- Most kurvára feldühítettél, ugye tudod? – indul meg felém határozott, kimért léptekkel.
Időm sincsen elfutni, meg hova is menekülhetnék, amikor mellette áll két felfegyverzett embere, meg úgy a ház körül vagy húsz, ha nem több. A kezemből kikapja a telefont, a hajamba belemarkol a tarkóm felett és erősen levág a kanapéra, a telefonjával suhint le, amire erős fájdalom keletkezik az arccsontomban. Megint megütne, de a kezemet felteszem védekezésképpen, azonban annál fogva ránt le a földre, több rúgást mérve a hasamba, amikor gyomorszájon talál, hirtelen nem kapok levegőt, próbálok felülni, lélegezni, de nem megy. Azt érzem, megfulladok. Szenvedve vergődök a szőnyegen, próbálom magamat nyugtatni és levegőhöz jutni, amikor sikerül, feltápászkodok a kanapéra, ahol legnagyobb meglepetésemre, Sorensen videó hívásba odamutatja nekem Ethant, de csak egy pillanatra.
- Most láttad utoljára a barátnődet Hale! Mielőtt azonban megválok tőle, jól megdugom, és ez ellen te semmit sem tehetsz! Ha valami csoda folytán újra együtt lennétek, azzal a tudattal kell majd vele élned, hogy megjelölte az ellenséged, bejárta minden egyes négyzet-centiméterét a testének. Utána nem tudom, majd hogy érsz hozzá, de biztos nem úgy, ahogyan előtte.– jelenti ki, hencegve.
- Engedd el, ne őt büntesd az ellenem irányuló utálatod miatt, ő semmiről sem tehet! – próbál higgadt maradni, hallom a hangján, azt gondolja ezzel sikerül eltántorítania a tervétől.
- Jaj, Ethan, neked ezzel ártom a legtöbbet, ha őt bántom és nem téged. Megmondta apád, ne legyél szerelmes, ne kötődj senkihez, mert ez ellenségeid javára válik, sebezhető, fenyegethető leszel. Tessék, most itt van, amit az apád hajtogatott! Életed értelme a kezeim között van, és ő bűnhődik meg minden dologért, amit elkövettél ellenem, ő fogja meginni a levét. Emlékezz vissza egyből a Cressidás ügyre...
A túlsó vonal végéről nem jön egy hangfoszlány sem, Sorensen belemosolyog a kamerába, és a semmiből lekever egy pofont, ezzel elköszönve Ethantől.
- Hol is tartottunk? – játssza az elmélkedőt. – Ja, tudom. Kifelé, nekem most egy nagyon fontos elintéznivalóm van! – parancsolja az embereinek betegesen vigyorogva.
A kanapéra felhúz, rám mászik, a kezeivel vándorútra indul, a melleimtől, le egészen a bugyimig, amire elkezdek gyorsan fészkelődni, megpróbálva ledönteni magamról. De nem mozdul, erősen szorítja magát a combjaival a lábaimba.
- A kurva életbe már, higgadjál le, ezzel csak saját magadnak nehezíted meg a dolgokat. – fogja le erősen a kezeimet a fejem fölé.
Rángatom, ahogyan csak bírom, az egyiket sikerül kiszabadítanom és azzal a lendülettel próbálok benne kárt tenni, de kihárítja az ütésemet. Feldúltan, kidülledt orrlyukkal, az arcomba vág, kétszer is, a vér fémes ízét megérzem a számban, a fájdalom ellenére nem adom fel, szinte alig érzem, annyira dübörög bennem az adrenalin a menekülés miatt. A háta mögül előkap egy kisebb kést, amit a torkomnak szegez, erre a reakciójára hevesen kezd el emelkedni, süllyedni a mellkasom.
- Ha még egyszer meggondolatlanul cselekszel, ellenkedsz, a vevő vérben úszva fog átvenni, és lefogom szarni.
A késével egyre jobban közeledik felém, félelmemben becsukom a szemeimet, hirtelen egy kellemetlen érzés kúszik végig a nyakamon, odanyúlva érzékelem, hogy megsebzett, mert vérzik a bőröm.
- Egy kis örök szuvenír, csak, hogy mindig eszedbe jussak, amikor belenézel a tükörbe. – simítja meg az arcomat az eszközével.
A felső nyakát kinyújtja, elkezdve szétvágni a késsel, aztán elhajítja, a felsőt letépi rólam, folytatva erőszakosan a bugyival, legvégére hagyva a melltartót. Éhes, elsötétült szemekkel vizslatja a fedetlen testemet.
YOU ARE READING
𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮
RomanceA fiatal, naiv, összetört szívű Zoja Landers hat éve elhagyta az otthonát, San Diegot,és akkor ott megfogadta, hogy többet nem tér vissza. Közben lediplomázott, újra rátalált a szerelem, állást kapott, lezárta a múltját. Ám a sors mégiscsak közbeszó...