Nimensä mukaisesti pilvenpolttosmuttia, jossa kukaan ei kuitenkaan polta pilveä...
Okei siis muutama sananen ennen kuin uppoudutte tähän
ihan ekaks: tota täs luvus käytetään kannabista, joten jos huumeiden käyttö asiana ahdistaa niin sivuuttakaa tää (luotan nyt siihen et osatte arvioida oman harkinnan mukaan)
toinen homma on se et mä en osaa kirjottaa smuttia ja tän kirjottaminen oli semisti hankalaa (varsinkin kun suomenkieles on tosi huono sanavarasto tällasiin juttui (siis oikeesti mitä hittoa??!)
tää on kans hyvin huolettomasti (ja kärsien) kirjoitettu vitsin pohjalta (,jonka osa varmaan muistaa), pliis antakaa tää anteeks mulle
mennään eteenpäin
_ _ _
Tommi astui sisään saunaksi muuttuneeseen keikkabussiin. Auringossa hautunut, vajaan kymmenen miehen asuttama bussi haisi ummehtuneelta. Tommi ei uskaltanut edes kuvitella mitä elävää sen kätköissä muhi. Tällä kertaa ilmassa leijui myös tuntematon, vähän imelä tuoksu. Bussi oli Nikoa lukuunottamatta tyhjillään. Räppäri istui pöydän ääressä puhelimellaan mutustaen samalla jonkinlaista kakkupalaa.
"Oot vissiin käyny ostoksilla?" Tommi kysyi katsoen kakkua epäillen. Niko ei ostaisi normaalia kakkua.
"Joo, muut on vielä keskustassa", Niko kertoi hieman omahyväisen tyytyväinen ilme kasvoillaan. Hän mutristi pienesti huuliaan ja katsoi Tommia hymyilevin silmin.
Muut - erityisesti Aleksi - olivat innoissaan pysähdyksestä Amsterdamista. Joonas ja Joel varmaankin ihan eri syistä kuin Aleksi. Bändin kuopus oli valmis esittelemään heille lempipaikkojaan kaupungissa, mutta Tommi epäili, että kauhukaksosilla oli mielessään ihan eri tekemiset. Ja niin näemmä Nikollakin.
"Maista", hän kannusti ja työnsi palaa kohti Tommia. Tommi silmäili sitä edelleen skeptisenä. "Onks tää nyt ihan fiksuu? Meil on tänään keikka", hän järkeili.
"No mitä sitte? Kyl se vaikutus nyt ennen sitä lakkaa", Niko vastasi. Tommi yritti laskeskella päässään tunteja keikkaan. Hän ei ollut aivan varma.
"Hei c'moon, osaathan sä kännissäkin soittaa. Ota nyt kun on kerran mahollisuus", Niko houkutteli. "No okeih"
Tommi nosti kakun palan pöydältä ja haukkasi siitä keräten samalla putoavat murut käteensä. Ei hän mitenkään ehdoin tahdoin halunnut keikkabussia sotkea. Kakku maistui pääosin tavalliselta kakulta, mutta hän erotti siinä myös hieman happaman tai kirpeän sivumaun. Se ei ollut pahaa, mutta Tommi ei ollu muutenkaan sokerikakkujen paras ystävä.
"Syö loput. Mä söin jo omani", Niko totesi ja keskittyi jälleen puhelimeensa. Voi kuinka jalomielistä. Tommi tiesi Nikon suunnitelleen tämän. Koko tilanne oli laskelmoitu etukäteen. Tommi kuitenkin antoi periksi ja haukkasi toisen palan kakustaan. Pian hän tunki loputkin kerralla suuhunsa. Hän jätti Nikon yksin pöydän ääreen ja painui vessaan.
***
Kun Tommi palasi vessasta, oli Niko asettunut sohvalle selälleen. Hän nojasi jalkojaan pöydällä ja piti käsiään päänsä alla. Hän loi Tommiin merkittävän katseen.
"Ootsä koskaan koittanu popperseja?", hän aloitti liian luonnollisesti kuulostaakseen luonnolliselta. Mitä vittua, Niko?
"En todellakaan? Ootsä?" Niko näytti tyytyväiseltä saadessaan Tommin hämilleen. Se ei ollut mikään helppo saavutus. "Een... Mä vaan mietin et..." Niko venytti sanojaan tarkoituksella. "...voiskohan nää toimii samal taval?"
"Tuskimpa", Tommi sanoi lyhyen vastauksen yrittäen sivuttaa aiheen kokonaan. Hän ei pitänyt siitä mihin suuntaan tämä oli menossa. Niko nousi istumaan. "No kyl mä luulen, et näis on jotain samoi vaikutuksii"
YOU ARE READING
One shotteja - Blind Channel
FanfictionJoo inspis iski satunnaisia, lyhyitä tarinoita tw: seksuaalisuus, alkoholi (+muut päihteet), itsemurha