Kapitola 27

2.7K 128 25
                                    

Baylee

"Baylee!" vyjekla Cristina a já sebou polekaně cukla a otočila se čelem k ní. Ležela rozvalená na mé posteli, zatímco já seděla na židli u svého psacího stolu.

"Ano?"

"Země volá Baylee, vnímej aspoň chvíli," zasmála se a já cítila, jak mi rudnou tváře. Od toho večera, kdy mi Ben řekl, že chce abych byla jen jeho, uběhly tři dny a já se po celou dobu nedokázala soustředit na nic jiného. Stejně jak jeho slova, se mi hlavou stále dokola promítala i celá ta noc. Jeho polibky, které mi věnoval, jeho majetnické doteky po celém mém těle, kterými mi dokazoval vážnost svých slov. Jak se ke mně celou noc tiskl a mazlil se se mnou. Jeho chování nebylo nic nezvyklého, ale tu noc, po těch slovech, to skrývalo mnohem hlubší význam a pokaždé, co jsem si na to vzpomněla, se mi prudce rozbušilo srdce a mým tělem proplouvalo příjemné mravenčení.

"Promiň, co jsi říkala?"

"Že mám hlad, nezajdeme si pro něco dolů?" zeptala se pobaveně a já jen krátce přikývla. Vydaly jsme se teda z mého pokoje a seběhly po schodech dolů do kuchyně.

"Co by sis dala?" vydechla jsem s hlavou v ledničce.

"Cokoli," zamručela. Vytáhla jsem proto z ledničky lasagne a ukázala jí je, rozzářily se jí oči a začala nadšeně přikyvovat, čemuž jsem se musela zasmát. Nikdy jsem nechápala její neochvějnou radost z obyčejného jídla. Nijak jsem se k tomu ale nevyjadřovala a zapla troubou, aby se rozehřála.

"Ahoj." Ozvala se Cristina najednou a trhaně se nadechla, a já se na ní nechápavě otočila, poté se můj pohled stočil k Benovi, který vcházel do kuchyně.

"Čau," pozdravil jí nazpět trochu udýchaně, ale pohled věnoval mně, usmíval se na mě a já od něj nedokázala odtrhnout pohled. Měl jen volnější kraťasy a po vypracované hrudi mu stékal pot - což vysvětlovalo zasněný pohled Cristiny. Musela jsem nad ní protočit, s pobaveným úsměvem, očima a opět jsem svůj pohled vrátila k němu. Obešel mě, ale i přesto, že mezi kuchyňským ostrůvkem a linkou bylo místa dost, aby kolem mě prošel, obešel mě tak, aby se jeho hruď dotkla té mé. Na sucho jsem polkla a sledovala, jak otevřel lednici, přičemž se mi vyskytl pohled na jeho záda. Ach bože.

"Jak se máš?" zeptala se Cristina a stále se na něj zasněně koukala. Musela jsem začít kašlat, abych zabránila smíchu, který se z mého hrdla dral na povrch. Nevím, kdy tahle změna nastala, ale už jsem se netrápila myšlenkou, že s ním jiné holky flirtují a jsou z něj hotové, spíš naopak, pobavilo mě to. Naprosto jsem to chápala, ani Cristina vůči jeho charismatu nebyla odolná, i přesto, že o něm nepřemýšlela jinak, než jako o mém spolubydlícím, se kterým mě stále chtěla dát dohromady, když se před ní objevil bez trička, nedokázala se ovládat. Benjamin se na mě pobaveně podíval, zatímco já stále falešně kašlala a napil se z láhve vody, kterou si vytáhl z lednice, poté se podíval na Cristinu.

"Dobře, co ty?" usmál se na ní, podívala jsem se na ní a viděla, jak se trhaně nadechla a kousla se do rtu, přičemž jsem ji napodobila, ale z jiného důvodu, než ona - abych zabránila smíchu. Rychle jsem se otočila zpět k troubě a vložila do ní lasagne.

"Jo, jo, dobře," vykoktala. A já se na ní ohromeně podívala. Cristina koktala! Tahle sebevědomá holka, která dostala vždy, co chtěla a byla si sama sebou tak jistá během flirtování s klukem, se zakoktala!

"Cristino!" vyjekla jsem a už svůj smích neodokázala zadržet. Naštvaně se na mě podívala.

"Hele, ty na to možná zvyklá jsi, že se ti doma procházejí polonahý chlapi, ale já ne!" sykla na mě.

Hold Me, PleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat