Jiko Draft

801 40 14
                                    

Niko nappasi jääkaapista kaksi olutpulloa ja laahautui takaisin olohuoneeseen. Hän ojensi toisen kaljoista Joonakselle, joka kyyhötti sohvalla jalkojensa päällä, ja rojahti tämän seuraan istumaan.

Hän korkkasi kaljansa, seuraten vierestä, kun Joonas avasi omansa malttamattomana poskihampaillaan. "Hajotat vielä hampaas tolla lailla", Niko sanoi ja kurotti pullonavaajan sohvapöydälle.

Joonas vain hymyili ja sylkäisi korkin suustaan Nikoa kohti.

"Hei ei tällasta!" Niko älähti ja tökkäsi Joonasta väkivaltaisesti vatsaan, laskien samalla kaljansa tasolle. Joonas kikatti, jolloin Niko ei voinut vastustaa kiusausta vaan tarttui tätä lanteilta ja vetäisi tämän syliinsä.

"Tuus nyt tänne sieltä"

Joonas asetti toisen jalkansa Nikon reisien yli ja päätyi istumaan hajareisin tämän päälle. Niko veti Joonasta selästä yhä lähemmäksi kehoaan. "Saat näyttää mitä muuta osaat tehä tolla suulla"

"Likanen pervo", Joonas mutisi painaessaan huulensa Nikon omille. Nikon kädet laskeutuivat selältä alaspäin samalla kun suudelma muuttuu intohimoisemmaksi. Hän puristi hellästi Joonaksen pakaraa ansaiten yllättyneen huokaisun suuhunsa. Hän käytti heti tilannetta hyväkseen ja ujutti kielensä Joonaksen auenneeseen suuhun.

"Ihan kun valittaisit", Niko vastasi malttaessaan irroittautua Joonaksen huulista. "En mä niin sanonukkaan", hän sai vastaukseksi. Hän nosti toisen kätensä Joonaksen hiuksiin, toisen jäädessä perseelle, ja veti tämän uuteen suudelmaan. Joonas otti viimeisen huikan kaljastaan ennen kuin nojasi taaksepäin laskemaan sen pöydälle. Hän liikautti lantiotaan Nikon sylissä, mikä sai Nikon lantion nytkähtämään ylöspäin. Joonas naurahti tämän huulia vasten ja alkoi liikuttamaan lantiotaan edestakaisin.

"Vittu Porko", Niko huokasi. "Osaan mä käyttää muutakin, kuin suutani", Joonas sanoi tuntiessaan kohouman allaan.

"Huomaan, ja saisit kyllä näyttää enemmänkin niitä taitojas" suutelusta hengästynyt Niko vastasi puristaen Joonaksen hiuspehkoa kädessään.

"Näinkö on?" Joonas kysyi ja valuttautui lattialle Nikon sylistä. Niko nyökytti kärsimättömänä, huulet hieman raollaan.

Joonas istui nyt polvillaan lattialla ja katsoi Nikoa suoraan silmiin. "Sä näytät hyvältä", tuo sanoi, jolloin Niko painoi tuon pään rajusti jalkoväliinsä. Paine tuntui juuri sopivalta ja sai Nikon huokailemaan yhä kovempaa.

"Mä voisin kyllä myös ottaa nää sun housus pois"

Niko irrotti heti otteensa Joonaksen hiuksista ja antoi tuon vetää collegehousujaan alemmas. Hän helpotti työtä nostamalla lantiotaan sohvasta. Joonas virnisti-

_ _ _

keskeneräinen jikopano drafteista

mun luovuus on kadonnu enkä saa mitään kirjotettuu joten nauttikaa nyt sit tästä

joonaksen eka repla on "likanen pervo"

One shotteja - Blind ChannelWhere stories live. Discover now