Tompzan pösössä on hyvä olla - Olli/Tommi Paskapostaus

493 27 38
                                    

Auto kaarsi Joelin ja Joonaksen parkkipaikalle ja samassa kauhukaksoset hyppäsivät jo ulos.

"Kiitti kyydist, nähää maanantaina", Joel huikkasi Joonaksenkin puolesta tuon napatessa vielä kitaran takapenkiltä mukaansa. Ovet paiskautuivat kiinni ja tunnelma auton sisällä rauhoittui selvästi.

"Vittu viimein hiljaisuus", Olli huokasi ja vilkaisi kuskina toimivaa Tommia, joka näytti myötäilevän toteamusta. Bändin Duracell-puput osasivat välillä todella testata kanssasoittajiensa hermoja ja viikonlopun erossaolo tuli juuri nyt tarpeeseen.

Hiljaisuus jatkui, kun Tommi ei vastannut, eikä Ollikaan keksinyt enää mitään sanomisen arvoista. Niinpä loppumatkan hän vain katseli maisemia ja tarkkaili salaisesti Tommin kasvonpiirteitä. Vaikka pojat olivat tunteneet vuosia ja Olli oli melko varma, ettei rumpali ollut muuttunut paljoakaan, näki Olli kasvoissa jotain uutta.

Olli ei ollut ennen edes ajatellut asiaa, mutta nykyään hän sai itsensä kiinni haavemaailmoista useammin kuin uskalsi myöntää. Oli outoa huomata odottamattomia tunteita yhtä pitkäaikaisimmista ystävistään kohtaan, varsinkin kun oli koko elämänsä tottunut ihastumaan vain naisiin.

Matka Ollin omalle asunnolle kului nopeammin kuin yleensä. Tommi ajoi pihalle ja jäi odottamaan, että Olli nousisi autosta. Olli ei kuitenkaan noussut. "Aja tohon", hän totesi osoittaen tyhjää parkkiruutua oven vieressä. "Okei?" Tommi totteli. Tavallisesti ilmeettömän miehen kasvoilla välähti hiven hämmennystä, jonka Olli tiesi vain hänet pitkään tunteneen huomaavan. Hän ei tehnyt vieläkään elettäkään noustakseen autosta.

"Tota..." Olli aloitti auton pysähtyessä ruutuun. Hänen katseensa oli tippunut käsiinsä, joita räpläsi huomaamattaan. Joonas oli viimein onnistunut suostuttelemaan hänet luovuttamaan kyntensä lakattavaksi, eikä Olli usein voinut vastustaa kiusausta rapsutella mustaa kuorta kynsiensä pinnalta.

Sivusilmällä hän huomasi Tommin katsovan häntä odottavana ja varuillaan. "Sä muistat kun pojat kommentoi sitä, etten pitkään aikaan oo päätyny baarista kenenkään luo?"

"Joo...?" Tommi nyökkäsi hitaasti. Olli miltei kuuli rattaiden raksutuksen tuon päässä, kun Tommi yritti yhdistää tapahtunutta tähän hetkeen. Olli oli onnellinen, ettei hänen tarvinnut käydä tällaista keskustelua vaikka Joonaksen kanssa, joka olisi vääntänyt asiasta vain jonkun typerän vitsin. Tommi näki Ollilla olevan oikeasti jotain mielen päällä ja osasi antaa hänelle tarvitsemansa ajan.

"Sille on käytännössä syy", Olli mutisi taivutellen sormiaan eri suuntiin. Aikaisemmin Olli oli vain naurahtanut jutulle ja yrittänyt sivuuttaa sen mahdollisimman nopeasti. "Onks jotain sattunu?" Tommi avasi viimein taas suunsa.

"Ei.. tai no joo, mut mitään vakavaa silleen" Olli huomasi Tommin asennon rentoutuvan. "Se liittyy suhun." Tommi jännittyi taas.

"Mä oon tosi tosi ihastunu suhun" Olli vilkaisi Tommia, joka raotti suutaan, kuin sanoakseen jotakin, mutta pysyi vaiti. "Mä- mä en tiiä mistä tää tuli j-", Olli jatkoi panikoiden, kun Tommi alkoi avata turvavyötään. Saatuaan vyönsä auki tuo kuitenki ojensi kätensä kohti Ollia ja kiersi sen tämän niskaan. Olli henkäisi terävästi ennen kuin huulensa kohtasivat Tommin omat ja koko kehonsa tuntui sulavan Tommin lämpimän käden alla. Olli tuki itseään nojaten auton keskikonsoliin ja säikähti siitä kuuluvaa raksahdusta. Hän kavahti tahtomattaan taaksepäin ja jäi tuijottamaan Tommia silmät levällään.

Tommi katsoi takaisin varovasti. "Oothan sä tosissas?" tuo varmisti. "M-mh" Olli nyökkäsi ja tuli vedetyksi uuteen suudelmaan.

_ _ _

Huomaatte miten luova olin nimen kanssa xdd

Aleksi heräs kuolleesta joten niin kai tää tilikin, tää paskapostaus on kyl aika kaukana mahtipontisesti tuhkasta nousemisesta feenikslinnun lailla, mutta menkööt

Lupaan vielä joskus julkasta kunnollista OllixTommia

mainitkaa kirjoitusvirheistä, pus pus hyvää keskiviikkoo :3

One shotteja - Blind ChannelWhere stories live. Discover now