeimre se tudtam koncentrálni, tiszta égő volt, nem tudom, most mit gondolhatnak rólam. Vér ciki. – temetem az arcomat a tenyerembe.

Miután megrendeljük az ebédünket, rögvest belekezdek a mesélésbe. Ann arcáról teljes döbbenet tükröződik, mint aki nem akarja elhinni a hallottakat.

-         Eddig is tudtam, hogy Ethan furcsa, na de ennyire? A hasonmásodat karolta fel, dugta, stb., az egészben még is a véleményem szerint az a legdurvább, hogy sokszor téged képzelt oda és még a nevedet is mondogatta szex közben, mintha veled csinálta volna, a lány pedig tűrte. Ki az a beteg, aki hagyja, hogy más néven szólítsák amikor szexelnek, ha persze nem szerepjáték. De gondolom nem az volt. Huhh, nekem ez durva, morbid. – akad ki teljesen.

-         Nekem mondod, egyszerűen nem tudok dűlőre jutni. Az egyik felem kivan, a másik meg azt mondja, hogy nincsen jogom elítélni, mivel más férfivel voltam akkor, meg aztán a lány is elárulta, hogy Ethan mindenkiben engem keresett, tehát tisztában van vele, hogy a férfi, akiért rajong, neki foglalt a szíve. Azért Ethannek se volt könnyű túltennie magát a szakításon, még csak főleg neki, szörnyű, belesajdul a szívem, amikor elképzelem az egészet.

-         Szenvedett, és az nem kifejezés! De én esküszöm nem tudtam erről a zsarolásról, sőt tényleg erről a nőről sem, jól eltitkolta. Amúgy most mit akarsz kezdeni? Muszáj tisztáznod a dolgokat szerintem, különben felemészt. De a leglényegesebb, hogy Ethan szeret, imád, meghalna érted, és még több száz dolgot felsorolnék, de nem fogok. Elengeded ezt a dolgot, vagy utána jársz, és aztán lezárod? Isten ments, hogy befolyásoljalak, de pontosan tudom, mit fogsz tenni, utánajársz.

-         Eltaláltad! Megkeresem ezt a lányt.

Nem akarok senkit se bajba keverni az információ kiadással, szerencsémre, Ethan maga kottyintotta el, hogy a lány állatorvosnak tanult. Egyszerűen beírom a keresőbe, a lány keresztnevét, foglalkozását, és bumm, ki is adja az innen fél órányira lévő állatkórházat, a keresett személy vezetéknevével. Mint egy megszállott, idióta, azonnal rákeresek Facebookon. Dr. Zejna Way néven van fent, természetesen a profilképén fehér köpenyben, fekete keretes szemüvegben, a kezében két kiskutyával boldognak tűnve mosolyog a kamerába. A képei nyolcvan százaléka állatos, a többi vagy sima szelfi magáról, vagy tájkép, aztán szembetűnik egyetlenegy, ahol fekete estélyit visel, az arcát teljesen megváltoztató smink van, a haja felvan tűzve és szerelmesen egy tetovált karhoz bújik oda. Kétségtelenül Ethan karja az, megismerem a tetkóit, a kép különben is több éves. Szóval másoknak is mutogatta, eseményekre vitte el magával. Megrázóm a fejemet, kilépek az alkalmazásból, és a táskám mélyére süllyesztem a telefonomat. 

𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮Where stories live. Discover now