"Fakt nemáš nic lepšího?" zamumlala Cristina s plnou pusou brambůrků. Hlasitě jsem si povzdechla a zavrtěla hlavou.
"Už se mě na to ptáš, tak po třetí," protočila jsem očima a znovu se prohlédla v zrcadle. "Navíc nechápu, proč na tom teď tak záleží, je to jen basketbalový zápas a takhle se oblékám vždycky."
"No právě," ušklíbla se a ja se zamračila.
"Nech si to, dneska na ty tvoje narážky nemám náladu."
"Zvykej si, zlato, lepší už to nebude," uculila se blondýnka ležící na mé posteli, načež jsem musela znovu protočit očima.
"Proč já se s tebou vlastně bavím? Co je na tom vlastně tak špatného? Jsou to normální rifle a triko," vyjekla jsem a prohrábla si vlasy.
"A to je ono! Rifle a triko! Měla bys nosit lepší oblečení, trochu se ukázat."
"Ale já taková nejsem! Kdy už to pochopíš?! Nemám potřebu ze sebe dělat děvku a chodit polonahá."
"Tím chceš říct, že já jsem děvka? A vůbec, nemluvím o tom, že máš chodit oblékaná jak děvka. Ale hezky se oblékat snad můžeš, nějaký croptop, sukně, kratší kraťáse. Nosí to tak každá holka a nikdo si o ní nemyslí, že je děvka. Navíc ty máš na to postavu, kluci by se na tebe hned lepili, jak včely na med."
"Už jsi jak Benjamin," zavrčela jsem.
"Tak aspoň vidíš, že nejsem jediná, která si to myslí a že je to pravda!" uculila se a znovu si nacpala do pusy brambůrky, jen jsem protočila očima a znovu se prohlédla v zrcadle.
"Tady jsi!" ozvalo se ode dveří a následně do pokoje vešel Benjamin s nějakou taškou.
"Co potřebuješ?"
"Tohle si obleč," rozkázal, hodil mi tašku a přesměroval pohled na Cristinu. "A co je tohle za slečnu?" uculil se.
"Moje kamarádka Cristina."
"Moc mě těší, Cristino," mrkl na ní a znovu se podíval na mě. "No tak dělej, běž si to vyzkoušet."
"Co to je?"
"Oblečení, představ si. Tak dělej!" Hlasitě jsem zavrčela a vydala se do koupelny. Vytáhla jsem ono oblečení s tašky a převlékla se do něj. Byl to nějaký bílý croptop s trochu větším výstřihem a černé skiny s dírami na kolenou.
"No to snad nemyslíš vážně," povzdechla jsem si frustrovaně a vyšla z koupelny, vracejíc se zpět do pokoje.
"No vidíš, já říkala, že ti to bude slušet!" vyjekla hned Cristina, když si mě všimla, díky čemuž se na mě otočil i Benjamin a sjel mě pohledem od hlavy až k patě.
"Vybral jsem dobře," uculil se spokojeně, čímž mě přinutil se začít červenat.
"Vypadám jak šlapka," zakňučela jsem, když jsem se znovu prohlédla v zrcadle.
"Nevypadáš, prosím tě, to se teď normálně nosí," odfrkla si Cristina.
"Jsi sexy," zachraptěl Benjamin, stále si mě prohlížejíc a kousajíc se do rtu. Hlasitě jsem vydechla a znovu se na ně podívala.
"Teď ještě uděláme něco s tvými vlasy, trochu make-upu a-"
"Ne, make-up žádnej," skočil jí do řeči Benjamin a znovu si mě sjel pohledem, přičemž si jazykem přejel po horním rtu. "Takhle je to akorát." Znovu se mi podíval do očí a uculil se, což zavinilo dva roztomilé ďolíčky na jeho tváři.
"No, dobře, ale vlasy jí udělám!" sykla nekompromisně Cristina, načež Benjamin protočil očima, což mě přinutilo k úsměvu, "Tak sedej," kývla hlavou k židli a já se poslušně posadila, načež mi Cristina začala upravovat vlasy.
ČTEŠ
Hold Me, Please
RomanceVždy jsem si představovala svého vysněného přítele, jako starostlivého, milého, ohleduplného... Zkrátka jako dokonalého prince z pohádky, který přijede na bílém koni a budeme spolu šťastní, až do konce života. Jenže potom se objevil on. Arogantní, p...