3 | sütyenini odamda unutmuşsun

6.5K 387 363
                                    

İyi Okumalar ✨  | Sütyen 👀

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum sevgili okurlarım ♡

★  ⭐  ★

Kim Seoha'nın Gözünden ;

Tın!

Tın!

Tın!


Gözlerimi hızla açtığımda çok geçmeden geri kapatmıştım. Bulanık görüşüm yavaşça düzeldiğinde birkaç saniye etrafı süzdüm ekşittiğim yüzüm ile. Görüş açımı kapatan kahverengi saçlarımı elimle ittirerek olup biteni algılamaya çalıştım. Odamdaydım. Yüzümü sıvazlayarak birkaç saniye tavanı izlemeye devam ettim. Başımdaki keskin bir ağrı yüzünden gözlerimi açık tutamıyordum bile. En son partideydim değil mi ?

Zihnimde kalan birkaç parça hatıra adete şerit gibi akıp geçmişti gözlerimin önünden. Beni eve kim getirmişti bilmiyordum ama Jisung oluğunu tahmin ediyordum. Chris ve Alice'in işleri vardı, onlar olamazdı. Oflayarak yerimde doğrulmaya çalıştım. Bir süre daha partilemeyecektim anlaşılan.

Başım zonkluyor ve gözlerim tekrar kapanmak için can atıyordu. Göz ucu ile komidinimdeki saate baktığımda daha çok erken olduğunu fark ettim. Hemen ardından gözlerim yanıp sönen telefonuma kaydı. Bu saatte bu bildirimlerin sahibi kimdi çok merak ediyordum.

Uzanıp telefonumu elime alıp bildirimin üstüne tıkladım.

skzsminhoL
sütyenini odamda unutmuşsun

skzsminhoL
pembe renginin üzerindeki papatlayalar çok seksi, çok hoşuma gitti.

Ha?

Gözlerim büyürken ağzım sanki yırtılmak istercesine açıldı. Elimdeki telefonu yatağın ucuna fırlatarak yattığım yerden doğruldum aceleyle. Hızla çıplak ayaklarımı yataktan indirip sendeleyerek ayaklandım. Sağ elim gergince saçlarımı geriye tararken ben hala şok ile yatağın ucuna fırlattığım telefona bakıyordum.

BEN.

DÜN GECE.

NE BOK YEDİM ?!

"Siktir git artık Seoha.." diyerek homurdandı, keyifsiz suratı ile kahvesinden bir yudum alarak. Kaşlarımı çatarak ensesine hiç düşünmeden bir şaplak geçirdim. Geri zekalı herif ! "Ne demek hatırlamıyorum Jisung ? Çok basit bir soru sordum ya işte ! Beni eve sen mi getirdin ? Hatırlaman lazım !" Az sonra çıldıracaktım. Henüz dersin başlamasına daha olmasına rağmen Jisung'u erkenden uyandırmış ve okula gelmesini söylemiştim.

Ama bu geri zekalı partide bulduğu tüm içkileri kafasına diktiği için hiçbir şey hatırlamıyordu tabi. Sanki senin farkın var geri zekalı. İç sesime göz devirmek istesem de bunun yerine kollarımı göğsümde bağlayarak arkama yaslandım. Kafayı yiyeceğim.

Şakaklarını ovalarken, "Hatırlamak için beynimi zorladıkça daha da keskin zonkluyor. Amına koyayım ne vardı o kadar içecek. Yarın yokmuşçasına..." dedi ağlamaklı sesi ile. Ardından elleri ile yüzünü sıvazlayarak bana döndü. Huysuz sesi ile konuştu. "Kızım, hadi tamam biz götü başı dağıttık. Biz salak olanlarız. Peki ya o ikisi, Chris ve Alice neredeydi ? Bize göz kulak olacaklarını söylemişlerdi !"

sütyen | lee know ff ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin